AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

GL=Goodluck

Nou laten we hopen op een goeie training GL:p

Sorry had je post niet gezien Sayer

• Topic Starter Topic Starter
hehe thanks :D

Ga zometeen, nu moet ik wat neerzetten ook :)

BOR
5x64
5x64
5x64
4x64 (fail)
5x60 (ging best makkelijk die 64, volgende week 66 proberen :D)

LAT PULLDOWN
8x50
8x55 (PR)
7x55 (fail)
8x50

SEATED ROW
8x50 (fail :S)
8x45
8x45
8x45

SMALL GRIP LAT PULLDOWN
8x55
7x55 (fail)
8x50
8x50

ONE ARM DUMBELL ROW
8x22
8x22
8x22
8x22

BARBELL SHRUGS
8x80 (less rom)
8x70 (full rom)
8x80
8x70

PREACHER CURL
8x18
6x18 (fail)
8x16
7x16 (fail)

ONE ARM DUMBELL CURL (non-simultaneously)
8x10
8x12 (PR)
8x12
8x12

WEIGHTED SIT-UPS DECLINE BENCH
8x16
8x18 (PR)
8x18
6x18 (fail)

Ik heb de hook grip geprobeerd maar die gaat bij mij even slecht als de overhandse grip... grip glijdt gewoon weg na rep of 6... nu doe ik mixed grip afwisselend omdat er toch verschil in beide bewegingen zit.

En die week extra rust, ik merk totaal geen verschil in kracht. Ik was wel meer uitgeput, maar kan ook aan de warmte liggen (geen airco, veel mensen)

Ging lekker toch? Dit was rugdag neem ik aan? Geen DL gedaan?

Ik heb ook nog steeds gezeik met m'n grip hoor.. Bij deadliften gebruik ik nu straps, scheelt een hoop.. Maar toch proberen zo lang mogelijk zonder te trainen..

RustyM, tijdje zonder straps helpt ook. Ik deed eerst 5x105 DL. 3 Weken geen straps gebruikt. Daarna straps gepakt en 4x5x120 + 1x160 gedaan. Ertussen wisselen helpt goed.

RustyM, tijdje zonder straps helpt ook. Ik deed eerst 5x105 DL. 3 Weken geen straps gebruikt. Daarna straps gepakt en 4x5x120 + 1x160 gedaan. Ertussen wisselen helpt goed.

Tja, ik red het tot 140 maar dan houd het wel op.. Die 205 krijg ik echt niet bare handed van de grond gewoon.

Wel appart je bor ligt hoger dan mijne en je pulldown lager maar verder prima training :d

Ligt juist bij die oefeningen aan techniek, vorm en soort apparaat.

T zal beetje aan mijn techniek liggen ondanks ik hem pas 1 maandje doe maar alsnog verwachtte ik pulldown hoger dan bor ook omdat pulldown gewoon met kabels is dus meestal kan je dat wel hoger dan:$
Kan me vergissen hoor:o

Glijd de stang weg omdat je handen gewoon glibberig worden of verliest je grip het echt?

Als je handen gewoon glibberig worden kan je een wcpapiertje dubbelvouwen en die om de stang heen doen.

Glijd de stang weg omdat je handen gewoon glibberig worden of verliest je grip het echt?

Als je handen gewoon glibberig worden kan je een wcpapiertje dubbelvouwen en die om de stang heen doen.

Mijn handen verkrampen dan gewoon... en heb weinig zin om gewicht omlaag te doen omdat mijn grip faalt :p BOR lukt trouwens wel goed met overhandse grip. Scheelt maar 20 kilo en 3 reps.

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 22:53 ----------

Ging lekker toch? Dit was rugdag neem ik aan? Geen DL gedaan?

Ik heb ook nog steeds gezeik met m'n grip hoor.. Bij deadliften gebruik ik nu straps, scheelt een hoop.. Maar toch proberen zo lang mogelijk zonder te trainen..

Gebruik je mixed grip bij deadliften? En deadlift doe ik op vrijdag, anders word het teveel/vermoeiend imo. Ben altijd aardig kapot na deadliften.

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 22:55 ----------

Wel appart je bor ligt hoger dan mijne en je pulldown lager maar verder prima training :d

Het is totaalgewicht hè, voor het geval dat... en lat pulldown ligt ook erg aan de machine wij hebben een nieuwe en een ouwe en de ouwe gaat veel gemakkelijker, ligt wss aan de stroeve kabels.

Voeg na elke deadlift training 3 setjes barbel/dumbbell holds toe (als je dat te saai vind maak je er farmer walks van) gegarandeert dat je grip veeeeeeeeeeel beter wordt

Mijn handen verkrampen dan gewoon... en heb weinig zin om gewicht omlaag te doen omdat mijn grip faalt :p BOR lukt trouwens wel goed met overhandse grip. Scheelt maar 20 kilo en 3 reps.

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 22:53 ----------

Gebruik je mixed grip bij deadliften? En deadlift doe ik op vrijdag, anders word het teveel/vermoeiend imo. Ben altijd aardig kapot na deadliften.

Nee altijd pronated en vanaf 140 kg (al) straps.
Mijn handen verkrampen ook gewoon.. Dan gaat m'n hele focus naar m'n vingers en gaat de rest van de oefening gewoon waardeloos.

Nee altijd pronated en vanaf 140 kg (al) straps.
Mijn handen verkrampen ook gewoon.. Dan gaat m'n hele focus naar m'n vingers en gaat de rest van de oefening gewoon waardeloos.

ik heb persies het zelfde ga je meer op je handen letten dan op de houding,meestal de laaste rep henik nog met paar fingers vast... ik doe laaste setje met straps

Wat is pronated? En voor handen ben ik van plan van die grippers te kopen, lijkt me wel vet om sterke handen te hebben.

Wat is pronated? En voor handen ben ik van plan van die grippers te kopen, lijkt me wel vet om sterke handen te hebben.

Bovenhands.

En neem ajb wel Captains of Crush dan, die sportzaakdingen zijn echt troep. Moet ik ook nog eens aanschaffen. Wil net als Steven Seagal iemand strottehoofd naar buiten kunnen scheuren. :D

Okay... waarom geen mixed grip, werkt erg goed voor mij, wel afwisselen natuurlijk.

En hoe moet je je handen trainen, gewoon 4x8 en dat 2x per week?

Terug
Naar boven