XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
Hey kleine etter ik pleur hier dus net een verdeling neer die helemaal aansluit bij je wensen en daar ga je niet op in?!

Als je een nieuw schema wilt ga dan die fullbody doen die ik zei. Alles op 5x5, elke keer weer een andere volgorde. Geen grappen. Je wil groot en sterk worden? Dat is de springplank.

:roflol: maar in dat schema worden armen maar 1x per week aangepakt... en ik ben een echte beachboy dus armen zijn voor mij best wel belangrijk :)

En die fullbody ga ik zeker doen, wel raar dat dat kan met zo weinig rust.. voor rug/deadlift/borst neem ik altijd een week rust.

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 23:26 ----------

ja na Bench press doe ik Mp, 35kg 6x met barbell, kom maar niet omhoog:S, Mp is de enigste die ik k*t vind om tedoen

Doe hem eens gewoon los, dus zonder een voorvermoeiende oefening gaat hij veel beter reken maar. Na BP doe ik hem 32/34, zonder BP vooraf 40/42

:roflol: maar in dat schema worden armen maar 1x per week aangepakt... en ik ben een echte beachboy dus armen zijn voor mij best wel belangrijk :)

En die fullbody ga ik zeker doen, wel raar dat dat kan met zo weinig rust.. voor rug/deadlift/borst neem ik altijd een week rust.
dan doe tog op een dag extra isolatie voor bi-tr in de vorm van supersets... is geen hoge wiskunde hoor.

Niet zo zeuren dat je je onderrug belast bij squatten waardoor je niet kan deadliften. Ik doe me squat en deadliften al bijna een half jaar op dezelfde dag en ik heb nergens last van.

Vergeet niet dat je bij de deadlifts een soort hyperextension maakt, een HELE andere beweging dan bij het squatten. Tenzij je squattechniek faalt en je halve goedmornings maakt natuurlijk.

Om nog een indeling te geven om over na te denken:
Dag1:Borst/schouders
Dag2:Rug/Armen
Dag3:Rust
Dag4:Benen/Buik
Dag5:Armen

Je kan op dag 2 dan ook de armen weglaten en dan chinups te doen inplaats van pullups, of een latpulldown met chinup greep ipv overhands. Dan pak je wat extra biceps en de triceps die heb je dan gewoon genoeg kapot geknalt op de dag ervoor. De onderarmen gaan ook aardig kapot door de chinups en de deadlifts.

1m81 74kg 10% , ok beetje skeptisch. smallBP is compound geen isolatie

Ik kom van 55kg, dus al ver gekomen. Ik zeg overal ook bij in mijn persoonlijke opzicht. Mijn biceps en triceps reageren het beste rond 6-7 setjes over 2 oefeningen, vandaar.

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 23:26 ----------

Doe hem eens gewoon los, dus zonder een voorvermoeiende oefening gaat hij veel beter reken maar. Na BP doe ik hem 32/34, zonder BP vooraf 40/42

Ik voel me hier toch een no-fap rage opkomen.. Nog één keer dan.

Ma: Benen +2 biceps
Di: Borst +2 triceps
Wo: Rust
Do: Rug +2 biceps
Vr: Schouders +2 triceps

Ja? Gesnopen?
En dat fullbody schema.. Het is zwaar maar ik kon het dus jij kan het ook.

dan doe tog op een dag extra isolatie voor bi-tr in de vorm van supersets... is geen hoge wiskunde hoor.

Yep maar dan lijkt het weer zoveel op mijn schema behalve dat DL op rugdag gaat, en die rugdag een te vermoeiende training word en dat schouders op 1 dag een beetje karige training is. Ik snap eigenlijk niet zo goed wat er met mijn oude schema mis is... zeker met die nieuwe oefeningen op borst dag :S

Yep maar dan lijkt het weer zoveel op mijn schema behalve dat DL op rugdag gaat, en die rugdag een te vermoeiende training word en dat schouders op 1 dag een beetje karige training is. Ik snap eigenlijk niet zo goed wat er met mijn oude schema mis is... zeker met die nieuwe oefeningen op borst dag :S

Sorry dat ik het zeg maar je bent een zeikerdje. Te vermoeiende training? WTF is dat nou weer? Ga dan curling doen ofzo.
Benen en rug horen een vernietigende training te zijn. Klaar. Zo niet dan doe je iets niet goed.
Borst en schouders zijn relatief licht ja, so be it. Je hoeft niet elke dag halfdood de gym uit te kruipen.

Rusty, geef even commentaar op mijn logje, misschien kalmeert dat je.

