AndroidHealthClinic

Overzicht kuren + resultaten

1e kuur:
50 mg dboll ED 4 weken

+-7 kilo aangekomen, 2 kilo overgehouden :roflol:

2e kuur:
50 mg dboll ED 4 weken
500 test 400 deca

+-10 kilo aangekomen, 6 kilo overgehouden

3e kuur:
50 mg dboll ED 4 weken
500 test 400 tren
100 mg winny laatste 4 weken

+- 8 kilo gepakt, 6 kilo overgehouden (wel gedaald in vet)

1e kuur:
50 mg dboll ED 4 weken

+-7 kilo aangekomen, 2 kilo overgehouden :roflol:

2e kuur:
50 mg dboll ED 4 weken
500 test 400 deca

+-10 kilo aangekomen, 6 kilo overgehouden

3e kuur:
50 mg dboll ED 4 weken
500 test 400 tren
100 mg winny laatste 4 weken

+- 8 kilo gepakt, 6 kilo overgehouden (wel gedaald in vet)

Beetje off topic: hoe was die 100mg winny aan het eind van je kuur?

Dan is het het niet waard imo.

Onze beste dareal doet hetzelfde geintje op 200mg ED.

Ik moet zeggen dat ik het niet zo extreem vond.. Voelde me wel super lekker in mn vel, en ook de kracht was goed, en stond kei hard, overal strepen.. Alleen die acne is echt k*t..

200 mg ED zal ook zeker lekker zijn :eek: Alleen lijkt me niet echt heel erg gezond :rolleyes:

Mijn volgende...

Ben een nieuw lid,heb wel altijd de topics gelezen.mijn laatste kuur was week 1-12 Tren ace
week 1-13 Test ena
week 1-8 Tren ena
week 1-6 Methenolone ena
week 11-13 Winstrol
Nakuur met Clomid 2x100,nu 7 maanden gestopt en nog altijd abnormaal laag libido.Wel droog en wa kilo's gepakt. Eerst nu libido in orde krijgen maar weet ni goed hoe,heb al 2 potjes Clomid en Nolva genomen.

Laatst bewerkt:
hallo iedereen ben hier nieuw op dit forum maar zou iemand me kunnen helpen .
heb een kuurtje van gs
20 ml bold
20 ml primo
30 ml tren
50 ml sust
hoe zou ik het doseren , toch al bedankt alvast

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Beetje off topic: hoe was die 100mg winny aan het eind van je kuur?

heb een kuurtje van gs
20 ml bold
20 ml primo
30 ml Trenbolone>tren
50 ml sust

heb een kuurtje van gs
20 ml bold
20 ml primo
30 ml tren
50 ml sust

heb een kuurtje van gs
20 ml bold
20 ml primo
30 ml Trenbolone>tren
50 ml sust

[afbeelding niet meer beschikbaar]

6 weken
AN The One + Second gear, met AN Drive als nakuur
5a 6 kilo gepakt
maar veel vocht en kracht kwam ik haast niet aan, niet meer dan zonder aas
stond op 85 kg
nu een jaar later ben ik teruggevallen naar 67,5kg :( ook bewust door te cutten, toen ik 74 was, was ik tevreden. mooi droog en hard maar door studie drukte en alles minder kunnen trainen, low in de carbs gebleven, eiwitten wss te laag en nu weer ecto..

raad mensen ook af om aan The One te beginnen, je leest er niks meer over.. lijkt vd aardbodem te zijn verdwenen.. eerst grote hype vorig jaar en nu weg.. overal out of stock.. vd website van AN weg.. beetje eng, had ook aardig wat versnelling in het natuurlijke haarverlies daar ben ik van geschrokken.

twijfel nu om weer een PH oraal kuurtje te doen maar milder voor de haarlijn (dus geen winny) en geen vocht retentie (dus geen dbol) maybe Epi ofzo. mja maat van me zit te overwegen om een test kuurtje te doen, als die dat doet doe ik wel mee, maar dan Deca+test zodat ik niet helemaal kaal eindig:P sorry voor het hele verhaal

Laatst bewerkt:
6 weken
AN The One + Second gear, met AN Drive als nakuur
5a 6 kilo gepakt
maar veel vocht en kracht kwam ik haast niet aan, niet meer dan zonder aas
stond op 85 kg
nu een jaar later ben ik teruggevallen naar 67,5kg :( ook bewust door te cutten, toen ik 74 was, was ik tevreden. mooi droog en hard maar door studie drukte en alles minder kunnen trainen, low in de carbs gebleven, eiwitten wss te laag en nu weer ecto..

raad mensen ook af om aan The One te beginnen, je leest er niks meer over.. lijkt vd aardbodem te zijn verdwenen.. eerst grote hype vorig jaar en nu weg.. overal out of stock.. vd website van AN weg.. beetje eng, had ook aardig wat versnelling in het natuurlijke haarverlies daar ben ik van geschrokken.

twijfel nu om weer een PH oraal kuurtje te doen maar milder voor de haarlijn (dus geen winny) en geen vocht retentie (dus geen dbol) maybe Epi ofzo. mja maat van me zit te overwegen om een test kuurtje te doen, als die dat doet doe ik wel mee, maar dan Deca+test zodat ik niet helemaal kaal eindig:P sorry voor het hele verhaal

Van epi weinig tot niets verwachten...
Test E zal je gelukkig maken...:D

begrijp het niet goed ik heb juist het gevoel dat men haar sneller is gaan groeien en zeker geen uitval.

Eerste kuur:

Week 1 - 10 500mg Test-E EW
Week 1 - 5 30mg Dboll ED

14kg gepakt. 10kg overgehouden.

UG - Blue Magic : Test-Cyp & Tren-Ace
HG - Terapia/Ranbaxy : Naposim (dianabol)

top producten

1ste kuur :
Week 1-12 - 200mg Sust elke maandag
Week 1-10 - 200mg Deca elke donderdag
Nakuur 14-16 - 20mg Nolvadex elke dag
Ben er in totaal ja hou u vast 21kg bijgekomen , na een half jaartje had ik er nog 12-13 over.

2de kuur :
Week 1-12 : 500 mg Test Enth elke maandag
Week 1-10 : 400 mg Deca elke donderdag
Week 1-4 : 50 mg D-bol elke dag
Nakuur :
Week 15-18 : 20 mg Nolva elke dag
Ben er 11 bijgekomen & heb er nu 8 overgehouden.
Deze winter een hgh kuurtje ;)

Lekker, stond keihard en kracht was ook lekker.. Alleen zit nu 2/3 maanden later nog zwaar onder de acne.. :rolleyes:
Dit komt van de dianabol, never had problems met testo , tren ,bold ,winny , alleen met dianabol .......je verliest bijna alles wat je bijgekomen bent....krijgt acne en je krijgt een dikke kop ...voor mij nooit geen dianabol meer....
Groeten...

Laatst bewerkt:
Met mijn 1ste kuur sust & deca kreeg ik naderhand ook acne , duurde ook een tijdje voor het wegging.
2de kuur met dianabol had ik het veel minder & ik ben maar 3 kg kwijt geraakt dus heb met dianabol ng geen problemen gehad.wel nog maar in 1 kuur gebruikt.

super whey protien

Leuke bump ook. :)

Terug
Naar boven