Fitness Seller

Panzer VIII LOG

Nette trraining man!

Zoveel drinken tijdens een training??
Je moet eig vooraf drinken, wanneer je dorst krijgt is het zogezegd al te laat heb ik me laten wijsmaken.

Klopt, maar je kan rustig 1-2 liter drinken beter iets teveel dan wat je zegt je dorst krijgt en hoofd pijn er op volgt

Enigste nadeel dat ik onder vind is , dat ik voor slapen naar de wc moet en soms 4 uur in de nacht :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.023
Klopt, maar je kan rustig 1-2 liter drinken beter iets teveel dan wat je zegt je dorst krijgt en hoofd pijn er op volgt

Enigste nadeel dat ik onder vind is , dat ik voor slapen naar de wc moet en soms 4 uur in de nacht :P

is niet erg toch, kan je weer heerlijk verder slapen :p

cut begint goed, ben ook weer van een deel vocht af dus ik ben al een beetje droger.. ader op aangespannen bicep etc.

nu nog een week of 8 volhouden. moet goed te doen zijn, heb vrijwel geen honger ook niet nu ik vandaag 2000kcal eet

doe je ook if nu?
is wel leuk he die eerste twee weken, dan val je heel snel af. dan zie je maar weer hoeveel vocht je normaal vasthoud:p

• #2.025
doe je ook if nu?
is wel leuk he die eerste twee weken, dan val je heel snel af. dan zie je maar weer hoeveel vocht je normaal vasthoud:p

idd alleen carbs zijn niet echt laag dus opzich valt het nog mee. en ik doe geen if, gewoon normale cut dus genoeg eiwitten/vetten en de rest koolhydraten en eten wanneer het mij uitkomt.

en als het zo goed blijft gaan ga ik het wel een tijdje doen wat jij ook zei :D

haha ik zeg het toch niet voor niks haha. mwa 2000 kcal verdeeld over hele dag is ****ed up weinig. dat is de reden dat ik if deed, had 1800 kcal op rustdagen xD
lekker doorcutten tot 12%. ben je misschien wel 78 kg. als je dan bulkt komt opeens al he vocht er weer bij en dan ben je weer netjes 80 kg.
succes met je cut!

• #2.027
hoe bedoel je weinig.. dat je bij if in 1x veel kan eten en anders honger krijgt?

door if voel je je nog een beetjw verzadigd. als je 2000 kcal over de hele dag verdeeld, heb je de hele god ganse dag honger.

• #2.029
ik niet dus.. vreemd

en ik heb dus activiteitsniveau 1.2 gerekend voor school, is dat een beetje realistisch? misschien voor de zekerheid onderhoud op 1800kcal zetten ipv op 2000kcal nu?

ben je gek onderhoud is echt nooit 1800 met 85kg

Je onderhoud is ongeveer 2950.
Eet op rustdagen 2200 en op trainingsdagen 2600 ofzo en dan is het wel leuk.
Op zo'n manier val je 0,5 kg per week af. Dat is genoeg.

Op je trainingsdagen wat meer koolhydraten, minder vetten.
Op rustdagen wat minder koolhydraten en meer vetten.
Qua vet mag je echt wel 100 gram aantikken of er over heen gaan.

• #2.033
haha maak nu zelf een fout inderdaad.. ik had onderhoud op 2500 gezet dus misschien kan ik die beter op 2300 zetten en dus 1800 eten :clown: (wat ook uit die calculator komt)

neeeeheeeee niet zo weinig eten. Dat at ik, meer dan tien kg lichter xD.
gewoon hoeveel ik zei, dan zit je over 10 weken op 12%.
'rustdagen 2200 en op trainingsdagen 2600'

Je sport 3-5 x pw. Je fietst ook naar je werk enz. Mensen eten vaak te weinig. Minder is niet altijd beter.

• #2.035
Je onderhoud is ongeveer 2950.
Eet op rustdagen 2200 en op trainingsdagen 2600 ofzo en dan is het wel leuk.
Op zo'n manier val je 0,5 kg per week af. Dat is genoeg.

Op je trainingsdagen wat meer koolhydraten, minder vetten.
Op rustdagen wat minder koolhydraten en meer vetten.
Qua vet mag je echt wel 100 gram aantikken of er over heen gaan.

hoe kom je aan die 2950 dan? ik ga namelijk uit van een 1.2 activiteitsniveau en reken voor de workouts apart 250 calorieen.

en vet zit op 44 gram op zaterdag/zondag dat ik niet fiets/workout anders zit het boven de 100

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 20:21 ----------

neeeeheeeee niet zo weinig eten. Dat at ik, meer dan tien kg lichter xD.
gewoon hoeveel ik zei, dan zit je over 10 weken op 12%.
'rustdagen 2200 en op trainingsdagen 2600'

Je sport 3-5 x pw. Je fietst ook naar je werk enz. Mensen eten vaak te weinig. Minder is niet altijd beter.

dat reken ik er apart bij of is dat niet afdoende? fietsen 500kcal en workout 250kcal

Panzer ik heb je log al een tijdje niet meer gevolgd. Maar ga je cutten?

• #2.037
heb dan maar ff nieuw schema gemaakt... onderhoud zet ik op 2400 (calorie berekening zegt 2200 maar ik doe iets meer dan die 1.2 activiteitsniveau) dus ik eet per dag 1900kcal. Vet en eiwit heb ik ten koste van carbs omhoog geschroefd.. ekv=50/25/25 en als ik calorieen erbij doe voor workout/fietsen doe ik die in de vorm van vetten.

1x per week eet ik met ouders friet mee, word een flinke bulkmaaltijd om metabolisme en mentaal metabolisme hoog te houden. :D

Bijlagen

1900 per dag, ga je IF cutten of normaal? Volgens mij kun je 1900 kcal makkelijk verdelen over ontbijt en maaltijd 's avonds. :p

Terug
Naar boven