XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.161
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hallo, toch even reageren,
ik las net dat vet geen nut heeft, dat klopt voor een gedeelte.
maar toch even een voorbeeld waarom je het wel nodig heb.
als jij of wie dan ook lekker droog ben en je drukt bijvoorbeeld 50 kilo met bankdrukken voor 10 reps. en zwaarder lukt niet,
ik neem aan dat iedereen weet dat het nodig is om te proberen het gewicht te verhogen, dat lukt in het begin wel maar na een paar jaar niet meer.
als je dan wat gaat bulken en niet 300 calorietjes meer maar een heel bekkie meer, dan kweek je dus wat vet op je lichaam, je armen zijn bijvoorbeeld wat dikker geworden door het vet wat weer stabiliteit opleverd met bankdrukken waardoor je dus zwaarder kan trainen en dat zwaarder trainen leverd dan weer wat extra spier op, maar waarom nou geen 6 maanden bulken en dan weer droog trainen, omdat je dan alles weer de wc inspoelt, na 6 maanden bulken begint je lichaam net lekker vooruit te gaan dus hou dit minimaal 1 tot 1.5 jaar vol en ga dan rustig aftrainen.

en de basis oefeningen zijn belangrijk, en weinig oefeningen doen ,pauze tussen een setje wat groter maken.
en deadliften is niet heel belangrijk deden wij vroeger ook niet, en als je het dan wel doet na het bulken , loop je zo met 200 kilo de sportschool uit. je rug groeit vanzelf mee met zwaar squaten.
en wat ik ook vaak lees is, als je mager ben moet weinig reps doen een stuk of 6, dit is complete boelshit.
gewoon setjes maken van 10 of 12 herhalingen.
voorbeeld hoe ik borst doe.
15 reps met 40 kilo opwarmen
12 reps met 60 kilo opwarmen
10 reps met 80 kilo
4x 10 reps met 100 kilo

dan een beetje rekken met een licht gewicht bijvoorbeeld fly's of pull over.
dat was borst

trceps. dippen met lichaams gewicht ik weeg 102
3 sets van 10 reps
nog een beetje pompen met pullown

en dan is het klaar op buikspieren na dan.

trainen gaat om eten en rust !!!
je kan beter te weinig trainen als te veel, dat doed alleen maar afbraak aan je lichaam.
ik moet zeggen dat ik vroeger ook veel te veel deed trainen, dat komt door al die boekjes van bodybuilding die je dood gooien met trainings schema's die allemaal voor de anabole boy's zijn, ook die schema's voor die zogenaamde naturel jongens.

nou groetjes.

Laatst bewerkt:
wat is er mis mee met incline te beginnen?
ik bedoel je kan nu geen inc gaan doen maar dan mag je dat later weer inhalen, kan je het beter nu doen
tevens zorgt vulling van de ''bovenkant borst'' dat je borst er beter uit ziet

hallo bovenborst trainen heeft alleen nut als je al een flinke middenborst heb ontwikkeld, de bovenborst groeit en hecht zich aan de midden borst.
dus als je in je eerste jaar zit heeft dit geen nut ,dat is zonder van de energie,
bodybuilding gaat om groeien toch.
en altijd eerst met de basis beginnen, dus bankdrukken.
je kan wel tijdens het cutten alles door elkaar gooien als je dat prettig vind.

My eyes, broscience is torturing them xO

• #2.165
Update :D

Zag al een tijdje lichte contouren recht onder mijn pecs.. dacht dat zijn ribben en geen sicpack maar ik zag net dat sixpack dus wél recht onder je pecs begint :o Lichte contouren dus, en in ideale belichting en pose ziet het er al als een licht fourpack uit.. heb echt iets van wtf ik kwam van 18% en nu dit? Ben dan wel 5 weken aan het cutten maar hier ben ik echt superblij mee. Alleen zit er nog een klein beetje vet op mijn pecs waar ik sowieso vanaf wil en op mijn onderbuik zit nog aardig wat maar ik las dat dat hardnekkig vet is. Denk dat ik nu op 12/13% zit?

Kracht blijft nog steeds stabiel, vanavond 8x52 CGBP en 8x65 lat pulldown. Schouders zijn wel zwakker geworden. Heb me bijna elke zaterdag volledig laten gaan qua voeding dus dit mooie resultaat verbaast me wel :)

Net gewogen: 78.8 kilo denk schoon aan de haak ruim 77 kilo.. sta iets droger denk dan voor ik begon dus 8/9 kilo spiermassa in een jaar.. mooi toc?

Lekker bezig panzerr.

Hoeveel ben je afgevallen en hoe snel?

