XXL Nutrition

Overzicht kuren + resultaten

Hoi mensen,

zoals velen hier kom ik evenzeer raad vragen ivm een eerste kuur. Ik wil graag droog worden en aan spierkracht bijwinnen. Ik heb de laatste tijd aan krachttraining moeten inboeten door verbouwingen thuis. Maar ik be
ontzettend gemotiveerd voor te trainen. Ik doe wel geregeld aan uithoudingstraining door te lopen en mma. Nu voor mijn werk wil ik op korte tijd mijn spierkracht terug winnen en natuurlijk vergroten. Dus heb ik via een collega een kuur gevraagd - hij heeft me de volgende produkten geleverd : gg sus, gg ultra drive en anapolon. Het feit is wel na het nalezen op het net ga ik anapolon eruit laten. Ik dacht het te vervangen met clenbuterol en nakuur clomid of nolvadex. Wat denken jullie hiervan en bedankt alvorens

Zoals je dus ziet in het begin deze topic, is dit een topic waar je je geschiedenis van je kuren+ resultaten op post...

Nouja, ik heb al eens mast only voor 9 weken gedaan.
3 kg bijgekomen, arm omtrek 1cm gestegen, die er ondertussen al af is na een half jaar, en de 3 kg ook... had nogtans een deftige nolva nakuur, conclusie: Mast only is geen goede keuze(ook voor je libido), stacken met test zou al beter zijn (zoals velen me hier hadden aangeraden maar ik wou een kuur die de groeischijven niet toezette maarjagoed, eenmaal koppig, altijd koppig...:) )
Volgens mij had ik zonder die kuur dezelfde resultaten gehaald en waarschijnlijk zelfs ook behouden :D

Nu ga ik voor 4 mss 5 weken epi doen, verwachtingen liggen laag, hopelijk een kg of 3 kwaliteitsgains die blijven deze keer, maar zal het ook posten als de kuur gedaan is...

Grtz

Zoals je dus ziet in het begin deze topic, is dit een topic waar je je geschiedenis van je kuren+ resultaten op post...

3 kg bijgekomen, arm omtrek 1cm gestegen, die er ondertussen al af is na een half jaar, en de 3 kg ook... had nogtans een deftige nolva nakuur, conclusie: Mast only is geen goede keuze(ook voor je libido), stacken met test zou al beter zijn (zoals velen me hier hadden aangeraden maar ik wou een kuur die de groeischijven niet toezette maarjagoed, eenmaal koppig, altijd koppig...:) )
Volgens mij had ik zonder die kuur dezelfde resultaten gehaald en waarschijnlijk zelfs ook behouden :D

Nu ga ik voor 4 mss 5 weken epi doen, verwachtingen liggen laag, hopelijk een kg of 3 kwaliteitsgains die blijven deze keer, maar zal het ook posten als de kuur gedaan is...

Grtz

Kerel, pak dat gewoon iets echt hé. Met epi bedoel je toch epistane ? zoja kan je beter niets pakken. is echt bullshit om zoiets te gaan gebruiken nadat je al een roid gebruikt hebt.

Grtz

..

Laatst bewerkt:
Kerel, pak dat gewoon iets echt hé. Met epi bedoel je toch epistane ? zoja kan je beter niets pakken. is echt bullshit om zoiets te gaan gebruiken nadat je al een roid gebruikt hebt.

Zoiets? Het is een volwaardig aas... Met weinig tot geen bijwerkingen en meer kg's op 4 weken(volgens logs) dan winstr bv. waarbij bijwerkingen toch kenbaar worden in sommige gevallen. En ik wil ook geen opvallende massatoename, een beetje droge massa ongeveer 2-3kg op 4a 5 weken moet haalbaar zijn. Mijn vriendin mag het niet echt zien dat ik iets gebruik ofzo, anders zou ik het met test stacken...

Klopt idd over het dalen van je libido. Vind alleen die 3 kg wel erg weinig. Ben nu zelf bezig met ook een Mast only kuur, maar zit al aan de 8kg. Heb nu nog 4 weken te gaan. Welke gear had je??

Grtz

Manmanman, dat is wel zalig voor jou, ik had minder geluk. Het was van golden gear en mss zat de dosering mis of ik weet niet wat er is misgelopen, maar bijwerkingen had ik wel, enorm geil lopen en dergelijke, of mss was dat wel mijn gedacht :D allesinds mijn vriend was tegelijkertijd bezig met mast en tren alle2 enanthaat(zelfde leverancier) en hij had na aantal weken de psychische kenmerken van tren, maar dus ook geen massawinst, voeding was in orde, en had de dosering van de aas volgens ons gewicht berekent dusja, mss een fake met bijwerkingen zonder anabole werking, zou wel smerig zijn:D

Zoiets? Het is een volwaardig aas... Met weinig tot geen bijwerkingen en meer kg's op 4 weken(volgens logs) dan winstr bv. waarbij bijwerkingen toch kenbaar worden in sommige gevallen. En ik wil ook geen opvallende massatoename, een beetje droge massa ongeveer 2-3kg op 4a 5 weken moet haalbaar zijn. Mijn vriendin mag het niet echt zien dat ik iets gebruik ofzo, anders zou ik het met test stacken...

