AndroidHealthClinic

Overzicht kuren + resultaten

Ik heb naposim 5 mg gebruikt ,en test en deca de eerste 2 wk gingen wel voelde iets aankomen ,de 3 wk pijn in men hooft ,toen de 4 week ff volgehouden maar de koppijn werd steeds erger ,,,,,al met al ook klote ,,zat op 40 mg ,,,toen 30 en toen 20 ,maar niks hielp bah

ligt ook denk ik welke dianabol je gebruikt?

ik heb 2x een dianabol only kuurtje gedaan
de eerste 30 mg per dag thaise dianabol 5 mg(roze 5kantjes)
kwam ik in totaal 10 kg van aan,,,en met nakuur gingen er 2 af,,, en geeneens superhard trainen,,ik at waar ik op dat moment zin in had.
en bleef maanden lang goed zitten
toen heb ik weer een dianabol only kuurtje gedaan,maar nu van epl 10 mg

daar had ik er 40 mg per dag van,,,en kwam niet aan maar zeek en zweette me eigen helemaal kwijt,,en was in 4 dagen tijd 3 kg kwijt:mad: ...
gelukkig was dat na paar dagen over,,maar kwam heeeeel slecht aan van de dianabol van epl,, nolvadex erna genomen,,maar kreeg nog een flinke dip erop ook,,,nergens geen zin meer in(ook niet in coïtus,,,in iedergeval een stuk minder als normaal) futloos ,,,en aan het eind ben ik gewoon maar 1 1/2 kg aangekomen van die 2e BAGGERKUUR...,, dus in totaal na 2 kuurtjes dianabol only,,,waarvan 1 goeie ben ik 6 tot 7 kg aangekomen(wel pure spiermassa en geen vocht)

hallo

ik train 8 jaar
heb drie kuurtjes achter de rug
wil nu een kuur doen als volgt
week 1 tot 6
400mg primo per week tot week 10
750mg testosteron>testo per week
400mg Trenbolone>tren per week
40mg stanozolol tabs per dag
40mg proviron per dag
week 6 tot 12
500 mg testosteron>testo
400 mg Trenbolone>tren tot week 10
en 4 maal per week winstrol van zambon injects
40 mg proviron per dag
wat vinden jullie van deze kuur?

ik train 8 jaar
heb drie kuurtjes achter de rug
wil nu een kuur doen als volgt
week 1 tot 6
400mg primo per week tot week 10
750mg testosteron>testo per week
400mg Trenbolone>tren per week
40mg stanozolol tabs per dag
40mg proviron per dag
week 6 tot 12
500 mg testosteron>testo
400 mg Trenbolone>tren tot week 10
en 4 maal per week winstrol van zambon injects
40 mg proviron per dag
wat vinden jullie van deze kuur?

ja ik versta wel niet goed waarom u stanozolol tabs gaat nemen en dan ng is winstrol injects erbij gaat doen,deze 2zijn hetzelfde en tabs paseren ongeveer een 4a6keer door u lever die tabs zijn echt niet goed en je gaat t toch al injecteren,waarom ng is die tabs erbij???????????

ja ik versta wel niet goed waarom u stanozolol tabs gaat nemen en dan ng is winstrol injects erbij gaat doen,deze 2zijn hetzelfde en tabs paseren ongeveer een 4a6keer door u lever die tabs zijn echt niet goed en je gaat t toch al injecteren,waarom ng is die tabs erbij???????????

omda ik ze nog toevallig heb liggen...

wauw na dit allemaal te hebben gelezen vraag ik me af hoeveel pree hier word ingestoken
dus iedereen spuit en slikt om breed te worden
is dit allemaal wel nodig?? en dan als ze alles kwijtraken gaan ze deprie rondlopen

