XXL Nutrition

Overzicht kuren + resultaten

me 1e was test e 500 en diana op 40
12 kilo gewonnen, 2 overgehouden :roflol:

Beetje te snel en hard gecut haha

---------- Post added 9 February 2012 at 13:52 ----------

nu sta ik trouwens alweer op bijna 75:)

Voeding is heel simpel.

Gewoon 10 boterhammen met wat kip/pindakaas
Vol bord avondeten en savonds nog een shakie voor slapen

ik zou zeggen ga eens wat meer eten dan hou je geen 2 kilo over na een kuur waarin je
12 kilo bent aangekomen
weggegooid geld dus had je ook natuurlijk kunnen gainen:meal::meal:

Hoop dat jullie beiden doorhebben dat hij sarcastisch was :p

1e kuur dianabol only/nolva 8 kilo gegaind waarvan 6 kilo behouden.

2e kuur sustanon/trenE 10 kilo kwaliteitsmassa heb gekweekt waarvan 9 behouden.

Nu ben ik momenteel bezig Met Winstrol/TestE/Deca kijken wat dat gaat doen.

Mzzl

Benjamin1990
Novice

Stats: M 21j 1m72 61kg -
Ik ga beginnen met dianabol pillen van 10mg ! Ga een kuur doen van 8 weken, eerste 4 weken 3x 10mg per dag en de volgende 4weken 4x 10mg per dag! Ik zit dus met het nakuur,is het nodig?welke moet ik nemen?en hoe lang moet ik het innemen en de hoeveelheid per dag? Ik train al een tijdje,ben 21jaar weeg 61kg en ben 1,72 lang!

Moet ik ook een minder sterke dosis of wat? HELP !!!

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 08:30 ----------

Benjamin1990
Novice

Stats: M 21j 1m72 61kg -
Ik ga beginnen met dianabol pillen van 10mg ! Ga een kuur doen van 8 weken, eerste 4 weken 3x 10mg per dag en de volgende 4weken 4x 10mg per dag! Ik zit dus met het nakuur,is het nodig?welke moet ik nemen?en hoe lang moet ik het innemen en de hoeveelheid per dag? Ik train al een tijdje,ben 21jaar weeg 61kg en ben 1,72 lang!

Moet ik ook een minder sterke dosis of wat? HELP !!!

als je niet weet welke nakuur je moet hebben zou ik er zo i zo niet aan beginnen!!!!

optie dianabol only!neem je voor 8 weken op 40mg ED=elke dag! nakuren met Nolvadex
daar kan je mee beginnen gelijk na laatste inname diana!maar moet je zeggen het is wel levertoxisch.

Optie 2 Test only kuur! minder zwaar voor de lever!perect als eerste kuur!
die zet je op 500mg EW=elke week.

Maar je hebt dit bericht in de verkeerde sectie geplaatst!!!

mzzl

61 kg en 1.72m.. wat 'n kneus.. heb er geen andere woorden voor.

3e kuur : Test 1000mg ew & Bold 1000 mg (1 kilo gepakt vet percentage met 4,2 % gedaald)

Dit was ook mijn doel heb ook bewust onder onderhoudt gegeten en veel cardio gedaan verder heb ik nog Clen opbouwend tot 100mcg genomen 4 weken totaal met 2 weken tussenpauze.

Ben zeer tevreden als ik in de spiegel kijk ben keihard geworden en spieren zijn erg duidelijk te zien.

Stats 24 j , 99kg, 10,1 % vp

Volgende keer start woensdag: tren a 100 mg eod, mast p 200mg eod, test p 100 mg eod, t3 25 mg ed.

Gevolgd door een bridge van 8 weken op 250 mg test en daarna moet ik nog kijken wat het wordt.

waar zou ik dianabol, winstrol of nolvadex kunnen halen ?

bij de apotheek

Nou ik vertrouw die coffeeshops niet en de apotheek al helemaal niet :P is er geen aardig persoon van wie ik het zou kunnen kopen.

heb nog wel Super-dianabol voor je. 850 euro voor 5 weken.

Terug
Naar boven