Manmanman, dat is wel zalig voor jou, ik had minder geluk. Het was van golden gear en mss zat de dosering mis of ik weet niet wat er is misgelopen, maar bijwerkingen had ik wel, enorm geil lopen en dergelijke, of mss was dat wel mijn gedacht :D allesinds mijn vriend was tegelijkertijd bezig met mast en tren alle2 enanthaat(zelfde leverancier) en hij had na aantal weken de psychische kenmerken van tren, maar dus ook geen massawinst, voeding was in orde, en had de dosering van de aas volgens ons gewicht berekent dusja, mss een fake met bijwerkingen zonder anabole werking, zou wel smerig zijn:D

netjes

Laatst bewerkt:
Ik pak ze ook van GG, en hou deze voor in het vervolg zeker erin. Mijn bijwerkingen zijn juist averechts.. Daling van mijn libido, en totaal niet geil:(. Maar gelukkig wel de kilo's:rolleyes:

nja maar met daling libido bedoel ik dat het gwn schadelijk is voor je libido, maar geil liep ik er wel van, op de moment zelf natuurlijk, 2 weken erna iets minder maar viel goed mee... En armomtrek enzo? of niet gemeten?
allesinds wel een feestje op de weegschaal voor jou, hou me op de hoogte wat je verdere gains zijn...

Je zal er wel een aantal kg's mee behalen, maar ik geloof dat je meer resultaat zal halen met winstrol only dan met epistane. Epistane is ook niet geheel zonder bijwerkingen hoor. Je krijgt er ook backpumps van (wat op te lossen valt met taurine), je kunt er eventueel puffy nipples of zelfs gyno mee ontwikkelen en je kunt ook te maken krijgen met moodswings etc .. dus om te zeggen dat het bijna zonder sides is ?

Je zal er wel een aantal kg's mee behalen, maar ik geloof dat je meer resultaat zal halen met winstrol only dan met epistane. Epistane is ook niet geheel zonder bijwerkingen hoor. Je krijgt er ook backpumps van (wat op te lossen valt met taurine), je kunt er eventueel puffy nipples of zelfs gyno mee ontwikkelen en je kunt ook te maken krijgen met moodswings etc .. dus om te zeggen dat het bijna zonder sides is ?

Welja, idd van die bijwerkingen wordt er regelmatig gesproken, maar om te zeggen dat je er kaal kan van worden, nog niet gelezen eerlijk gezegd.
Om nog maar niet te spreken over de schade voor de lever. Ik wil natuurlijk geen enkel product verhemelen want ik heb geen ervaring met winny...

Jaar geleden kuur test e 500mg voor 12 wk, nakuur nolva. Zeer goede resultaten mee geboekt en iedereen aan te raden als 1e kuur. 12 kilo gepakt, 3 maanden later 10 kilo overgehouden. Geen last gehad van een dip na de kuur. Geen last van gyno, acne ed. Wel wat teveel vocht maar komt denk ik omdat mn bf% te hoog was. Alleen mn sowieso al korte lontje werd nog korter en ook wat meer ruzie met mn meisje, maar daar kom je wel doorheen:D In de afgelopen 6mnd 3kilo gepakt zonder kuur, met wat meer vet.
Komende kuur wordt anavar only OF primo anavar test e.

Jaar geleden kuur test e 500mg voor 12 wk, nakuur nolva. Zeer goede resultaten mee geboekt en iedereen aan te raden als 1e kuur. 12 kilo gepakt, 3 maanden later 10 kilo overgehouden. Geen last gehad van een dip na de kuur. Geen last van gyno, acne ed. Wel wat teveel vocht maar komt denk ik omdat mn bf% te hoog was. Alleen mn sowieso al korte lontje werd nog korter en ook wat meer ruzie met mn meisje, maar daar kom je wel doorheen:D In de afgelopen 6mnd 3kilo gepakt zonder kuur, met wat meer vet.

