Ik heb naposim 5 mg gebruikt ,en test en deca de eerste 2 wk gingen wel voelde iets aankomen ,de 3 wk pijn in men hooft ,toen de 4 week ff volgehouden maar de koppijn werd steeds erger ,,,,,al met al ook klote ,,zat op 40 mg ,,,toen 30 en toen 20 ,maar niks hielp bah
ligt ook denk ik welke dianabol je gebruikt?
ik heb 2x een dianabol only kuurtje gedaan
de eerste 30 mg per dag thaise dianabol 5 mg(roze 5kantjes)
kwam ik in totaal 10 kg van aan,,,en met nakuur gingen er 2 af,,, en geeneens superhard trainen,,ik at waar ik op dat moment zin in had.
en bleef maanden lang goed zitten
toen heb ik weer een dianabol only kuurtje gedaan,maar nu van epl 10 mg
daar had ik er 40 mg per dag van,,,en kwam niet aan maar zeek en zweette me eigen helemaal kwijt,,en was in 4 dagen tijd 3 kg kwijt...
gelukkig was dat na paar dagen over,,maar kwam heeeeel slecht aan van de dianabol van epl,, nolvadex erna genomen,,maar kreeg nog een flinke dip erop ook,,,nergens geen zin meer in(ook niet in coïtus,,,in iedergeval een stuk minder als normaal) futloos ,,,en aan het eind ben ik gewoon maar 1 1/2 kg aangekomen van die 2e BAGGERKUUR...,, dus in totaal na 2 kuurtjes dianabol only,,,waarvan 1 goeie ben ik 6 tot 7 kg aangekomen(wel pure spiermassa en geen vocht)

...

. maar met de nodige begeleiding en voeding ben ik nu doorgestoten naar een goeie 92 kg voor mijn lengte van 182 ik heb zelfs een tijdje 96 kg gewogen maar dat heeft zo zijn gevolgen. jongens als jullie het doen doe het dan goe maar laat die bazaar achterwege. natuurlijk ga ook het heeft alleen tijd nodig 
. heb nu nergens geen last meer van ik hou alles bij en zal jullie op de hoogte houden over deze supertren.