AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

Nee niet echt, paar keer gehad maar dat was door slechte form, daar heb ik meer dan week gelast van gehad

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.062
Net benen. Ging opzich wel lekker, squats zijn zoals vanouds zwaar, voelt echt zwaar aan dat gewicht. Deed ze niet op par maar bijna deep squat dus de kracht is er nog een beetje xd

Squat
8x60
8x70
8x70
Leg extension
8x45
8x50
8x50

Leg curl
8x30
8x35
8x35
Barbell holds (8 seconden)
x100
x104
x106

Weighted sit-ups
8x14
8x16
8x18
Standing calve raises
8x85
8x95
8x95

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 21:22 ----------

Nee niet echt, paar keer gehad maar dat was door slechte form, daar heb ik meer dan week gelast van gehad

ah ok heb zoiets ook wel eens gehad maar dat voelt heel anders aan dan spierpijn.. zag dat je al 160 kilo lift.. goed bezig! (en jelly)

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 21:23 ----------

@Panzer als jij je daar beter door voelt gewoon doen! ;) en aan je foto's te zien heb je inderdaad een nette progressie behaald.

Nee ik voel me er niet echt beter op :p K*thonger! Hoop wel dat het resultaat mooi is. :)

Toch nog goede squat.
Ja toen ik die PR had gemaakt had ik maar even spierpijn dag erna, maar heel lang in me lats, echt verzuurd paar dagen, denk dat dat wel ok zat, realiseerde dat je echt vaker je max moet doen op deadlift omdat dat echt je lichaam hard belast, want wat ik in men lats voelde was echt goed, voelde alsof ze elke dag aant groeien waren

Kun je leg extension niet zwaarder? Ik doe 12x 55 en squat maar 12x 50 ofzo :p

Doe ze zelf altijd als laatste, epische burn daarna.. feelsgood

ik kan wel over de 85kg alleen is het niet goed voor je menis, 55kg kan wel zou max 60 pakken

ot: goede training

stop met machinegewichten vergelijken, dat kan niet jongens.

Ik heb de indruk dat de ene legg extension de andere niet is.. Soms zie je +100kg's voorbij komen wat op de legg extension in mijn gym insane zou zijn.. Gaat ook maar tot 70kg die in mijn sportschool.

• #2.068
leg extensions zijn niet te vergelijken.. wij hebben 2 machines staan en op de ene deed ik maanden geleden 50 kilo en kon ik op de andere max 35 kilo.. nu doe ik op de laatste 50 kilo en voelt die andere superlicht aan. is echt niet te vergelijken idd.

Woog vanochtend uit bed na wc net 81 kilo.. tikte ooit bijna de 86 kilo aan (wel met kleren/eten etc. maar dan nog) :wenen: Hopelijk zijn die paar kilo vocht+beetje vet want ik zit al bijna 2 weken in de cut. Definitie is sowieso stukje beter geworden, en buik/borst is duidelijk minder vet/vochtig.

Vanavond UB getraind; merk wel enig krachtsverlies.. hoop dat dit normaal is voor de cut?

Incline benchpress:
8x54
8x54
8x54
Flat dumbbellpress
8x26
8x26
8x24

Chin-ups
x8
x8
x8 (moeilijk)
Bent-over-row
8x60 (moeilijk)
8x58
8x58
Dumbbell shrugs
8x30
8x30
8x30

Seated military press
8x40
8x38
7x38 (fail)
Rear delts cable
8x15
8x15
8x15

Skullcrushers
(1sec paused)
8x22
8x24
8x24 (merk dat ik sinds ik even terugdoe in gewicht een stuk sterker ben geworden :D)
Standing barbell curls
8x32
8x34
8x34

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 23:20 ----------

Ohja en zou ik 3x6 reps of 2x8 reps doen... merk dat dit iets teveel is wat averechts kan werken.. ga denk voor de 2x8

vergis je niet in kleding/eten/pis enzo hoor.
dat weegt echt flink wat. zit sowieso 4/5kg verschil tussen sochtends naakt en na toilet en savond na en dag eten met kleren aan en volle maag. zoiezo wegen kleren alleen al 2.5kg ofzo

nette training, ja als je in decut zit heb je meer kracht, iedere geval minder energie

• #2.071
vergis je niet in kleding/eten/pis enzo hoor.
dat weegt echt flink wat. zit sowieso 4/5kg verschil tussen sochtends naakt en na toilet en savond na en dag eten met kleren aan en volle maag. zoiezo wegen kleren alleen al 2.5kg ofzo

ja klopt ik denk netto 2 kilo in 2 weken is dat realistisch met vochtgains erbij?

1e week vliegt al t vocht er af dus 2 kilo is niet heel erg onrealistisch.. Ik was dat in 2 dagen k*t eten kwijt :roflol:

panzer hou gaat het met je knieën?

De eerste 2 weken kan je makkelijk 4 kg verliezen

Goede training Panzer. En haha ik heb dat ook s'ochtens weeg ik 84 kg met lege maag enzo. En aan het eind van de avond tik ik soms wel is de 86 kg aan, echt een heel groot verschil.

• #2.078
heb ook geen Last meer squat nu low bar voelt beter aan
ah mooizo! heb ook wel eens low bar geprobeerd maar ik kreeg die bar niet lekker op mijn schouders.. voelde aan alsof hij elk moment weg kon glijden maar de beweging voelde wel lekkerder aan, je hoefde ook niet zo ver naar voren te buigen.

heb eigenlijk geen zin om te junken, maar toch maar doen zaterdag met een bak chinees :D

• #2.079
benentraining:

Deadlift:
8x80
8x80
8x90
Leg extension
8x45
8x50
8x50
Leg curl
8x30
8x35
8x35

Weighted sit-ups

8x14
8x16
8x16
Sitting calve raises
8x125
8x125
8x125

je moet je je schouders naar achteren drukken ,lekker training hoeveel cardio doe je nou

Terug
Naar boven