MuscleMeat

Overzicht kuren + resultaten

serious ? creatine-kuur ?

Jep, zou ik daar dan over moeten liegen? ;)

Dat is ook zo, maar aangezien ik ook d-boll neem over een paar weken dacht ik dat ik hier wel eventueel wel op of aanmerkingen kon krijgen betreffende die kuur. Waarom bijvoorbeeld wel of geen creatine voor die kuur. Dus vandaar.

En als ik de helft van de dingen die ik neem niet zou vermelden dan is enig advies ook
waardeloos toch?

Creatine vergelijken met AAS in een kuurschema laat blijken dat je er niet zoveel verstand van hebt, maar misschien zien we dat verkeerd?

Creatine bij je kuur vermelden is netzo boeiend als vermelden dat je morgenochtend 200 gr koolvis eet i.p.v. 200 gr kipfilet..........

Creatine vergelijken met AAS in een kuurschema laat blijken dat je er niet zoveel verstand van hebt, maar misschien zien we dat verkeerd?

Ik vergelijk het niet met aas, ik vermeld het alleen. En ik moet je inderdaad gelijk geven; heel veel verstand heb ik er ook niet van. Het is ook nog maar m'n eerste kuur aas. Maar over die aramidex bij d-boll, is dat een aanrader?

Wordt je eerste kuur en je wilt al 'n AI gaan gebruiken? Begin eerst eens met je kuur i.p.v. gelijk alles preventief doen voor je 1e kuur, kijk hoe je reageert klari. Houd wat nolva achter de hand voor gyno, that's all.

Wordt je eerste kuur en je wilt al 'n AI gaan gebruiken? Begin eerst eens met je kuur i.p.v. gelijk alles preventief doen voor je 1e kuur, kijk hoe je reageert klari. Houd wat nolva achter de hand voor gyno, that's all.

Wat bedoel je precies met AI en klari? Ik ben een leek op dit forum he, dus vandaar. :)

Ik dacht beter voorkomen dan genezen, dus vandaar Arimidex als oestrogeen blokker. + Ik dacht dat ik dan waarschijnlijk meer resultaat zou hebben dan zonder, aangezien het je testosteron (blijkbaar) ook omhoog brengt. De Nolva heb ik sowieso staan.

AI = aromatase inhibitor (aromatase is het enzyme wat testosteron omzet naar oestrogeen). Arimidex behoort hier toe.
Klari = klaar

En de vlieger 'voorkomen beter dan genezen' gaat niet altijd op. Ten eerste, houd er rekening mee dat dit geen 'snoepjes' zijn en nevenwerkingen kennen, en dat oestrogenen ook hun rol hebben in het lichaam en niet per definitie als slecht moeten worden gezien. Meer resultaat krijg je er sowieso niet mee, alleen minder.

AIs hebben niet de potentie om testosteron te verhogen wanneer er suprafysiologische dosissen testosteron of aanverwanten worden toegediend.

Sidenote: je post niet alleen niet in je eigen thread, maar ook in 'n oudje, misschien 'n idee om 'n nieuwe voor jezelf aan te maken.

Ooo oké! Dus dat is in ieder geval geen aanrader. Dan weet ik het in ieder geval.

Bedankt voor het advies. Ik zal het eerst wel eens zo proberen. Ja ik weet het. Ik kijk nog wel wat rond en als ik nog wat wil weten maak ik wel een topic aan. Als m'n kuur klaar is post ik m'n stats wel ff..

...nu wilde ik wat korte ervaringen lezen en kom ik tot de ontdekking dat er sinds de post van Marco21 er alleen maar vragen beantwoord worden in dit topic..........?

Was het niet de bedoeling hier alleen een enkele post te plaatsen met een "Overzicht kuren + resultaten"?

Vindt dit topic niet de plek voor vragen imo

6 week op 2 mg Methyltriebolone + 125 sust als trt, 3 kg schone massa gewonnen en zeker 3% in vet gezakt. Zwaar kuurtje wel de moeite waard geweest.

nadelen kuur

ik heb een aantal vragen waar ik graag jullie mening over zou willen horen..

ik heb nu pas 2 kuren gedaan

eerste was susto met deca en me tweede was testo met trenbelone

beide heb ik 10 weken gedaan en bij beide kuuren en dan vooral bij de laaste heb ik een paar weken langer last gehad dat me piet niet zo lekker meer werkte.. alles is nu weer de oude eenmaal 7 weken na me kuur maar,
ik zou er toch niet aan moeten denken dat die na de 4e of 5 e kuur volledig uitgeschakeld zou zijn :eek:

kan dit blijvend worden dus na meerdere kuren? of hoe valt dit te voorkomen? ligt dit aan de deca en tenbe? als het aan deze 2 ligt zit hier dan ook verschil in bij welke je meer last kan krijgen

ik hoor allemaal verschillende meningen in de sportschool waar et aan kan liggen. en preciese info hierover op internet vind ik niet.
ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening hierover.

alavast bedankt!

Neem hcg bij je kuur voor sneller herstel

ontopic

superdrol

Hi,

4 weken superdrol , geen pct.(gewoon creatine, DAA en leverreiniger erna)

old-school methode: dosis opbouwen en afbouwen

wk1 10mg
wk2 20mg
wk3 20mg
wk4 10mg

6kg gewonnen, 4kg aan overgehouden.

kuur

hallo mensen hier bij mijn kuur log,totaal 10 week
week 1t/m 4 40 mg d-boll
week 1t/m10 400 mg deca
week 1t/m10 600 mg sustanon.

ben net week begonnen en heb mij gewogen op 11 -11-11 weegschaal gaf 94,1 kilo aan.
wij zijn nu precies 1 week verder en de weegschaal staat op 97,7.
na de 4 e dag was ik al veel sterker en gewicht ging met bankdrukken van 120 kilo 4 sets 8 reps,naar 140 kilo dit al binnen 1 week.
Ik voel mij ook sterk en zit goed in mijn vel.
volgende week donderdag POST IK DE VOLGENDE RESULTATEN train ze en EET ze:cool:

hallo mensen hier bij mijn kuur log,totaal 10 week
week 1t/m 4 40 mg d-boll
week 1t/m10 400 mg deca
week 1t/m10 600 mg sustanon.

ben net week begonnen en heb mij gewogen op 11 -11-11 weegschaal gaf 94,1 kilo aan.
wij zijn nu precies 1 week verder en de weegschaal staat op 97,7.
na de 4 e dag was ik al veel sterker en gewicht ging met bankdrukken van 120 kilo 4 sets 8 reps,naar 140 kilo dit al binnen 1 week.
Ik voel mij ook sterk en zit goed in mijn vel.
volgende week donderdag POST IK DE VOLGENDE RESULTATEN train ze en EET ze:cool:

als dit een log is dan zit je denk ik in de verkeerde sectie.
dit is meer bedoeld voor het eind resultaat van je kuur;)

ok dankje heb hem verplaatst

Terug
Naar boven