XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

Dus maar niet doen of alleen het laatste setje lekker zwaar pakken? Zwaar pakken voelt eigenlijk beter, eerste paar reps wel full rom en daarna lukt het niet meer maar pak je die spier wel lekker aan.

En net begonnen, ben ook alweer 5 maandjes bezig, het aankloten meegerekend ;)

Tja, kuiten vind ik sowieso k*t om te trainen want ik heb nooit het gevoel dat ik genoeg heb gedaan. Maar wat je zegt kan prima.

• Topic Starter Topic Starter
Ik niet, enige oefening waar ik lekker veel schijven kan gebruiken ;)

ik vind wel dat je een sterke deadlift hebt vergeleken met je bench
je hebt wel lekker getrained, haha ik doe die superset van zyzz ook wel eens maar ik doe laatste tijd lekker veel supersetjes en dropsetjes, meer als vroeger.

Nou bij deze reageer ik dan maar. Wat een homo boxershort heb je op die foto's zeg. :D

Goed dat je hebt gedaan wat ik zei, compounds op 5x5 ownt.
Abbotje bro, ik ga je volgen.

PS: Dikke summer tune in je sig ;)

ik zie geen foto's :( ?

Eindelijk gaat het eens een keertje goed met squatten. Was wel helemaal kapot na de training, nog nooit zo gehad lol.

Squat
5x86 (PR)
5x86
5x86
5x88 (PR)
5x88
2x94 (ik kon nog meer lol)

Quads machine
8x45
6x50 (fail)
7x45 (fail)
6x45 (fail)

Hamstrings machine
8x56
6x58(fail)
8x56
7x56 (fail)

Standing calves in smith
8x100
8x100
7x110 (fail)
8x100

Sitting calves in smith
8x140
8x140
8x140
8x140

Abbo en goed bezig. :)

YOU SICK c*nt, brah

Nette training jong!

Je log stukje door gelezen, goed bezig man! Was ik op die leeftijd maar zo serieus. ;)

Nog even mij mening over cheaten bij oefeningen; ik zeg doen wanneer je op plateau terecht komt.

En over je Militairy press, niet zo gek dat je minder gewicht kan pakken nadat je je borst hebt getraind. Je spreekt je schouders ook aan met bankdrukken hé. ;)

Oh en abbo!

Thx man :D

Lekkere training lekker een pr meegepikt zie ik:D gefeliciteerd

Dus maar niet doen of alleen het laatste setje lekker zwaar pakken? Zwaar pakken voelt eigenlijk beter, eerste paar reps wel full rom en daarna lukt het niet meer maar pak je die spier wel lekker aan.

En net begonnen, ben ook alweer 5 maandjes bezig, het aankloten meegerekend ;)

Je kan het doen, niemand kan jou zeggen wanneer wel en wanneer niet. Zorg dat het niet de spuigaten uitloop en plan het in/maw werk naar een piek toe over een periode gezien en doe het dan een keer.

Weer een indrukwekkende training, KIU!

Thanks :) Hopelijk binnen een maand of 4 à 5 de 5x100 squat

Laatste training voor vakantie naar Duitsland... duurt maar een weekje dus volgende week donderdag kan ik weer beginnen.

Deadlift
5x120
5x120 (instructeur bevestigde nog eens mijn goede form)
5x100 (was kapot :p)
5x100

Had vlak hierna pijn in mijn onderrug, is dat normaal/gezond? Niet in ruggegraat maar echt in die spieren die daar zitten....

Military Press
5x36 (doe hem sinds kort staand, is wel iets moeilijker ook om gewicht in goede positie te krijgen)
5x38
5x38
5x40
5x40

Side raises
8x7
6x8 (fail)
8x7
8x7

Front raises
8x8
8x8
8x9
8x9

Back delt cable pulley
8x13 (ging erg moeilijk)
8x12
8x12
8x12

Preacher curl excl. stanggewicht
8x20
8x20
6x20 (fail)
8x18

CGBP
8x50 (PR :D)
8x50
8x48
8x48

Hammer Curl
7x12 (fail)
8x10
8x10
8x10

Overhead two arms dumbbell triceps extension
8x12
8x12
8x14 (PR)
8x14

Concentration curl
8x12
7x12 (fail)
8x10
8x10

Skullcrushers
8x14
8x14
8x14
8x14

Decline bench weighted sit-ups
8x14
8x16 (PR)
8x16

Merk dat ik flink meer kracht in mijn buik heb gekregen sinds ik begon, had denk ik ook wel 18 kilo kunnen doen.

Lekkere deadlift man :D, wel veel oefeningen vind ik.

Ja het is ook echt mijn max, denk wel 1x125 maar dan houd het op. En veel oefeningen klopt, maar 2 oefeningen zijn echt zwaar rest zijn lichte oefeningen.

Sorry maar veel te veel oefeningen pik.
En ja, als ik klaar ben met de deadlifts voel ik m'n spieren ook echt wel hoor.

Haha mooizo, is echt nice gevoel zeker als je 100% weet dat je form goed is.

En zal in mijn volgend schema rekening mee houden... schouders op benendag scheelt al veel.

Haha mooizo, is echt nice gevoel zeker als je 100% weet dat je form goed is.

En zal in mijn volgend schema rekening mee houden... schouders op benendag scheelt al veel.

Ik weet niet hoeveel tijd je hebt.. Maar ik doe alles op een aparte dag.. Benen, borst, rug, -rust-, schouders, armen. Dat bevalt echt super.
Tegen de tijd dat je een ander schema wil zeg je het maar, help ik je.

Zomervakantie komt eraan en volgend jaar waarschijnlijk ook veel tijd beschikbaar dus dat schema lijkt me wel mooi. Maar is het niet beter om schouders/armen 2x per week te trainen?

Zomervakantie komt eraan en volgend jaar waarschijnlijk ook veel tijd beschikbaar dus dat schema lijkt me wel mooi. Maar is het niet beter om schouders/armen 2x per week te trainen?

Niet perse. Vergeet niet dat je je armen ook meepakt bij borst en rugtrainingen. Schouders hetzelfde verhaal. 1x per week ze apart pakken is dus meer dan genoeg.

Je deadlift is nice man T&G?

Terug
Naar boven