MuscleMeat

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.081
je moet je je schouders naar achteren drukken ,lekker training hoeveel cardio doe je nou
ja ok zal het nog eens proberen... en cardio doe ik niet heb ik geen zin in. Misschien ga ik morgen (refeed) ff hardlopen ligt eraan hoeveel kcal ik naar binnen werk.. eet sowieso normale schema plus friet/chinees en nog wat chocola. :D En dan gelijk daarna hardlopen :trollface:

fl**ker op met je refeed @17%. Seriously, lekker doen als je rond de veertien komt ofzo.

• #2.083
dan een mental refeed :fa:

• #2.085
beetje zonde van je deficit, vind je niet?
ik hou het dan ook binnen de perken, ik ga niet boven 500kcal boven onderhoud zitten.

maar srs, vind het echt moeilijk om junk te laten staan doordeweeks, vind het al moeilijk om witbrood met leverworst te laten staan :cool: dat was in de bulk al zo, maar nu heb je ook nog eens honger. het lukt wel, maar heb zo'n dag denk echt nodig.

Aansteller, gewoon discipline.

Als je honger hebt ga je maar fappen ofzo

honger.. gewoon IF doen, t*ring xD SRS geen honger, nouja ok.. klein beetje trek om half twaalf ofzo. Daarna kan je los!

• #2.091
Umad?:trollface:

Nee serieus als je gaat cheaten wordt t alleen maar moeilijker denk ik..
mwah kan zijn, heb zelf weleens een hele periode geen junk gegeten maar het blijft voor mij superlekker... met zo'n dag kan ik ook prima de junk weerstaan de andere 6 dagen omdat ik denk doe maar niet je kan zaterdag al losgaan.

Doe gewoon een junkmeal dat zie je veel mensen doen maar als je de hele week maar dan weer gewoon clean eet en dan als je zin hebt in een jm ga je maar in de supermarkt lopen wat je dat de ene jm word die week.
1 junkmeal kan makkelijk 1 x per week maar maak het niet te extreem.

Doe gewoon een junkmeal dat zie je veel mensen doen maar als je de hele week maar dan weer gewoon clean eet en dan als je zin hebt in een jm ga je maar in de supermarkt lopen wat je dat de ene jm word die week.
1 junkmeal kan makkelijk 1 x per week maar maak het niet te extreem.

Kan makkelijk elke dag als het in je macro's past, maar dat maakt je dieet alleen maar moeilijker, omdat je meer honger zal hebben.

• #2.095
fuaark lekkere training, zeker als je eenmaal accepteert dat je iets moet deloaden. Gelukkig ging het vandaag best goed en had ik amper krachtsverlies t.o.v. 3 weken terug :D

Spiegel gaat er ook steeds beter uitzien, lijkt erop dat ik meer shape heb in armen/schouders/traps en aders komen ook beter door. Gewicht zit iets boven de 80 kilo nu en ik schat 15/16% vet. Ben dan ook al +2 weken bezig.

Doe nu 4x2x8 voor elke spiergroep ipv 4x3x8, merkte dat het herstel anders te weinig tijd krijgt.

Flat fly's
8x14
8x14
Incline dumbbellpress
8x22
8x24

Seated row
8x55
8x55
Lat pulldown
8x60
8x65 (moeilijk)
Dumbbell shrugs
8x26
8x28

Shoulder press
8x18
8x20
Side raises
8x8
8x8

Hammer curl
8x16
8x16
CGBP
8x50
8x50

wat is de omtrek van je bicep's momenteel, opgespannen niet na een training?

Zware hammer curls man

• #2.099

ja is gewoon staand.. volgende keer 18 kg maar doe wel heel klein beetje cheaten :p

Heb gisteravond niet getraind, vandaag 2 herkansingen maar ga ofcourse vandaag en morgen wel nog ub/lb trainen

cut gaat nog steeds lekker.. zit nu denk op 15/16% en heb echt duidelijk buikvet verloren en amper kracht :D zie ook meer definitie/veins, afijn het bekende verhaal maar het is wel super om te zien in de spiegel. zit wel vrij laag in calorieen, iets boven 1900 nu inclusief 20 min fietsen en schoolgaan

Aah dat is mooi. Nu volhouden panzer!

Terug
Naar boven