MuscleMeat

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
Wat is T&G?

Zomervakantie komt eraan en volgend jaar waarschijnlijk ook veel tijd beschikbaar dus dat schema lijkt me wel mooi. Maar is het niet beter om schouders/armen 2x per week te trainen?

Nee joh. Zoals mijn vriend op de vorige pagina al zei, schouders/armen gebruik je ook bij borst/rug.
Ik doe altijd nog wel een bicepsoef na rug en een triceps na borst. Maar is op zich niet nodig denk ik.

Ik wacht ongeveer 1 a 2 seconden en grip herpakken... wat is beter dan?

Nee joh. Zoals mijn vriend op de vorige pagina al zei, schouders/armen gebruik je ook bij borst/rug.
Ik doe altijd nog wel een bicepsoef na rug en een triceps na borst. Maar is op zich niet nodig denk ik.

tumblr_m31hojvNX41qbd4g2.png

Indd, laatste keer dat ik een splitschema deed propte ik 1a2 tricep/bicep oefeningen bij mijn chest/rug dag en het schema daarvoor deed ik dat niet maar wel een aparte dag voor armen.
Je moet gewoon kijken wat jij lekkerder vindt. Een dag speciaal voor armen vond ik wel chill maar dan werden all me trainingen zo kort (was altijd binnen het uur klaar) maar dan ging ik wel vaker per week.

Ik wacht ongeveer 1 a 2 seconden en grip herpakken... wat is beter dan?

Ah naice dan! Denk dat je dan wel wat meer kan pakken dan die 125 die je zei or denk dat 135 wel wat logischer zou klinken.
Wat is beter? Ik denk dat als je een sterke liftoff hebt dat het niet echt nodig is, maar als je elke rep "opnieuw" begint kan je wel het beste je techniek navolgen.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Indd, laatste keer dat ik een splitschema deed propte ik 1a2 tricep/bicep oefeningen bij mijn chest/rug dag en het schema daarvoor deed ik dat niet maar wel een aparte dag voor armen.
Je moet gewoon kijken wat jij lekkerder vindt. Een dag speciaal voor armen vond ik wel chill maar dan werden all me trainingen zo kort (was altijd binnen het uur klaar) maar dan ging ik wel vaker per week.

Ja idd. Op rugdag (na DL) willen m'n onderarmen nog wel eens compleet kapot zijn dan doe ik niks meer. Als ik biceps/triceps doe na benen/rug/borst/schouders is dat puur extra. Als ik op ben doe ik het gewoon niet.

Godver 1 week en 2 dagen niet getraind.... feels bad. Maargoed heb een leuke vakantie gehad en eens een weekje rust kan hopelijk ook geen kwaad. Morgenavond weer fcking hard ertegenaan :)

ik heb nu ook een week niet getraint... i.v.m 3 maanden hard traint ach ja morgen weer knalle!

Idd heb er zo'n zin in :D Heerlijk als je voldaan naar huis gaat met liefst een pr op zak

Weekje rust kan inderdaad geen kwaad man! Kan vaak zelfs goed doen. ;) Volgende week weer lekker knallen!

Ga ook weer ff deload doen met SQ en DL. Vaak na een rust/deload week maak je weer een stap vooruit.

Zoals ik al zei, ik volg je man!

Mijne logje komt eraan!

Vanavond trainen... heb er zo zin in voelt alsof ik aardig wat massa ben kwijtgeraakt in een week rust met eten op gevoel :s

Ja ik ga er vanavond ook weer tegenaan! Maar dat gevoel ken ik, maar daardoor krijg je wel meer zin om er goed tegenaan te gaan!

Hopelijk blijven de gewichten hetzelfde, ik ga echt janken als dat niet zo is

maar dat kan gewoon niet zo zijn :p

Hopelijk blijven de gewichten hetzelfde, ik ga echt janken als dat niet zo is

maar dat kan gewoon niet zo zijn :p

Zal allemaal wel meevallen, probeer wel goed op je eten te letten.. Je had zeker vakantie van school hè? Is inderdaad lastig, strak schema houden als je ritme anders is..

Nee op vakantie ;)

GL brah

Terug
Naar boven