Fitness Seller

Overzicht kuren + resultaten

Nou dat zijn dan bijzondere tabletten.
Minimum 50mg per dag!! :rolleyes:

dus kortom 25 tabletten per dag vreten?? op de verpakking staat:
Stanozolol (DCI) 2 mg, maar goed hiervan krijg ik barstende koppijn en met mn werk is dat geen pretje. :(

Ja, maar dat mag op de verpakking staan, duid de actieve staof/tablet aan.
16 mg is gewoon zinloos...of je moet wat hoofdpijn willen ;)

Was maar 6 a 7 kilo aangekomen maar 4 a 5 kilo behouden.

week 1-9 200 mg deca
week 1-10 250 mg testo.
week 1-6 D_bol.

De verhouding sust-deca klopt ook niet helemaal geloof ik. 250mg sust oed (750 per week) was beter geweest imo.

VStreet zei:
Meer test dan deca en langer ;)

10 weken is volgens mij meer dan lang genoeg. Volgens mij zitten na 7-8 weken je receptoren meer dan vol en reageer je bijna niet meer op nieuwe test. Ik vind alleen 250 test wat weinig per week, zeker in verhouding met 200 Deca...

10 weken is volgens mij meer dan lang genoeg. Volgens mij zitten na 7-8 weken je receptoren meer dan vol en reageer je bijna niet meer op nieuwe test. Ik vind alleen 250 test wat weinig per week, zeker in verhouding met 200 Deca...

Bedoel dat je de test langer dan de deca moet houden. deca 9 en test 10 bvb.

Had je je shit in orde? Voeding, training, rust ed....

Hay ik was toen wat hader gaan trainen dan wel.
Ik denk soms iets te fanatiek.

Me voeding was wel goed ik at 6 a 7 maaltijden per dag.
Maar ik denk iets te weinig had voor me gevoel wat meer moet bulken met me voeding.
Maar van die dingen leer ik weer wat voor de volgende keer:cool:

@VStreet:

Bijna goed. Na 8 weken test reageert je lichaam daar bijna niet meer op. Je zou dan over kunnen stappen op iets anders, eventueel in combi met de Deca. Mijn advies is echter om na 8-9 weken gewoon uit te kuren en na een maand of 3 opnieuw te beginnen.

sorry chris ben het niet met je eens wat de testo betreft.na week 8 bleef ik gaan op de testo pas in week 16 was het wel geburd maar de kracht die bleef wel lekker

Laatst bewerkt:
na week 11merkte ik niks meer van de test ,je kan beter overschakelen op n ander soort na 10weken,heb ik ondervonden

Je mag het ook niet met me eens zijn.
Wat ik bedoel is dat je lichaam na 8 weken test toegediend te hebben gekregen (inclusief de tijd van inwerken ben je dan al 11 weken verder) niet meer heftig reageerd op nieuwe test. Daarna ben je nog 3 weken onder invloed van test tijdens het uitwerken. Dat het nog doorwerkt en dat je er voordeel van hebt, is de laatste weken meer psychisch van aard, dan dat je lichaam de nieuwe test nog ziet als een aansporing om harder te kunnen trainen. Om meer dan 8-9 weken test te zetten is dan ook per saldo minder zinvol, of je moet gigantische eenheden gaan zetten.

Je mag het ook niet met me eens zijn.
Wat ik bedoel is dat je lichaam na 8 weken test toegediend te hebben gekregen (inclusief de tijd van inwerken ben je dan al 11 weken verder) niet meer heftig reageerd op nieuwe test. Daarna ben je nog 3 weken onder invloed van test tijdens het uitwerken. Dat het nog doorwerkt en dat je er voordeel van hebt, is de laatste weken meer psychisch van aard, dan dat je lichaam de nieuwe test nog ziet als een aansporing om harder te kunnen trainen. Om meer dan 8-9 weken test te zetten is dan ook per saldo minder zinvol, of je moet gigantische eenheden gaan zetten.

eens

edit

Laatst bewerkt:
post eens recente pics herkuul, je bent een beest ofwa? :)

eerste kuur: 10 weken deca 400mg (organon)overgehouden 3 a 4 kilo

2 de kuur: 8 weken 100mg deca (organon)/ 250 sust (organon)overgehouden 3 a 4 kilo

3 de kuur 200 mg deca 250 test e 10 weken, laatste 3 weken winny inject 50mg per dag,
spullen Gs, overgehouden 3 a 4 kilo

4 de kuur: 11 weken 500mg test e/ 400mg deca, week 1 - 4 D-boll 40mg per dag,laatste 3 weken winny inject 50mg ED
+ igf-1, 40mcg per dag, spullen Golden Gear, epl en Nutral, overgehouden 7 a 8 kilo

5 de kuur: 11 weken 500mg test e/ 400mg deca/ 200mg mast e,
laatste 4 weken mast p 100 mg Eod, spullen golden gear en gs, overgehouden 5 kilo

gast heb je nou jezelf geowned????? als ik naar de fotos kijk die je 14 aug 2007 hebt getrokken klopt dit never nooit niet van zn leven, of heb je in een paar weken tijd zo hard lopen kuren:D

eerste kuur: 10 weken deca 400mg (organon)overgehouden 3 a 4 kilo

2 de kuur: 8 weken 100mg deca (organon)/ 250 sust (organon)overgehouden 3 a 4 kilo

3 de kuur 200 mg deca 250 test e 10 weken, laatste 3 weken winny inject 50mg per dag,
spullen Gs, overgehouden 3 a 4 kilo

4 de kuur: 11 weken 500mg test e/ 400mg deca, week 1 - 4 D-boll 40mg per dag,laatste 3 weken winny inject 50mg ED
+ igf-1, 40mcg per dag, spullen Golden Gear, epl en Nutral, overgehouden 7 a 8 kilo

5 de kuur: 11 weken 500mg test e/ 400mg deca/ 200mg mast e,
laatste 4 weken mast p 100 mg Eod, spullen golden gear en gs, overgehouden 5 kilo

in het "slechtste" geval 21kg overgehouden :eek:
t*ring.. nu nog foto's :cool:

Terug
Naar boven