XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.981
8 reps zoals altijd xd

oww oke, naja netjes toch!

refeed is niet nodig op jouw bf en cut gewoon door tot de feestdagen man.

• #1.984
ok thanks!

en cut is sowieso 4 weken, misschien langer idd als de resultaten bevallen.

Refeed is niet nodig maar carb up wel, je hoeft daarmee niet boven je onderhoud te gaan.

• #1.986
ok zal nog eens kijken bjorn g

net benen training:

Leg extension
8x40
8x45
8x50
8x50
8x50
8x45

Leg curl
8x25
8x30
8x30
8x35
8x35
8x35

Standing calve raises
8x95
8x85
8x85

Weighted sit-ups
8x14
8x16
8x16

en ik ga de calorieen voor training verlagen van 400 naar 250, ben er toch niet zeker van dat die calorieen uberhaupt wel verbrand worden

400 is idd heel veel

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 22:18 ----------

waar zijn de squats enzo? o-o

• #1.988
doe geen squats en deadlifts meer :) zeker niet in de cut, te zwaar en blessuregevoelig en staat te weinig tegenover imo. kan mijn benen ook prima slopen met machines

doe geen squats en deadlifts meer :) zeker niet in de cut, te zwaar en blessuregevoelig en staat te weinig tegenover imo. kan mijn benen ook prima slopen met machines

.........................??????:mad::mad::mad::(:(:(

Stop dan maar met die cut en ga je maar eens inlezen...

In een cut moet je niks anders doen dan dat je gewoon bent! Je hebt gains gemaakt door de routine die je volgde, om die te behouden moet je dus niks anders gaan dan omdat je cut, bijvoorbeeld niet hoger gaan in reps ofzo.

Zal even paar video's posten...

In before 20 video's

Maar kon je tog hack squat doen en lunges???

vind 3 oefening weining ( buik reken ik nooit mee)

jezus man. gewoon squatten en deadliften, luie bloedhond die je bent!

• #1.993
.........................??????:mad::mad::mad::(:(:(

Stop dan maar met die cut en ga je maar eens inlezen...

In een cut moet je niks anders doen dan dat je gewoon bent! Je hebt gains gemaakt door de routine die je volgde, om die te behouden moet je dus niks anders gaan dan omdat je cut, bijvoorbeeld niet hoger gaan in reps ofzo.

Zal even paar video's posten...

dan neem ik dat risico maar :p volgens dat filmpje moet ik ook cardio doen waar ik ook echt geen zin in heb.. ik zorg gewoon dat ik perfect onder onderhoud eet that's it. ik pak mijn quads en hams ook goed hard aan met machines.. imo beter dan met compounds en denk zelf niet dat het enig invloed zal hebben op spierverlies.. nogal vergezocht.

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 23:27 ----------

In before 20 video's

Maar kon je tog hack squat doen en lunges???

vind 3 oefening weining ( buik reken ik nooit mee)

ja maar het zijn wel 6 werksetjes van elk 8 reps wat 2x per week denk wel genoeg is of niet? :)

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 23:28 ----------

jezus man. gewoon squatten en deadliften, luie bloedhond die je bent!

die instelling deelde ik tot voor kort met je.. maar ik ben er inderdaad gewoon te lui voor :D

... I'm disappointed bro, gewoon 3x per even naar je training 30 min low intensity cardio, niks aan toch.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 07:07 ----------

En zwaar blijven liften.

ik vind dat je moet deadliften en squatten, anders: dutchfitness.
verder is cardio niet nodig, behalve als je echt laag wilt gaan.

Cardio is meestal niet nodig maar wel mooi meegenomen om je metabolisme te verhogen! En na zo'n zware training MET DE GROTE LIFTS verbrand je toch meestal alleen vet bij cardio. Omdat door zwaar liften veel suikers worden verbrand!

Dus:

Blijf zwaar liften!

• #1.997
... I'm disappointed bro, gewoon 3x per even naar je training 30 min low intensity cardio, niks aan toch.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 07:07 ----------

En zwaar blijven liften.

zie echt niet in waarom ik cardio zou moeten doen... als ik nou niet vooruit ga of ik wil echt diep cutten zou ik het nog achter de hand kunnen houden ofzo, maar ik zie echt de meerwaarde niet in behalve verspilde tijd en moeite.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 17:06 ----------

Cardio is meestal niet nodig maar wel mooi meegenomen om je metabolisme te verhogen! En na zo'n zware training MET DE GROTE LIFTS verbrand je toch meestal alleen vet bij cardio. Omdat door zwaar liften veel suikers worden verbrand!

Dus:

Blijf zwaar liften!

ik fiets sowieso al 80 mins op een werkdag dus in feite heb ik mijn cardio al.. onbedoeld maar dan nog :D

En met cardio hoef je echt geen vet te verbranden hoor, dat is puur afhankelijk van je voeding (kcal in vs. kcal out) ;)

en ga sowieso 1x per week een dag boven onderhoud eten dus het moet goedkomen met dat metabolisme

Oh zo! Ja oke ik vind het gewoon lekker om na een training even 20 minuten te rennen! Flink die hartslag omhoog gooien zodat ik in de rust meer cal's verbrand

• #1.999
ik vind dat je moet deadliften en squatten, anders: dutchfitness.
verder is cardio niet nodig, behalve als je echt laag wilt gaan.

haha ik weet jou/jullie opvatting echt wel, maar ik heb die keuze voor mezelf al gemaakt.. misschien ga ik het incidenteel nog eens doen maar verder niet.

de enige 2 blessures die ik heb opgelopen waren nog eens van deze compounds, ik heb gewoon de voor en nadelen tegen elkaar opgewogen.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 17:09 ----------

Oh zo! Ja oke ik vind het gewoon lekker om na een training even 20 minuten te rennen! Flink die hartslag omhoog gooien zodat ik in de rust meer cal's verbrand

ik eet liever minder :D nee ik heb daar de puf niet voor na een workout.

Ah ja ieder zo zijn ding. Ik eet dan iets onder onderhoud, en dan meer cardio en flink aan me abbs werken. Resultaat mocht er toen wezen! :D

Terug
Naar boven