Dat laatste schema is goed idd... heb het nog iets aangepast

Ma: Benen Biceps
Di: Borst Triceps Buik
Do: Rug Biceps
Vr: Schouders Triceps Buik

Verschilt niet zo bijster veel met mijn vorige schema :p Behalve dat je nu 2 zware en 2 lichte dagen hebt, wel beter dus.

waarom triceps 2 keer?

Ik zou ub/lb doen,

Niet zo zeuren dat je je onderrug belast bij squatten waardoor je niet kan deadliften. Ik doe me squat en deadliften al bijna een half jaar op dezelfde dag en ik heb nergens last van.

Vergeet niet dat je bij de deadlifts een soort hyperextension maakt, een HELE andere beweging dan bij het squatten. Tenzij je squattechniek faalt en je halve goedmornings maakt natuurlijk.

Om nog een indeling te geven om over na te denken:
Dag1:Borst/schouders
Dag2:Rug/Armen
Dag3:Rust
Dag4:Benen/Buik
Dag5:Armen

Je kan op dag 2 dan ook de armen weglaten en dan chinups te doen inplaats van pullups, of een latpulldown met chinup greep ipv overhands. Dan pak je wat extra biceps en de triceps die heb je dan gewoon genoeg kapot geknalt op de dag ervoor. De onderarmen gaan ook aardig kapot door de chinups en de deadlifts.

Thanks... sorry maar dan pak je schouder maar 1x in de week aan en ook nog eens na borst zodat je weinig kan trainen.

Toch wel klote een goed trainingsschema maken :p

Dat laatste schema is goed idd... heb het nog iets aangepast

Ma: Benen Biceps
Di: Borst Triceps Buik
Do: Rug Biceps
Vr: Schouders Triceps Buik

Verschilt niet zo bijster veel met mijn vorige schema :p Behalve dat je nu 2 zware en 2 lichte dagen hebt, wel beter dus.

Geloof me, ook dat doet je goed. Borst en schouders doe ik per training maar 3 oefeningen (+1 triceps oefening en buik) en dat is zo verkeerd niet na je zware liftdagen.

Okay thanks dan ga ik dat vanaf volgende week een week of 4-6 doen en daarna jouw fullbody schema. Ben wel zeer benieuwd hoe dat uit gaat pakken en hoe het gaat worden die trainingen.

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 23:45 ----------

waarom triceps 2 keer?

Ik zou ub/lb doen,

Waarom niet, kleine spier kan je toch makkelijk 2x in de week trainen? :s
En ub/lb is zeker beide 2x per week trainen met voornamelijk compounds? Ook wel te overwegen idd :)

Okay thanks dan ga ik dat vanaf volgende week een week of 4-6 doen en daarna jouw fullbody schema. Ben wel zeer benieuwd hoe dat uit gaat pakken en hoe het gaat worden die trainingen.

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 23:45 ----------

Waarom niet, kleine spier kan je toch makkelijk 2x in de week trainen? :s
En ub/lb is zeker beide 2x per week trainen met voornamelijk compounds? Ook wel te overwegen idd :)

Pleassse bro doe het voor je vriend/grote broer Rusty pak dat fullbody schema ik adviseer het iedereen en vraag de grote jongens hier, die zullen het bevestigen. Lijkt me echt mooi als je gewoon vooruit knalt op die compounds (en massa). Goed eten en dat schema. Geloof me. Je gaat me aan je moeder voorstellen.

4-8 juni heb ik examenreis, maandag 11 juni word de eerste dag fullbody, promised. Zeker 8 weken doen? En thanks voor de help man :D

Thanks... sorry maar dan pak je schouder maar 1x in de week aan en ook nog eens na borst zodat je weinig kan trainen.

Toch wel klote een goed trainingsschema maken :p

Weinig kan trainen? say wutttt... das gewenning man. de 1ste 2 weken denk je fuuuu k*t kixat, voel me zo papzwak na borst. En dan de 3de week denk je opeens: dafuq, what is this sorcery en knal je gewichten omhoog die je in die eerste 2 weken niet durfde te dromen. En trouwens, als je het na borst pakt hoef je niet tig compounds te pakken ervoor he..... gewoon 2 voor zijkant 2 voor achterkant en je kan weer naar huis, wil je wel een compound dan pak je een shoulderpress in de smith(haters gonna hate) zodat je de stabilisatiespieren ontlast en je dus toch nog flink kan pressen.

En wat wil je we niet allemaal voor schouders doen? En als je op die armen dag CGBP(ellebogen tegen je aan) pakt dan heb je voorkant schouders ookalweer goed mee gepakt(voorkant schouders hoef je bij de meeste schema's zoiezo niet apart mee te pakken).

Waarom wil je eigenlijk zoveel schouders pakken? dat is juist een groep die je echt bij elke upperbody oefening meepakt.

Terug
Naar boven