- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
u trolling? GL = Goodluck

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
u trolling? GL = Goodluck

Is niets man, veel succes met je training Panzer!GL=Goodluck
Nou laten we hopen op een goeie training GL
Sorry had je post niet gezien Sayer
)RustyM, tijdje zonder straps helpt ook. Ik deed eerst 5x105 DL. 3 Weken geen straps gebruikt. Daarna straps gepakt en 4x5x120 + 1x160 gedaan. Ertussen wisselen helpt goed.
Wel appart je bor ligt hoger dan mijne en je pulldown lager maar verder prima training :d
Ligt juist bij die oefeningen aan techniek, vorm en soort apparaat.

Glijd de stang weg omdat je handen gewoon glibberig worden of verliest je grip het echt?
Als je handen gewoon glibberig worden kan je een wcpapiertje dubbelvouwen en die om de stang heen doen.
BOR lukt trouwens wel goed met overhandse grip. Scheelt maar 20 kilo en 3 reps.Ging lekker toch? Dit was rugdag neem ik aan? Geen DL gedaan?
Ik heb ook nog steeds gezeik met m'n grip hoor.. Bij deadliften gebruik ik nu straps, scheelt een hoop.. Maar toch proberen zo lang mogelijk zonder te trainen..
Wel appart je bor ligt hoger dan mijne en je pulldown lager maar verder prima training :d
Mijn handen verkrampen dan gewoon... en heb weinig zin om gewicht omlaag te doen omdat mijn grip faaltBOR lukt trouwens wel goed met overhandse grip. Scheelt maar 20 kilo en 3 reps.
---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 22:53 ----------
Gebruik je mixed grip bij deadliften? En deadlift doe ik op vrijdag, anders word het teveel/vermoeiend imo. Ben altijd aardig kapot na deadliften.
Nee altijd pronated en vanaf 140 kg (al) straps.
Mijn handen verkrampen ook gewoon.. Dan gaat m'n hele focus naar m'n vingers en gaat de rest van de oefening gewoon waardeloos.
Wat is pronated? En voor handen ben ik van plan van die grippers te kopen, lijkt me wel vet om sterke handen te hebben.

Okay... waarom geen mixed grip, werkt erg goed voor mij, wel afwisselen natuurlijk.
En hoe moet je je handen trainen, gewoon 4x8 en dat 2x per week?