Fitness Seller

Panzer VIII LOG

Idd bij velen is die bovenkant borst onderwikkeld

---------- Post toegevoegd Mon 26 Nov 2012 om 16:34 ----------

Zorgen dat AAS niet ontdekt wordt staat niet gelijk aan natty :trollface:

'k Weet dat troll comment is, maar die gasten zijn echt puur natty, als je hun channel volgt vanaf het begin zou je dat weten, zij coachen honderden atleten wereldwijd en zijn echt de profs in natty BB, 1 van hun is op het moment naar New Sealand om daar een onderzoek te doen over eiwitten en wat het maximum is dat je nodig hebt om te gainen en nog veel andere onderwerpen, staan ook wat vlogs op daarvan.
Als je geintresseerd bent en natty BB moet je beslist dat channel volgen.

Klopt ook weer, maar idd het eerste jaar moet je daar geen zorgen om maken, gewoon trainen en ga je zowiezo gainen.

Klopt ook weer, maar idd het eerste jaar moet je daar geen zorgen om maken, gewoon trainen en ga je zowiezo gainen.

Voila. Na eerst amper vooruitgang te hebben gemaakt met een splitschema (kwam hoofdzakelijk omdat voeding niet in orde was), ben ik stronglifts beginnen doen. Behoorlijk wat vooruitgang gemaakt, maar het gaat toch nog wel een tijdje duren vooraleer ik me ga beginnen focussen op "wat er achterloopt".

Eerste jaar (fatsoenlijk) trainen moet gewoon massa pakken zijn, daarna is het pas tijd om je beginnen druk te maken over andere dingen :D.

He panzer, hoe ziet jouw voedingsschema er nou uit?

Ik ben vanaf vandaag begonnen met mijn cut, maar was even benieuwd naar die van jouw.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.147
Of je gaat gelijk aan de anabolen en pakt in 1 jaar wat je natty in 4 doet :trollface:

Maar goed, als panzer er liever droog bij staat snap ik hem wel hoor, niet iedereen wilt massive worden :p

Wat een logica weer xyzyx, omg :p een vetlaag heeft geen enkel nut, waarom niet even wachten/cutten en daarna vrolijk verder gainen op 14%?

---------- Post toegevoegd Mon 26 Nov 2012 om 21:34 ----------

ik ben gewoon dichter bij de spiegel gaan staan :o

en net ub getraind, ging super lekker, 8x65 lat pulldown en triceps waren ook sterk.. alleen schouders/borst gaan iets terug in kracht. eenmaal bezig in de gym en opgepompt ziet wat droger staan er echt 100x beter uit :D dat aders

• #2.148
net lb training, kracht gelijk aan vorige keer en 8x70kg squat

slaap nu 8 uur per dag btw

not sure if srs or just sarcastic

:trollface:

Nee maar volgens mij als je na je cut clean bulkt zou je niet boven de 14% uit moeten komen.. 8-14% bf is iets van 5 kilo vet op jouw gewicht. 5 kilo vet = bijna 40.000 kcal..

Stel je bulkt 9 maanden per jaar is dat 150 kcal wat je per dag omzet naar vet.

Als je 300 kcal boven onderhoud eet lijkt t me sterk dat meer dan de helft omgezet zal worden naar vetten..

Hoe gaat het met je cut panzer? en bij mij is bovenkant borst juist het best ontwikkeld :P

Wat een logica weer xyzyx, omg :p een vetlaag heeft geen enkel nut, waarom niet even wachten/cutten en daarna vrolijk verder gainen op 14%?

---------- Post toegevoegd Mon 26 Nov 2012 om 21:34 ----------

ik ben gewoon dichter bij de spiegel gaan staan :o

en net ub getraind, ging super lekker, 8x65 lat pulldown en triceps waren ook sterk.. alleen schouders/borst gaan iets terug in kracht. eenmaal bezig in de gym en opgepompt ziet wat droger staan er echt 100x beter uit :D dat aders

ook de reden waarom ik aan het cutten ben, we hebben misschien nog niet 'veel' massa, maar droger staan en meer definitie hebben tijdens het trainen is 10x fijner dan trainen met vochtarmpjes en alles.

ff je schema gechecked ziet er niet veel verschillend uit met die van mij, je hebt wel weinig carbs man, goed vol te houden?

En probeer er misschien wat groenten bij te doen is ook belangrijk eh. :P
200 gr ofzo, zelf wissel ik het af broccoli, of sperziebonen uit pot(heel simpel te bereiden) of waar je zin in hebt. Broccoli is wel erg goed! (veel volume ook weinig kcal alleen ook erg saai.)

die natty bodybuilders moet je niet serieus nemen
soms bedoelen.ze daar puur mee dat ze geen slin enz gebruiken.

Nee man, als je ze volgt dan weet je hoe dat er echt aan toe gaat

• #2.157
ook de reden waarom ik aan het cutten ben, we hebben misschien nog niet 'veel' massa, maar droger staan en meer definitie hebben tijdens het trainen is 10x fijner dan trainen met vochtarmpjes en alles.

ff je schema gechecked ziet er niet veel verschillend uit met die van mij, je hebt wel weinig carbs man, goed vol te houden?

En probeer er misschien wat groenten bij te doen is ook belangrijk eh. :P
200 gr ofzo, zelf wissel ik het af broccoli, of sperziebonen uit pot(heel simpel te bereiden) of waar je zin in hebt. Broccoli is wel erg goed! (veel volume ook weinig kcal alleen ook erg saai.)

so true.. kijken naar gevormde spieren/aders is zoveel beter dan naar een vormloze spier :D

en carbs staan laag inderdaad, maar dat moet ook wel om 3gr eiwitten per kg + voldoende vetten binnen te krijgen.. cut is goed vol te houden, en al helemaal door de wekelijkse refeed (lees epic bulk maaltijd) alleen moet je gewoon een deel van de dag honger hebben omdat je simpelweg te weinig calorieen tot je beschikking hebt..

en groente krijg ik meestal elke dag wel binnen omdat mijn bezorgde moeder dat apart houdt :D

net trouwens ub getraint, ging gewoon lekker zoals altijd.. 8x26 flat dumbbellpress 8x50 cgbp 8x60 bor dus kracht is er nog altijd (als je het vergelijkt met pre cut stats)

de injecties filmen ze natuurlijk niet conjo. gasten die meedoen met mr O ontkennen aasgebruik ook.

... Nja maakt niet uit, snap je wel, maar ik volg die gasten al meer dan een jaar met video's, kweet echt wel waar ze mee bezig zijn, als je dat zou gevolgd hebben ben je van dezelfde mening, maar maakt niet uit.
Maar ik heb het wel over team 3DMJ alleen he, niet iedereen die beweert natty te zijn

panzer is weer ecto @79 kg.

Terug
Naar boven