normaal... eet gewoon wanneer het mij uitkomt en dat verschilt zo nu en dan![]()
Haha daarom ontbijt en 's avonds laat, dat komt altijd uit lijkt mij?
Ben wel benieuwd hoe je cut zal gaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
normaal... eet gewoon wanneer het mij uitkomt en dat verschilt zo nu en dan![]()

Haha daarom ontbijt en 's avonds laat, dat komt altijd uit lijkt mij?
Ben wel benieuwd hoe je cut zal gaan![]()

Van de 14 kilo vet die ik nu heb hoop ik er ruim 4 af te cuttenja al is ontbijt soms 6 uur sochtends en soms 1 uur smiddags
en het is voorlopig domweg op schema eten+hard trainen dan sta ik begin 2013 goed droog.Van de 14 kilo vet die ik nu heb hoop ik er ruim 4 af te cutten
ben wel enorrrm benieuwd hoe het verschil tussen de foto op mijn gallerij en de foto van begin 2013 eruit gaat zien
en heb vandaag wel aardig honger gehad btw
Doe dan om 8 uur alles in 1 maaltijdHet is een beetje wisselwerking hè.
Je bulkt door totdat je denkt: wow ik ben een beest, alleen wel een beetje te veel vet naar mijn zin...
Je cut door totdat je denkt: wow ik ben best droog nu, maar waar the **** is mijn spiermassa gebleven.
The life of a bodybuilder![]()

Heb je wel eens een phil heath in off season gezien? Blijven echt niet zo laag hoor.
daar verkijk je je op hoor. is echt niet zo dat die naar 15% gaan hoor
houden gewoon hun hele off season nog lijnen in hun benen en aderen door armen etc.
doordat ze zo groot zijn en vocht vasthouden lijken ze al heel gauw dik maar dat valt alleszinds mee
Heb je wel eens een phil heath in off season gezien? Blijven echt niet zo laag hoor.

Waarom ga je al na een jaartje bulken cutten Panzer? Kan je beter gewoon boven je behoefte blijven eten totdat je flink wat massa heb aangezet, en daarna pas gaan cutten.

waarom dan? ik vind vetpercentage ook belangrijk naast massa.. vond het er gewoon tijd voor worden. en ik ben gewoon benieuwd hoe het cutten is en hoe mijn fysiek er met minder vet uitziet
OT: gisteren wel getraind maar heb soms ff geen tijd om het te posten omdat ik dan gelijk weer doorklik naar 27 andere topics. Merk nu wel enig krachtverlies en was moe maar denk dat het een kwestie van wennen is. Eet nu 1900 kcal plus wat vlees en groente wat per dag verschilt.
Vanavond benen, ga toch proberen de deadlift weer laag in gewicht te doen, had gisteren voor shrugs 3x een 80kg bar gelift en met de spierpijn die ik nu heb in onderrug oel ik me enigszins schuldig![]()
Als je daar spierpijn van hebt lift je gewoon verkeerd, is normaal dat je dan vanalles kapotmaakt in je lichaam.
---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 18:12 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=eV41skp4BH8&feature=g-user-u
heb al een tijdje niet meer gedeadlift wat het verklaart.Waarom zou je eigenlijk bulken cutten bulken cutten als je toch geen podium ambities hebt?
En ik weet niet precies wat je doel is, maar ik zou niet graag een groot deel van me arm size willen verliezen voor meer definitie. En zeker niet als ik maar een jaar aan het trainen ben. Dan ken je toch beter gewoon een klein beetje over je behoefte eten 100 kcal? zodat je vetpercentage maar met een heel klein beetje stijgt? Maar zoals ik al zei weet ik je doelen niet precies omdat ik een tijdje je Log niet heb gevolgd.

huh? t'is gewoon spierpijn in mijn onderrug hoor, ik heb geen herniaheb al een tijdje niet meer gedeadlift wat het verklaart.
en heb jij dan nooit spierpijn in je onderrug>?