AndroidHealthClinic

Overzicht kuren + resultaten

dag

hallo ik zou met een kuurtje beginnen van deca testo en naddrobolin van 12weken maar heb geen goed eet schema kan iemand mij helpen en is dit een goede kuur groetjes

hallo ik zou met een kuurtje beginnen van deca testo en naddrobolin van 12weken maar heb geen goed eet schema kan iemand mij helpen en is dit een goede kuur groetjes

ik heb geen verstand van aas etc maar zelfs ik kan je vertellen dat dit geen goeie reacties zal losmaken xD

hallo

waarom zou ik geen goede uitleg krijgen is maar een schema he groetjes

als ik jou was zou ik niet gaan kuren als je nog niet eens serieus traint met een voedings schema..

hallo

ik train al 5maanden groetjes

1-10 test-e 500mg/week
1-4 40mg dbol/dag
12-15 20mg nolvadex/dag

10kg gewonnen, 6.5 overgehouden.

1-10 test e 750mg/week
12-14 nolvadex 20mg/dag

10kg gewonnen 8kg overgehouden.

Laatst bewerkt:
Kuurtje van mijn trainingsmaat (37j)

D-bol only
6 weken; 20-40-40-40-30-10 (als ik mij niet vergis, zal het zo nog even voor de zekerheid navragen). Geen nakuur.

Ik vind het resultaat tegenvallen, maar goed;
begin 92,5, staat nu op 96,5.
BP van 1x100 naar 1x112,5.

Edit; staat inmiddels weer op 93.5.

Laatst bewerkt:
:trollface:

Laatst bewerkt:
ik heb een groote vraag ik wil voor het eerst een kuur doen maar weet nog niet helemaal wat ik moet gebruiken wil graag een kuur doen van ongeveer 8-10 weken

week 1 - 4 Dbol LYY

week 1 - 10 test-e LYY

week 12 - 15 nolva LYY

(heb ook hetzelfde van GG + EPL, is voor volgend jaar.)

Zit aan week 5 van volgende kuur:

1-6: Winstrol 60mg e.d.
1-14: Test E 250mg e5d, vanaf week 3-4 opgeschroeft naar 250 e3d
1-14: Mast E 500mg e5d, vanaf week 3-4 injects verandert naar 300mg e3d

Weken 4-5 wat Clen bij genomen, tot aan 120mcg per dag.

Resultaat tot nu toe: +8kg bijgekomen in massa, waarvan 6-7kg spiermassa, 1-2kg vocht

Licht gezakt in vet % (van +/- 11% naar +/- 10%) maar dat komt vooral door de gains in spiermassa.

Eten is rond onderhoud van wat ik normaal neem ZONDER AAS. De zwaardere trainingsdagen soms licht erover, andere dagen soms wat eronder. Eten is clean (verspreid doorheen 7 maaltijden), vooral complexe KH, hoog aantal eiwitten, laag in vetten: 40-40-20 of 45-45-10 (EI-KH-VET).

Nu ja, dit moet een cutkuur zijn voor mij, dus ik ga sterker onder onderhoud nemen, en mss de Test wat terugschroeven (had die naar boven gedaan omdat door de Mast libido niet zo bijster was of ik wou).

Ik wil niet weten als mijn doelstelling BULK zou zijn :) Ik zou makkelijk met mijn appetijt 2000-3000kcals extra op een dag kunnen eten..

Ik post dit voorlopig resultaat omdat ik ga veranderen van trainingsschema EN aantal kcals naar beneden ga doen.

Mijn eerste kuur was een creatine kuur van 6 weken. Ben toen 5 kg aangekomen, waarvan ik er ongeveer 3 aan heb over gehouden.

Ben nu met m'n 2e kuur bezig:
week 1-4 creatine (2 x 2,5 g/dag)
week 5-10, 6 weken d-boll (30mg / dag)
week 11-13 nolva 20 mg/dag
week 11-16 creatine (2 x 2,5 mg /dag)

Zit nu in week 2 en ben 1 kg aangekomen. Ik zit nog te twijfelen of ik arimidex pak tijdens d-boll. Iemand die hier ervaring mee heeft?

Terug
Naar boven