Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is er mis mee met incline te beginnen?
ik bedoel je kan nu geen inc gaan doen maar dan mag je dat later weer inhalen, kan je het beter nu doen
tevens zorgt vulling van de ''bovenkant borst'' dat je borst er beter uit ziet

Lichte contouren dus, en in ideale belichting en pose ziet het er al als een licht fourpack uit.. heb echt iets van wtf ik kwam van 18% en nu dit? Ben dan wel 5 weken aan het cutten maar hier ben ik echt superblij mee. Alleen zit er nog een klein beetje vet op mijn pecs waar ik sowieso vanaf wil en op mijn onderbuik zit nog aardig wat maar ik las dat dat hardnekkig vet is. Denk dat ik nu op 12/13% zit?
van 83 kilo naar 77 kilo denk ik in 5 weken tijd.. denk 3 kilo vet 3 kilo vocht en wat spier misschien?Lekker bezig panzerr.
Hoeveel ben je afgevallen en hoe snel?
Donderdag woog ik namelijk 80,8 en vandaag 80,6 dus vraag me af of ik zo goed zit met mijn schema of dat ik lager moet gaan zitten. Maar is denk ik nog te snel om te bepalen..
(kracht gaat iig nog niet achteruit sterker nog wss zelfs nog vooruit)
Pics van die ****pack

(Ik train nu 6 maandjes jij 1 jaar?)
Netjes man! Duidelijk vooruitgang in de zaak.
Ik wacht het nog even af tot donderdag, wat ik doe.
Heb namelijk wel het idee dat er vooruitgang in zit in de spiegel, en te snel gaan en te laag zitten is ook slecht..
---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 23:59 ----------
8x70, 8x66, 8x100
Ga hierna stronglifts doen, daar ga je ziek snel op vooruit man, beter dan splitjes.
Ik doe nu 5x85 Squat (PR is 5x102,5, maar heb vandaag gedeload voor techniekverbetering.)
5x65 Bench
en 5x80 deadlift (maar dat komt omdat ik pas sinds vandaag kan deadliften met fatsoenlijke techniek.)
Terwijl jij toen ik begon zwaar op mij voorliep(Ik train nu 6 maandjes jij 1 jaar?)
Compounds zijn de shit.
Misschien ga ik het toch nog een keer proberen omdat ik wel kracht gegained had... zie nog wel 
Ga hierna wel echt cleanbulken en voorkomen dat ik serieuze vetgains ga maken.