Laatst bewerkt:
wauw na dit allemaal te hebben gelezen vraag ik me af hoeveel pree hier word ingestoken
dus iedereen spuit en slikt om breed te worden
is dit allemaal wel nodig?? en dan als ze alles kwijtraken gaan ze deprie rondlopen

nee, doen het goed en behouden alles. Lopen niet deprie rond maar als halfgoden

Eerste kuur was 6 week winstrol only
40mg per dag tijdnes het cutten. Ik ben toen
4kg zwaarder geworden waarvan trugval 2 kg en een paar % bf verloren
totaale gains zijn dus zowiso 2kg en meer want bf is ook gedaald

nee, doen het goed en behouden alles. Lopen niet deprie rond maar als halfgoden
hahahahaha ok ok halfgod dan wil ik het allemaal wel eens zien als we 60 zijn welke gevolgen het allemaal met zich meedraagt. Beroemde mensen doen da ook en de gevolgen zie je ook. Ik wil dan toch liever een mens zijn die er toch iets wat normaal uitziet dat ik mijn rug toch deftig kan krabben zonder dat er teveel vocht in mijn spieren zit. ik ben 182 en weeg een goeie 92kg en vetpercentage sta op 7 percent als je er de tijd en op je voeding let kom alles goed. Maar ja halfgod en er overdreven uitzien zelf de producten betalen zonder dat je ervoor word betaald daar gade ervoor hey. eens zien of het ook gaat zonder zulke producten. maar ja liever er een "beetje" breed uitzien dan natuurlijk breed zijn

Gym - 15.-
Supplements - 60.-
Food - 200.-
Being your ultimate you..... priceless!

yea being normal:rolleyes:

echt heh.. wat doe je hier in de as sectie?

Ik respecteer zijn mening wel hoor, iedereen maakt de keuze wel/niet. Hij kiest er duidelijk voor om het niet te doen, prima. Maar loop niet zo te b**chen op mensen die andere keuzes maken dan jij zelf.

so **** off

echt heh.. wat doe je hier in de as sectie?

Ik respecteer zijn mening wel hoor, iedereen maakt de keuze wel/niet. Hij kiest er duidelijk voor om het niet te doen, prima. Maar loop niet zo te b**chen op mensen die andere keuzes maken dan jij zelf.

so **** off

first thanks thanks dat er mensen eindelijk erop reageren
wat jullie doen zijn jullie zaken, maar de gevolgen moeten jullie ook zien
ik heb heel veel kameraden die dat doen zelfs bij ons op de mma doen ze het die staan op elk moment op ontploffen en maken meestal de verkeerde keuze van strategie een kameraad van mij moet nu zelfs elke week om een spuit in zijn lever.
het is inderdaad heel moeilijk om breed zwaar en zeker goed uit te zien. ik weet het zelf ook. ik ben namelijk van aziatische oorsprong. ik heb jaren heel mager uitgezien van mijn jeugd to mijn 24 heb ik er niet meer dan 74 kg gewogen met andere woorden vel over been:(. maar met de nodige begeleiding en voeding ben ik nu doorgestoten naar een goeie 92 kg voor mijn lengte van 182 ik heb zelfs een tijdje 96 kg gewogen maar dat heeft zo zijn gevolgen. jongens als jullie het doen doe het dan goe maar laat die bazaar achterwege. natuurlijk ga ook het heeft alleen tijd nodig
ik heb echt respect voor mensen die een naald in hun bil durft steken
maar eenmaal je die weg opga kun je niet meer terug

Geschoond, vanaf nu graag verder ontopic. Respecteer elkaars mening en keuzes.

@ Asianpride: Point made, move on. Hier hoef je geen 6 posts op 1 pagina aan vuil te maken (in een verkeerd topic) imo.

Ieder z'n keuze (of ze nu al dan niet de gevolgen kennen); en ook recpect voor die keuze aub.

Laten we nog nog eens wat andere ervaringen horen ivm kuurtjes en results waar dit topic eigenlijk voor dient.

@ Asianpride: Point made, move on. Hier hoef je geen 6 posts op 1 pagina aan vuil te maken (in een verkeerd topic) imo.

Ieder z'n keuze (of ze nu al dan niet de gevolgen kennen); en ook recpect voor die keuze aub.