Donderdag woog ik namelijk 80,8 en vandaag 80,6 dus vraag me af of ik zo goed zit met mijn schema of dat ik lager moet gaan zitten. Maar is denk ik nog te snel om te bepalen..
(kracht gaat iig nog niet achteruit sterker nog wss zelfs nog vooruit)

Pics van die ****pack

Nog ff en ik outbuff je panzer :trollface:

En picss

Wat zijn je stats nu op squat - bench - deadlift?

• #2.169
Lekker bezig panzerr.

Hoeveel ben je afgevallen en hoe snel?

Donderdag woog ik namelijk 80,8 en vandaag 80,6 dus vraag me af of ik zo goed zit met mijn schema of dat ik lager moet gaan zitten. Maar is denk ik nog te snel om te bepalen..
(kracht gaat iig nog niet achteruit sterker nog wss zelfs nog vooruit)

Pics van die ****pack
van 83 kilo naar 77 kilo denk ik in 5 weken tijd.. denk 3 kilo vet 3 kilo vocht en wat spier misschien?

heb zelf ook erg getwijfeld over mijn geschatte onderhoud, maar ben toch maar aan de wat lage kant gaan eten met 3 gram eiwit per kg + goed trainen en denk dat dat het beste is.. zat denk op 600kcal tekort per dag.

2mhbq5t.jpg

fapfap, hoe lang blijf je nog cutten?

• #2.171
Wat zijn je stats nu op squat - bench - deadlift?

niet vermeldenswaardig :p

8x70, 8x66, 8x100

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 23:28 ----------

fapfap, hoe lang blijf je nog cutten?

thanks!!

minimaal tot 1 januari.. en ik ga sowieso onder de 10% staan van de zomer dus denk nog een cut in mei ofzo.

heb trouwens ook nog striemen zitten op mijn buik van mijn tot voor kort bestaande vetrollen.. die moeten ook weg

Netjes man! Duidelijk vooruitgang in de zaak.

Ik wacht het nog even af tot donderdag, wat ik doe.
Heb namelijk wel het idee dat er vooruitgang in zit in de spiegel, en te snel gaan en te laag zitten is ook slecht..

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 23:59 ----------

8x70, 8x66, 8x100

Ga hierna stronglifts doen, daar ga je ziek snel op vooruit man, beter dan splitjes.

Ik doe nu 5x85 Squat (PR is 5x102,5, maar heb vandaag gedeload voor techniekverbetering.)
5x65 Bench
en 5x80 deadlift (maar dat komt omdat ik pas sinds vandaag kan deadliften met fatsoenlijke techniek.)

Terwijl jij toen ik begon zwaar op mij voorliep :P (Ik train nu 6 maandjes jij 1 jaar?)
Compounds zijn de shit.

Striemen krijg je nie weg e

Zijn geen striemen maar gewoon waar je huid kreukelt als je krom zit :p

5 tandenborstels, familie-badkamer ftw! :banana:

Oh wacht t zijn er zelfs 7 :roflol:

rechts 4 en links 3

Familie-badkamer level 80

• #2.180
Netjes man! Duidelijk vooruitgang in de zaak.

Ik wacht het nog even af tot donderdag, wat ik doe.
Heb namelijk wel het idee dat er vooruitgang in zit in de spiegel, en te snel gaan en te laag zitten is ook slecht..

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 23:59 ----------

8x70, 8x66, 8x100

Ga hierna stronglifts doen, daar ga je ziek snel op vooruit man, beter dan splitjes.

Ik doe nu 5x85 Squat (PR is 5x102,5, maar heb vandaag gedeload voor techniekverbetering.)
5x65 Bench
en 5x80 deadlift (maar dat komt omdat ik pas sinds vandaag kan deadliften met fatsoenlijke techniek.)

Terwijl jij toen ik begon zwaar op mij voorliep :P (Ik train nu 6 maandjes jij 1 jaar?)
Compounds zijn de shit.

Nah heb al een tijd fullbody gedaan maar dat beviel me slecht.. hou het gewoon bij ub/lb en split ;) Misschien ga ik het toch nog een keer proberen omdat ik wel kracht gegained had... zie nog wel :)

En ja ik deed eerst squat en deadlift veel hoger maar doe nu een stuk meer machines en heb een paar blessures gehad.

Had voor de cut echt het idee dat het zwaar zou zijn, maar niets van dit.. doe dit denk nog liever dan bulken :p Ga hierna wel echt cleanbulken en voorkomen dat ik serieuze vetgains ga maken.

Hoeveel kcal zit jij dan en waar twijfel je oveR?

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 14:35 ----------

nee las ik ook al op internet.. denk dat ze iig langzaam wegtrekken omdat die huid nauwelijks meer kreukelt..

Terug
Naar boven