Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooizo... je hebt ook verschillende grippers zag ik, verschillend in kracht. Snel maar eens uitproberen, altijd leuk om iemand een goede hand te geven of als je iemand beetpakt![]()
mixed grip is prima, maar beter zolang mogelijk gewoon pronated en bij zwaardere gewichten mixed gripOkay... waarom geen mixed grip, werkt erg goed voor mij, wel afwisselen natuurlijk.
En hoe moet je je handen trainen, gewoon 4x8 en dat 2x per week?
nou dan ga je tot 70 kg met overhands en daarna mixed. Goed opwarmen verkleint kans aanzienlijk inderdaad. Ik zou trouwens gewoon straps erbij halen. Kan je zwaarder trainen ook op lat pulldown, BOR etc etc etc.Ik kan max 60/70 kilo tillen met overhands... ik moet het wel gebruiken om een beetje te kunnen deadliften. En die scheuring (in je biceps toch?) kan je vermijden door goed op te warmen en niet plotselinge bewegingen maken?
nou dan ga je tot 70 kg met overhands en daarna mixed. Goed opwarmen verkleint kans aanzienlijk inderdaad. Ik zou trouwens gewoon straps erbij halen. Kan je zwaarder trainen ook op lat pulldown, BOR etc etc etc.
Waarom is je grip zo belangrijk? lekker boeien dat ie nog niet zo sterk is. straps are ur answer

nou dan ga je tot 70 kg met overhands en daarna mixed. Goed opwarmen verkleint kans aanzienlijk inderdaad. Ik zou trouwens gewoon straps erbij halen. Kan je zwaarder trainen ook op lat pulldown, BOR etc etc etc.
Waarom is je grip zo belangrijk? lekker boeien dat ie nog niet zo sterk is. straps are ur answer
K*ttraining, maar dat is altijd op borstdag. Bankdrukken gaat redelijk, merk iets krachttoename maar triceps en schouders zijn zo uitgeput dat je flink moet deloaden wat zeer demotiverend is. Ik denk zelf dat het aan mijn bankdrukken techniek ligt.. dat ik teveel mijn schouders inschakel. MP mislukte totaal, ik kon niet eens 5x30 terwijl ik vorige week nog 5x34 kon doen. Is dat bankdrukken dan zo moeilijk? Ik zorg dat mijn schouders naar achteren staan en alles behalve mijn armen stilstaat :S
BENCHPRESS
5x60
5x62 (PR)
4x62 (fail)
5x60
4x60 (fail)
INCLINE DUMBELL PRESS
8x16
8x18 (PR)
7x18 (fail)
7x16 (fail)
FLAT FLY'S
8x12
8x12
INCLINE FLY'S
8x12
8x12
MP
3x36 (fail)
3x34 (fail)
4x30 (fail)
3x30 (fail)
FRONT RAISES
8x7
8x7
8x7
8x8
SIDE RAISES
8x6
8x6
8x5
8x6
CABLE REAR DELT PULLEY
8x10
8x11
8x11
SGBP
5x40 (fail)
8x30
SKULLCRUSHERS
8x12
8x10
Maar misschien is het ook normaal dat je zo weinig kracht hebt in schouders/triceps omdat bankdrukken nu eenmaal een compound is... ik ben er nog niet uit.
Precies wat suwardi zegt. Tenzij je PL wedstrijden gaat doen maken straps geen klap uit. Jij wil massa aanzetten en als je zwakke grip hierbij in de weg staat, lekker straps gebruiken.
Ik blijf erbij dat ik vind dat je (te) veel doet op in een training. Niet zo gek dat je MP niet meer optimaal gaat na 3 borst oefeningen. 3 oefeningen voor schouders is ook genoeg. Gooi lekker die pulley eruit.
Triceps heb je al genoeg gebruikt bij borst/schouders maar als je het per se wil doen, doe dan alle skullcrushers of extensions.
Enne, niet vergeten.. Je kan niet altijd pieken he. We hebben allemaal wel eens k*tdagen.
Niet de pulley voor achterkant eruit, beter de front raises aangezien je met een press de voorkant goed genoeg pakt.
je onderschat in hoeverre je met flys, BP je ook schouders gebruikt.
of gewoon schouders bij benen en onderarmen achterwege laten.
onderarmen trainen is imo niet nodig als je zwaar genoeg traint.