XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

Wat rusty zegt +

Over de hakken tegen de voet van de bank, dit ligt eraan wat je fijn vindt. Sommigen doen hun voeten zo ver naar achter dat ze op hun tenen staan. Anderen vinden hun voeten gewoon plat op de grond fijner.

Heb je een reverse fly apparaat bij je gym? of rear delt ding? Zo'n apparaat waarbij je de steunen eerst voor je heb en dan breng je ze naar achter.

De spanning die je dan in je schouders heb als je die steunen achterin heb, Die spanning wil je terug creëren in je schouders bij het bankdrukken.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, hebben we niet... rug en traps aanspannen lijkt mij zo?

Heb je wel een dubbele kabelstation? zo1 waar je cable flyes doet bijvoorbeeld.
Of van die resistance bands?

http://www.youtube.com/watch?v=Q_MgHAHQUqE

Slecht filmpje, maar het idee is duidelijk.

Je moet je schouders zo samenknijpen dat je iemand z'n duim ertussen knijpt(srs laat iemand z'n duim er tussen houden zodat je de spanning goed voelt en weet of je het goed doet)

Ja die hebben we wel natuurlijk... zal morgen gelijk eens kijken hoe dat precies zit..

succes man

???

wat is dit man, zit je panzer een beetje belachelijk te maken ofzo?

35onan.jpg

Succes! en@ bobby10, jelly? Iedereen start ergens... verder ook niets mis mee.

bobby niet te serieus nemen :D wij trollen elkaar zo af en toe

Abbo!

Lekkere training, had iets te hoge verwachtingen van squat maar achteraf toch mooi +2 kilo :)

SQUAT
5x90 (PR)
5x90
4x90 (fail, eerste faal bijn squat ooit. gaat best gemakkelijk gewoon stang op de houders laten zakken)
5x86 (helemaal duizelig minder kracht deloaden dus :S)
5x80

QUADS MACHINE
8x40
8x45 (PR)
8x45
6x45 (fail)

HAMSTRINGS MACHINE
8x56
8x58 (PR)
8x58
7x58 (fail)

STANDING CALVES IN SMITH
8x100
8x100
8x100
8x100

SITTING CALVES IN SMITH
8x140
8x140
8x140
8x140

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 22:27 ----------

Droomstats (als ik ze behaald heb ga ik cutten)
70kg bankdrukken
110kg squat
140kg deadlift

Lekker training! zo tezien heb jij dus ook last van het weer gehad, ik moest 6x 115kg squat, had het zo benauwd ik haalde 2x niet eerste keer dat mijn squat ook faalde :S

Mooie doelen man, gepland voor eind dit jaar? :cool: Daarna cutten en shredded staan in de zomer.

Yep was warm en benauwd.. liters gezweet ;) Maargoed hoort er allemaal bij, dit is nog niks vergeleken wat er in de zomer gaat gebeuren :p

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 22:40 ----------

Mooie doelen man, gepland voor eind dit jaar? :cool: Daarna cutten en shredded staan in de zomer.

Ja ongeveer eind van het jaar verwacht ik.. november ofzo... maar ga denk door tot februari/maart dan goed cutten. Of eerder als het te gek word :p

Was zeker zweten vandaag met trainen!!
Maar toch lekker bezig geweest kerel! Die PR's ga je wel halen met je nieuwe schema straks, no way dat jij gaat mogen cutten tot je het maximale eruit hebt gehaald.
Trouwens, nette gewichten op de kuiten. Je pakt bijna evenveel als ik? Of ik heb zwaar epic weake kuiten of jij hebt epic sterke kuiten..

Zal wel aan een gebrekkige rom liggen, is denk ik 70-80% van de full rom. Zal toch flink moeten dealoaden om een full rom te krijgen maar ik geloof zelf in kuiten zo zwaar mogelijk aanpakken omdat ze heel de dag al 40 kilo of meer per kuit tillen en dus veel gewend zijn. Kan pure BS zijn, maar dit voelt gewoon goed bij mij :D

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 23:08 ----------

Wat zeg ik... als je loopt belast je je kuiten al met lichaamsgewicht, wel kleine rom maar dan nog.

Zal wel aan een gebrekkige rom liggen, is denk ik 70-80% van de full rom. Zal toch flink moeten dealoaden om een full rom te krijgen maar ik geloof zelf in kuiten zo zwaar mogelijk aanpakken omdat ze heel de dag al 40 kilo of meer per kuit tillen en dus veel gewend zijn. Kan pure BS zijn, maar dit voelt gewoon goed bij mij :D

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 23:08 ----------

Wat zeg ik... als je loopt belast je je kuiten al met lichaamsgewicht, wel kleine rom maar dan nog.

Matige motivatie jong. Als je loopt belast je je hele benen. :D
Maar als dit voor je werkt, prima toch?

Die kuitendingen zijn toch altijd anders, dus gewicht zegt daar vrij weinig.

Terug
Naar boven