Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Precies wat suwardi zegt. Tenzij je PL wedstrijden gaat doen maken straps geen klap uit. Jij wil massa aanzetten en als je zwakke grip hierbij in de weg staat, lekker straps gebruiken.
Ik blijf erbij dat ik vind dat je (te) veel doet op in een training. Niet zo gek dat je MP niet meer optimaal gaat na 3 borst oefeningen. 3 oefeningen voor schouders is ook genoeg. Gooi lekker die pulley eruit.
Triceps heb je al genoeg gebruikt bij borst/schouders maar als je het per se wil doen, doe dan alle skullcrushers of extensions.
Enne, niet vergeten.. Je kan niet altijd pieken he. We hebben allemaal wel eens k*tdagen.
Nog totaal geen grip problemen, met mixed grip kan ik voorlopig nog vooruit.
En ik ga het denk ik dan maar zo doen na even gekeken te hebben:
Benchpress
Incline dumbbell press
Fly's
Schoulder dumbbell press
Side raises
Triceps cable extensions
Dips
Andere oefeningen dan normaal doen dus... heb ik ook niet meer dat je 2x verschillend gewicht pakt.
Op vrijdag doe ik CGBP, daar pak je toch ook licht borst bij? Misschien borst 2x per week doen aangezien dat voor mij moeilijke spiergroep is, ik ga slecht vooruit in BP.
---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 22:31 ----------
+ veel. Kan je schouders niet bij onderrug doen? Laat je het onderarm-specifieke deel weg. Als je lekker deadlift en hammer curls doet komen die onderarmen vanzelf mee. Schouders hoef je niet 2x per week te doen, die helpen ook zat mee bij andere spiergroepen.
Zondag: Rust
Maandag: Rug & Biceps & Buik
Dinsdag: Borst & Triceps
Woensdag: Rust
Donderdag: Benen & Onderarmen
Vrijdag: Onderrug & Schouders & Buik
Zaterdag: Hardlopen
Dan doe je het zo. Pak je na rug en borstdag 2 oefeningen voor resp. biceps of triceps mee.
Is in het begin echt genoeg voor je armen.
Nu ga ik ff vervelend worden.. Heb je wel eens overwogen een full body schema te gaan doen? Dus 3x per week squat, deadlift, bor, bp en mp?
Daar ben ik in het begin echt hard op gegaan, krachtig lichaam door gekregen en zat massa aangezet.
Krijg je niet veel te weinig rust met dat fullbody schema? En als ik het goed begrijp doe je al die 5 oefeningen 3x per week, geen isolatieoefeningen? Misschien leuk om uit te proberen als dit schema te oud word...
Onderarmen is niet veel werk, ga ik denk ik voortaan op borstdag doen aangezien ik nu een stuk minder oefeningen doe. Onderarmen zijn veel te mager imo dus wil ik graag goed trainen. En hoe bedoel je schouders bij onderrug, daar train ik ze toch al?
Iedereen bedankt voor de reacties, karma is op dus kan ik niet meer geven

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 22:32 ----------
Zit ongeveer op dezelfde gewichten als jij... wel leuk om te volgen.
Heb ook erg veel moeite om progressie te maken met Benchpress, terwijl andere borstoefeningen gewoon prima vooruit gaan.
Idd gaat naar mijn beleving ook moeilijk vooruit... vind ik verreweg de k*tste oefening van allemaal. Ook qua techniek.