MuscleMeat

Panzer VIII LOG

Zelf bulk ik door tot eind januari, dan volledige maand februari cutten (alles wat eraf kan eraf halen) waarna ik cleanbulk zal doen tot mei waarna ik eventueel terug cut of verder doe met cleanbulk. Op die manier hoop ik op 12-14% te staan tegen juni.

Miss kan je het ook op een gelijkaardige manier aanpakken, is maar om je een idee te geven hoe je het kan aanpakken.

Waarom niet gewoon hele jaar clean bulken? :p

Als je op .5 - 1 kilo per maand mikt kun je volgens mij wel redelijk makkelijk rond de 10-12% blijven..

Waarom niet gewoon hele jaar clean bulken? :p

Als je op .5 - 1 kilo per maand mikt kun je volgens mij wel redelijk makkelijk rond de 10-12% blijven..

Zou ik eerlijk gezegd niet vol houden..
Maar ik eet ook niet zo ''vuil'' nu. Ik heb 3vaste maaltijden die ik iedere dag eet en de rest van call's vul ik aan met zaken waar ik zin in heb.

Zou ik eerlijk gezegd niet vol houden..
Maar ik eet ook niet zo ''vuil'' nu. Ik heb 3vaste maaltijden die ik iedere dag eet en de rest van call's vul ik aan met zaken waar ik zin in heb.

Als je op 1 kilo per maand mikt en je zit op 10% en blijft 10% hoef je maar 4300 kcal boven onderhoud eten over de hele maand gezien..

Dus dat is 150 kcal per dag ofzo? :p

Als je op 1 kilo per maand mikt en je zit op 10% en blijft 10% hoef je maar 4300 kcal boven onderhoud eten over de hele maand gezien..

Dus dat is 150 kcal per dag ofzo? :p

Ja kan zijn, maar dan werk je terug met een strict voedingsschema die je moet opvolgen aangezien ik niet van alles de voedingswaarden van buiten ken :p
Vanaf ik die cleanbulk doe volg ik schema dan strict op, gaat ook beter aangezien dat een kortere periode is.

Nee maar panzer serieus.
Je bent nu 85 @ 18% -->69,7 kg VVM

op 12% is dat dan --> 69,7/ 0,88= 79,2 kg.

5 kg afvallen is in principe wel prima. Dan sta je 12-13%.

IF doen, 0,5 kg per week afvallen.
10 weekjes bezig en je wordt er fysiek alleen maar beter van.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.947
Eerste benentraining in 2 weken ofzo? Machines etc. gaat wel maar merk echt dat deadlift moeilijk gaat en ik er eigenlijk geen motivatie voor heb. 120kg ging al best moeizaam (wel met overhandse grip) en dan te bedenken dat ik maaanden geleden 3x126 trok. **** this shit.

Deadlift
8x80
8x90
8x100
1x110
1x120 (moeilijke grip)

Leg curl
8x30
8x35
8x35 (moeilijk)
Leg extension
8x45
8x50
8x50

Sitting calves
8x125
8x135
8x135
Abs
8x14
8x16
8x16

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 22:57 ----------

Nee maar panzer serieus.
Je bent nu 85 @ 18% -->69,7 kg VVM

op 12% is dat dan --> 69,7/ 0,88= 79,2 kg.

5 kg afvallen is in principe wel prima. Dan sta je 12-13%.

IF doen, 0,5 kg per week afvallen.
10 weekjes bezig en je wordt er fysiek alleen maar beter van.

klinkt goed.. maar waarom precies IF? heb geen zin om zo'n tijd honger te lijden :D En 10 weken klinkt opzich wel goed... 12 % nog beter maar ik zou bij god niet weten wat mijn onderhoud is..

Laat die 1rep's eens uit panter, ben je toch geen **** mee is enkel goed voor je ego en je rug te vernken.

Positiever denken panter! Merk vaak op dat je te negatief gaat over je eigen training.. Trainen is niet enkel goede voeding en pompen, psychologisch moet het ook goed zitten!!
Pep jezelf wat op, je komt er heus wel!!!

Niet naar de gewichten kijk maar naar de spiegel! Ik ben nu ook minder sterk (of techniek is beter) en ik zie er beter uit ;)

Waardoor zo lang geen benentraining dan? En waarom geen squat?

• #1.956
Positiever denken panter! Merk vaak op dat je te negatief gaat over je eigen training.. Trainen is niet enkel goede voeding en pompen, psychologisch moet het ook goed zitten!!
Pep jezelf wat op, je komt er heus wel!!!

ben niet negatief over mijn training, wel over de compounds bp/dl/sq heb er zoveel moeite in gestopt vooral in dat fullbody schema en ben amper in kracht toegenomen. alles gaat verder prima, ub en benen machines :) ga het denk maar eens een tijdje zonder dé compounds proberen.

8x100kg naar 1x110kg??

sterke training, niet naar de gewicht kijken, kijk in progressie je kan beste paar weken met zelfde gewicht trainen

Zou het niet kunnen dat je overtraind bent? ;)

Die fullbody was imo zware overkill, nadien trainen + fysiek werk ...

• #1.959
Zou het niet kunnen dat je overtraind bent? ;)

Die fullbody was imo zware overkill, nadien trainen + fysiek werk ...

ja dat wel maar ben het gewoon beetje zat aan het worden eerlijkgezegd.. kost zo veel moeite en zie zo weinig resultaat. dan maar leg curl/extension + lichte goodmornings ofzo.

Waarom pak je niet gewoon eens een 'standaard' split schema? Misschien bevalt dit je wel

Terug
Naar boven