- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik eet 350 tot 500 gram koolhydraten per dag en tijdens dieet 250 gram.
maargoed ik weeg tegenwoordig 102 kilo dus heb ik wat meer nodig.
ik zie alles goed bij jou dus zou ik lekker gaan aankomen,gewoon bulken tot 95 kilo
dat is 16 kilo voor jou, doe dat binnen 1jaar.
gewoon 1 zomer geen buikspieren te zien maar een klein buikje.
en dan weer cutten, je zal zien dat je veel meer spier over hou .

kan me er alleen niet in vinden, de beachboy in mij komt naar bovenoke
![]()
sta normaal droger denk ik, want heb net (vrij uitbundige) refeed want normaal eet ik slechts 73 gram koolhydraten per dag. kan ook niet lager omdat alles in zuivel en fruit zit.
he panzer, ik zag net je reactie bij arnodsi over het bulken enzo.
als ik lees hoe iedereen het doet tegenwoordig snap ik er geen bal meer van.
toen ik mager was en serieus ging eten at ik het volgende ,NIET SCHRIKKEN.
sóchtens 10 boterhammen met beleg en 1 liter melk
2,5 uur later 8 boterhammen of 150 gram bami met 1 liter melk
2.5 uur later weer hetzelfde
avond eten wat de pot schaft + 1 liter chocolade vla lekker toetje 1000 calorien
daarna 2,5 uur later weer 8 brood of bami en melk en alles wat je naar binnen kan gooien.
iedere dag 8 frikandellen met mayonaise.
iedere dag 10 eieren.
iedere dag 2 bakjes kwark.
dit schema heb ik een half jaar kunnen vol houden daarna ben ik normaal gaan eten,
dus de frikandellen weg, de chocolade vla weg en het brood ging van 30 boterhammen naar 20 boterhammen, ik viel vanzelf weer af omdat je weer wat minder eet, maar bleef wel zo sterk als een beer,
na 3 maanden ben ik wat gaan cutten ongeveer 3 maanden lang, nou zo at iedereen vroeger als je wou groeien.
nou groetjes.
ps. ik zie goede vooruitgang op je foto's en je ben behoorlijk droog, dus bulken maar.
oja nog even dit,
het trainen voorbeeld.
borst.
bankdrukken 2 sets opwarmen + 4 tot 5 sets serieus van 10 herhalingen.
dan fly's licht en correct 3 setjes, en dat was de training van borst.
tricep, dippen met eigen lichaams gewicht, ook al kan je er maar 2 dan doe je gewoon 3x 2 herhalingen.
dan pulldown 5 setjes 10 herhalingen en klaar. met 35 minuten hooguit 45 minuten sta je weer buiten.
alles wat je meer doe daar krimp je van of houd de voorruitgang tegen.
ik zie iedereen schuindrukken terwijl ze nog geen normale borst hebben, dus doen ze het voor lul !!.
je bovenborst hecht zich aan de onder/middenborst , dus als je die nog niet heb hoef je niet te schuin drukken. lekker logie's
begin met schuindrukken als je ergens tussen de 80 en 100 kilo 4 x 10 herhalingen kan drukken.
Naturals niet hoor, check 3DMJ maar, roiders natuurlijk wel
fixedOf je gaat gelijk aan de anabolen en pakt in 1 jaar wat je natty in 4 doet
Maar goed, als panzer er liever droog bij staat snap ik hem wel hoor, niet iedereen wilt dik worden![]()
als je 5 jaar getraind heb, en je gaat niet meer vooruit dan zijn er 3 dingen die je kan doen,
1 je ben tevreden en houd het zo
2 je gaat aan de anabolen, ( liever niet).
3 je gaat serieus bulken 1.5 jaar en kijk niet naar je vet en dan rustig aftrainen, en kijk of dat resultaat heeft.
ik kan je vertellen dat als je echt naturel ben,
het eerste jaar groei je goed.
het 2 jaar groei je de helft
het derde jaar groei je een kwart
en het 4 en 5 jaar sta je stil of je gaat achteruit, en dan ga je toch jezelf afvragen, wat moet ik nu doen !
gr.floris.
. Dus de tijdspanne is iets dat echt wel afhangt van persoon tot persoon.Je kunt er niet zo maar een aantal jaar op plakken voor alleer je je naturell max hebt bereikt. En de meeste bereiken dat niet eens omdat ze het nodige er niet voor over hebben. Er zijn mensen die al 5 jaar trainen en mischien 5kg spieren bijgekomen zijn omdat ze geen deftig voedingsschemahebben. Dus de tijdspanne is iets dat echt wel afhangt van persoon tot persoon.
Ophouden met die broscience aub lol, dat is allemaal achterhaald kijk het channel maar eens van team 3DMJ, daar leer je hoe je het moet doen als natty en leer je al die broscience af

oja nog even dit,
het trainen voorbeeld.
borst.
bankdrukken 2 sets opwarmen + 4 tot 5 sets serieus van 10 herhalingen.
dan fly's licht en correct 3 setjes, en dat was de training van borst.
tricep, dippen met eigen lichaams gewicht, ook al kan je er maar 2 dan doe je gewoon 3x 2 herhalingen.
dan pulldown 5 setjes 10 herhalingen en klaar. met 35 minuten hooguit 45 minuten sta je weer buiten.
alles wat je meer doe daar krimp je van of houd de voorruitgang tegen.
ik zie iedereen schuindrukken terwijl ze nog geen normale borst hebben, dus doen ze het voor lul !!.
je bovenborst hecht zich aan de onder/middenborst , dus als je die nog niet heb hoef je niet te schuin drukken. lekker logie's
begin met schuindrukken als je ergens tussen de 80 en 100 kilo 4 x 10 herhalingen kan drukken.
Je eetschema vind ik veel te extreem, maar wat je zegt over het trainen daar ben ik het met je eens.
Met mijn 80 kilo zou het onzin zijn om me al bezig te houden met oefeningen die ergens nadruk (bv bovenkant borst) zouden moeten leggen. Daarom hou ik me gewoon bezig met massa krijgen, flat bench en flat fly's is al wat ik doe.
Ik vind het altijd zo komisch wanneer mannetjes van 70 kilo decline en incline beginnen dumbbell pressen, of zich druk maken over de "piek" van hun bicep, terwijl ze nog maar amper biceps hebben.