Laten we nog nog eens wat andere ervaringen horen ivm kuurtjes en results waar dit topic eigenlijk voor dient.

just just daar heb je gelijk in let move on

we beoefenen namelijk allemaal dezelfde hobby

Super kuur

Super tren kuur:

trenbolone acetate 60mg/ml
trenbolone enathate 60mg/ml
trenbolone HHBC 30mg/ml
methyltrenbolone 3mg/ml (parabolan)

ik ben hier 2ml van in de week aan het zetten deze trenbolones zijn van hardcorelabs.
daarmee combineer ik deze kuur samen met:

500mg test enath van hardcorelabs die zet ik 1 keer in de week.
40mg stanozolol odd van hardcorelabs.:D

ben nu met de 2 week bezig eerste week zware griep gehad en afgelopenzondag was ik in almelo op koopzondag en werd ik heel beroerd en benauwd was best wel eng zat er aan te denken op te stoppen en had last van woedeaanvallen kan me wel aan alles iriteren maar t hoort er nu eenmaal bij;). heb nu nergens geen last meer van ik hou alles bij en zal jullie op de hoogte houden over deze supertren.

Hey iedereen

effe iets vragen,
ik train al geruime tijd maar heb nooit "iets" gebruikt behalve whey en crea. trainde ook vooral op kracht en minder op massa daar ik kickbox deed; ben al een maand of drie out door een polsblessure en dus ook zienderogen vermagerd.de blessure is zo goed als genezen en ga dan ook na dit weekend weer starten met trainen daar ik gevechtssport enkel nog recreatief wil gaandoen wil ik nu ook eens ferm bijkomen van al dat liften in de gym mijn schema en voeding zitten al ok dankzij mijn begeleider die ex- bodybuildingkampioen is.Nu wil ik een kuur opm goed bij te komen maar niet waar ik nadien alles weer verlies en ook niet waarvan mijn coïtusleven kapot gaat ;).

Misschien iemand tips voor een goed kuurtje met mooi resultaat?

Greets
a sportsfan

eerste kuur

eerste kuur deca en super sustanon
12 kg gepakt 10 van gehouden

2de kuur weet nog niet welke ik moet nemen :)

vraag om resultaten

Hallo,

Zou iemand zijn behaalde resultaten eens willen posten?
Ik moet namelijk op school bij een werkstuk een opdracht maken over de invloed van anabolen. Dus wat er is bijgekomen aan spiermassa bijvoorbeeld en met de hoeveelheid spiermassa waarmee je bent begonnen, of de omtrek van bepaalde spieren hoeveel die is toegenomen en de omtrek waarmee je bent begonnen. Dan kan ik dan verwerken in een grafiek.

Omdat ik aan het uitzoeken ben wat ik precies wil gaan doen kan ik mezelf hierin niet verwerken.

Bijvoorbaat dank!
Gr. Johnny

Hey iedereen

effe iets vragen,
ik train al geruime tijd maar heb nooit "iets" gebruikt behalve whey en crea. trainde ook vooral op kracht en minder op massa daar ik kickbox deed; ben al een maand of drie out door een polsblessure en dus ook zienderogen vermagerd.de blessure is zo goed als genezen en ga dan ook na dit weekend weer starten met trainen daar ik gevechtssport enkel nog recreatief wil gaandoen wil ik nu ook eens ferm bijkomen van al dat liften in de gym mijn schema en voeding zitten al ok dankzij mijn begeleider die ex- bodybuildingkampioen is.Nu wil ik een kuur opm goed bij te komen maar niet waar ik nadien alles weer verlies en ook niet waarvan mijn coïtusleven kapot gaat ;).

Misschien iemand tips voor een goed kuurtje met mooi resultaat?

Greets
a sportsfan

je verkloot het topic, zo`n verhaaltjes ga je maar vertellen in een eigen topic, waar je zeker weten geen serieuze reactie dan op krijgt;)

Eerste kuur

Hoi mensen,

zoals velen hier kom ik evenzeer raad vragen ivm een eerste kuur. Ik wil graag droog worden en aan spierkracht bijwinnen. Ik heb de laatste tijd aan krachttraining moeten inboeten door verbouwingen thuis. Maar ik be
ontzettend gemotiveerd voor te trainen. Ik doe wel geregeld aan uithoudingstraining door te lopen en mma. Nu voor mijn werk wil ik op korte tijd mijn spierkracht terug winnen en natuurlijk vergroten. Dus heb ik via een collega een kuur gevraagd - hij heeft me de volgende produkten geleverd : gg sus, gg ultra drive en anapolon. Het feit is wel na het nalezen op het net ga ik anapolon eruit laten. Ik dacht het te vervangen met clenbuterol en nakuur clomid of nolvadex. Wat denken jullie hiervan en bedankt alvorens

Terug
Naar boven