AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

Had voor de cut echt het idee dat het zwaar zou zijn, maar niets van dit.. doe dit denk nog liever dan bulken :p Ga hierna wel echt cleanbulken en voorkomen dat ik serieuze vetgains ga maken.

Hoeveel kcal zit jij dan en waar twijfel je oveR?

Ik ook, ik dacht dit gaat hel worden.
Maar verbazingwekkend genoeg valt het wel mee.
Heb alleen iedere zo nu en dan een GRUWELIJKE Vreetkick, en dat sucks man. Dan wil ik echt vreten, gewoon 2 kapsalon achterelkaar.
Maar gelukkig heb ik die allemaal nog kunnen weerstaan. :)

Zit op 2350 kcal, kan makkelijk lager gaan zitten daarom twijfel ik.
Of ik wel laag genoeg zit, maar ik hoorde dat als je geen massa wilt verliezen je 0,5kg per week moet pakken. (Afvallen)

Dus ik wacht het even af tot donderdag, als de weegschaal dan 80,3 aangeeft is het goed anders ga ik lager zitten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
Ff een traininkje posten :D

Leg extension
10x50
8x50
8x50
Leg curl
10x35
10x40
8x40

Deadlift
5x90
5x100
5x100
Sitting calve raises
10x135
8x145
8x145

Weighted sit-ups
8x18
8x18
8x18
Hanging leg raises
x8
x8
x8

Vandaag refeed dag, geen olijfolie/pinda's, wel +200 gram carbs en frieten :D

Zo moet dat :), 400+ carbs refeed days

Prima training hoor!

• #2.185
Thanks! Zal nog kijken of ik wat melk + boterhammen naar binnen kan werken :D

• #2.186
Na een slecht weekend er weer gemotiveerd tegenaan. 2 dagen alles gegeten wat los en vast zat.. feelsbadman. Net wel getraind, ging wel lekker. Ben zelfs sterker geworden op de lat pulldown terwijl chin-ups best slecht gaan ???

je wordt niet echt gelukkig van de weegschaal denk?:p

Nie goed e :p, straks steek ik je nog voorbij man^^, Kben vorige week dinsdag begonnen en ben al bijna 3kg kwijt, mja das eerste week altijd, zal wel trager gaan nu, ma IF werkt echt uitstekend, kweet dak nie mag eten, en dan doe 'k da gwn nie

ja afvallem gaat snel als je een grote vochtbal bent:p

vergeet niet dat je te snel ook niet wilt;)! Doe het op je gemak om te cutten, je hebt tijd:D.

Over je wreetkick's, wat ik doe is als volgt: ik ben in de cut maar krijg toch super veel zin om te eten, ga gewoon even sporten en dan vind ik dat ik mijn "extra'tje" verdient heb;). Oja in de cut heb ik ook meer cheatmeals:D

• #2.191
vergeet niet dat je te snel ook niet wilt;)! Doe het op je gemak om te cutten, je hebt tijd:D.

Over je wreetkick's, wat ik doe is als volgt: ik ben in de cut maar krijg toch super veel zin om te eten, ga gewoon even sporten en dan vind ik dat ik mijn "extra'tje" verdient heb;). Oja in de cut heb ik ook meer cheatmeals:D

ja de tijd heb ik zeker maar ben toch achteruitgegaan merk ik sinds het weekend, schade duurt wel een paar dagen om in te halen :o:mad:

dus junk doe ik niet meer, wel veel pasta+oats (1500kcal) op zaterdag i.c.m. hardlopen (500kcal) zodat ik 500kcal boven onderhoud eet en metabolisme lekker omhoog gaat.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 00:43 ----------

je wordt niet echt gelukkig van de weegschaal denk?:p

nah valt mee, nu 78.5 kilo maar heb gewoon ruim een week weggegooid.. maar whatever

begin denk wel 1 januari of wat later weer met cleanbulk, zit nu denk op 13-14% wil op 12% zitten, lichte contouren van sixpack blijven zichtbaar en ik ga iig zorgen dat ik dit altijd zal blijven houden en voor een vakantie/in de zomer snel kan cutten naar <10%

Ga je toch 2/3 maand vorig nodig hebben om 'snel te cutten'

Hm lang niet meer hier geweest.. Maar zo te zien gaat het lekker he man! En ook zeker een mooie training achter de rug! :D

Pic update panzer ik wil een shredded c*nt zien

Wait wut, panzer gebannen?
Why?

Hijs toch niet gebanned? Ik zie z'n gebruikersnaam hier gewoon staan.
Wel al van 12december geleden dat hij hier is geweest.

• #2.199
Had even een tijdelijke ban aangeveraagd omdat er voor mij wat teveel tijd in ging zitten.. hopelijk gaat het voortaan beter :D

Intussen niet zoveel bijzonders gedaan op gebied van training, gewoon blijven trainen 4 dagen per week alleen was voeding vaak niet op orde, aardig wat gejunkt in december en begin januari. Wat vet en spieren gegained sinds mijn succesvolle cut op 21 december afliep en ik ga denk ik vandaag beginnen aan 2e cut en in combinatie met wat tanning hoop ik er in maart goed bij te staan :D

Afgelopen tijd heb ik het namelijk nogal druk gehad met school i.v.m. tentamens (die redelijk beslissend zijn voor dit schooljaar) van a.s. 21 januari. En ook mijn rijbewijs gehaald afgelopen dinsdag :klink::D

Zal nog ff een plaatje uploaden die dateert van 21 december:

wce0k1.jpg

Lekker droog begint het te worden

Terug
Naar boven