MuscleMeat

Panzer VIII LOG

Eventueel iets hoger gaan in kcal en meer cardio? Vind dit prettiger omdat je zo meer kan eten;)! Maar je bent al goed bezig met de cut!
Eventueel pic's als je bijna aan je einddoel zit?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.103
Eventueel iets hoger gaan in kcal en meer cardio? Vind dit prettiger omdat je zo meer kan eten;)! Maar je bent al goed bezig met de cut!
Eventueel pic's als je bijna aan je einddoel zit?

ga nu iets hoger in kcal, zit op 2007kcal... geen zin in cardio :o

net ub getraind.. aders blijven beter doorkomen, heb echt zieke aders voor mijn doen als ik biceps train :D op bicep en schouder heb ik continu vaag aders, en als ik ze opspan zie je ze best goed. wat ik eerst dus echt niet had :)

heb het alleen beetje druk, en gewichten hou ik niet meer zo bij. doe nu ook wat meer varierend, kijk ter plekke wel welke oefening ik doe en hoeveel reps ik doe.. traint veel fijner zo :) maar train ofcourse nog wel zwaar en setjes hou ik wel helder.

:p

• #2.104
net lb getraind, kabel gewichten gaan zelfs iets omhoog..

lekker panzer :) gaat je goed man

• #2.106
gisteren harde lb training, 3x3x100 deadlift en lekker zwaar machines en kuiten gepakt. vandaag ga ik refeeden met een grote bak chinees :D eet nu tegen de 2100kcal aan met 45-15-40 ekv met bijna 3 gram eiwit per kg gewicht. woog vanochtend uit bed 78 kilo :sad: 4 kilo vocht en 2 kilo vet? :p

• #2.107
zal zo ff foto'tje uploaden, zit denk tegen/op de 15%

gelijk maar ff bij de rest gezet, eerste is 24-02 (73 kilo ofzo?), tweede is 10-09 (84 kilo) en derde is dus 24-11 (78 kilo)

10giw08.jpg

Laatst bewerkt:
Je lijkt wel veel op peanuthead zeg

Maar begint de goede kant op te gaan :p hoeveel % zit je nu?

• #2.109
Je lijkt wel veel op peanuthead zeg

Maar begint de goede kant op te gaan :p hoeveel % zit je nu?

ja die indruk kreeg ik ook...

en ik gok tegen de 15% aan, kwam van 18% en hopelijk zit ik in januari/februari tegen de 12/13 daarna cleanbulken met minimale vetgains :D

Op foto 2 lijk je buffer vind ik zie niet zo veel vooruitgang dus 2 en 3 maar t zijn ook maar twee maanden.
Probeer gewoon t zelfde blijven staan en zelfde hoek kan je t ook beter zien

• #2.111
Op foto 2 lijk je buffer vind ik zie niet zo veel vooruitgang dus 2 en 3 maar t zijn ook maar twee maanden.
Probeer gewoon t zelfde blijven staan en zelfde hoek kan je t ook beter zien

ja klopt sta ook wat verder weg op foto 3.. maargoed ik ben tevreden hoor :D

lijkt net of je schouders en rug kleiner zijn geworden

Dat met die aders heb ik ook. Die heb ik nu al chill een tijd dik over me arm lopen. Alleen bij me schoudersschijnen ze er blauw doorheen, dus die zie je niet zitten helaas. Maar je cut gaat je zo te zien goed en gemakkelijk af!

• #2.114
lijkt net of je schouders en rug kleiner zijn geworden

en is dat normaal in de cut? :p kracht is zeker bij die 2 niet afgenomen..

---------- Post added 24 November 2012 at 23:10 ----------

Dat met die aders heb ik ook. Die heb ik nu al chill een tijd dik over me arm lopen. Alleen bij me schoudersschijnen ze er blauw doorheen, dus die zie je niet zitten helaas. Maar je cut gaat je zo te zien goed en gemakkelijk af!

resultaat is er imo zeker en mentaal valt het hartstikke mee, weet nu niet beter of ik heb zo nu en dan honger:)

Bij foto 2 zie je er stukken beter uit als foto 3 imo.

panz post die foto eens van je avatar

heeft die toch gedaan

das een andere

Terug
Naar boven