En dat korte lontje, is dat na je kuur even kort gebleven? of werdie terug zijn oorspronkelijke lengte??:p

En dat korte lontje, is dat na je kuur even kort gebleven? of werdie terug zijn oorspronkelijke lengte??:p

Is langer geworden:p zeker naar mijn meisje toe. Al heeft dat meer te maken dat ik met de tijd wat wijzer word:D had eerder echt heel vaak ruzie, helemaal wanneer ik ging stappen, nu ga ik bijna niet meer stappen en als ik ga ben ik meestal wel rustig. Moet wel zeggen dat ik nu een stuk minder drink dan eerder en geen drugs meer gebruik, en dat een paar veroordelingen me ook wel hebben laten nadenken:o

Had je wel aanleg voor acne?

Had je wel aanleg voor acne?

Ja, heb t sowieso wel een beetje op mn rug en schouders. Vooral in de pubertijd overal veel. rug schouders en gezicht. In mn kuur niet meer last gehad dan normaal.

Edit: acne op schouders en rug is vooral in de winter,ga t een beetje tegen met biergist & zink en af en toe zonnebank

Laatst bewerkt:
ja eindelijk weer een flinke kuur besteld:

12 wk test-deca
eerste 4 wk diana erbij, daarna 8wk proviron..

test frontload 1250mg dag 1 en dag 4 daarna elke 5e dag 750mg zetten,
deca frontload 800mg dag 1 en dag 4 daarna elke 7e dag, dus 1x per wk, 400mg...
diana wk 1 t/m 4 50mg per dag..
proviron wk 5 t/m 12 75mg per dag...

2e wk van januari beginnen, dan eens kijken hoe dit gaat..eerder wel test deca gepakt maar lagere dosis en zonder frontload...toen toch ook wel 8 a 9 kg gepakt! daarna terugval van 1 a 2kg, heb weinig last van vocht vasthouden gelukkig..

keep you posted

Hallo mensen,

Ik ga binnenkort begin April D-Bol Naposim gebruiken, Ik weeg 100-102 kg lengte 1.87 m & bf 13,8% meeste vet op buik verder nergens bijna( ik bikkel nog voor de 6pack GRR! )

Zo ziet mijn schema eruit constant 25-30 mg

6 Weken lang (max)

Week 1 - elke dag 25 mg dbol
Week 2 - elke dag 30 mg dbol
Week 3 - elke dag 30 mg dbol
Week 4 - elke dag 30 mg dbol
Week 5 - elke dag 30 mg dbol
Week 6 - elke dag 30 mg dbol

zit nog te kijken voor een nakuur weet alleen niet welke nakuur hierop goed te doen is? Iemand nog suggesties en/of toevoegingen hier op?

1) Je mag niet om advies vragen omdat je nog veel te jong bent.
2) Je zit in een fout topic
3) aangezien je toch niet om advies mag vragen wegens je leeftijd, moet je ook geen nieuw ander topic openen.

Al ns gedacht om te beginnen met een jaar of 10 natural te trainen en freaky met je voeding en trainingsschema's om te gaan, tenzij je prof BB wil worden want dan weet je hopelijk waarom je risico's wil nemen met je lichaam. Je doet wat je wil, maar ik kan maar proberen nietwaar.

ze geven hier dus geen advies omdat het van het forum niet mag, maar moest je eens weten hoeveel mannen hier onder hun 21 zijn begonnen dat zulke opmerkingen maken zoals, je bent veel te jong gast. Je lacht je een ei dan:D
maaja los van dat feit, is dit dus een topic om je kuurverleden en resultaten te posten, of kon je dat niet opmaken uit de titel?

1) Je mag niet om advies vragen omdat je nog veel te jong bent.
2) Je zit in een fout topic
3) aangezien je toch niet om advies mag vragen wegens je leeftijd, moet je ook geen nieuw ander topic openen.

Oke wist ik niet, maargoed dat is alsnog geen reden voor mij om het niet te doen. Ken genoeg mensen die nog onder de 20 zijn en hetzelfde hebben gedaan puur om een soort ''kickstart'' te krijgen.

Oke wist ik niet, maargoed dat is alsnog geen reden voor mij om het niet te doen. Ken genoeg mensen die nog onder de 20 zijn en hetzelfde hebben gedaan puur om een soort ''kickstart'' te krijgen.

Ja maar ik denk dat het belangrijkste is om te bepalen voor jezelf of je al volgroeid bent(sommige zijn dit al op hun 18 sommige op hun 25 pas...)
Want eenmaal je een aromatiserende roid hebt genomen terwijl je nog niet volgroeit bent, zet het je groeischijven toe... waardoor je dus ook minder makkelijke puur spieren gaint op naturel wijze (los van het feit dat je geen cm meer zult groter worden)

Nu beter niet meer off topic posten hier...
grtz

Terug
Naar boven