seanhendrix
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Hoi mensen,
zoals velen hier kom ik evenzeer raad vragen ivm een eerste kuur. Ik wil graag droog worden en aan spierkracht bijwinnen. Ik heb de laatste tijd aan krachttraining moeten inboeten door verbouwingen thuis. Maar ik be
ontzettend gemotiveerd voor te trainen. Ik doe wel geregeld aan uithoudingstraining door te lopen en mma. Nu voor mijn werk wil ik op korte tijd mijn spierkracht terug winnen en natuurlijk vergroten. Dus heb ik via een collega een kuur gevraagd - hij heeft me de volgende produkten geleverd : gg sus, gg ultra drive en anapolon. Het feit is wel na het nalezen op het net ga ik anapolon eruit laten. Ik dacht het te vervangen met clenbuterol en nakuur clomid of nolvadex. Wat denken jullie hiervan en bedankt alvorens
Zoals je dus ziet in het begin deze topic, is dit een topic waar je je geschiedenis van je kuren+ resultaten op post...
Nouja, ik heb al eens mast only voor 9 weken gedaan.
3 kg bijgekomen, arm omtrek 1cm gestegen, die er ondertussen al af is na een half jaar, en de 3 kg ook... had nogtans een deftige nolva nakuur, conclusie: Mast only is geen goede keuze(ook voor je libido), stacken met test zou al beter zijn (zoals velen me hier hadden aangeraden maar ik wou een kuur die de groeischijven niet toezette maarjagoed, eenmaal koppig, altijd koppig...
)Volgens mij had ik zonder die kuur dezelfde resultaten gehaald en waarschijnlijk zelfs ook behouden

Nu ga ik voor 4 mss 5 weken epi doen, verwachtingen liggen laag, hopelijk een kg of 3 kwaliteitsgains die blijven deze keer, maar zal het ook posten als de kuur gedaan is...
Grtz

. Maar gelukkig wel de kilo's