- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Die kuitendingen zijn toch altijd anders, dus gewicht zegt daar vrij weinig.
Panz doet ze in de smith.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die kuitendingen zijn toch altijd anders, dus gewicht zegt daar vrij weinig.
Idd.. stang weet ik niet precies heb op 20 gegokt ga die nog eens opmeten. Morgen wil ik 1x125 deadlift... maakt toch niet uit als je een gewicht niet van de grond krijgt maar wel een goede form hebt?![]()

Dat laatste? Of het kwaad kan als je met een goede form faalt bij deadlift... lijkt mij van niet maar ik vraag het maar even..

Nee natuurlijk niet gek. Het zou je trouwens verbazen wat je nog van de grond kan krijgen hoor.. Let wel goed op de vorm, sluipen wel snel foutjes in als je PR wil zetten.
Thx
---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 00:10 ----------
Oke dan ... ga ik lekker 1 rep maxen morgen na 5x120.
Ja ik warm ook eerst op met 5x60, 5x80, 5x100 en 5x110 daarna 1 of 2x 5x120 (max) en dan pas 1RM. Ik probeer wel wat te varieren, soms meer reps minder gewicht en soms weinig reps met max gewicht.
En ik ga toch nog even flink inlezen en filmpjes kijken over squat... instructeur zei gisteren wel dat de form goed was maar ik vertrouw het niet helemaal. Misschien filmpje ofzo maken... en ik had ook 1x dat mijn knieen tegen elkaar kwamen toen ik failde... is niet zo goed voor je knieen denk ik.
Knieen tegen elkaar? Dafuq man, dat is echt niet goed
. Is inderdaad techniek, je moet gewoon je knieën goed naar buiten duwen tijdens het squatten. Knieën tegen elkaar? dude..... hoe smal squat jij wel niet? of wat zegt dat over mij. Is inderdaad techniek, je moet gewoon je knieën goed naar buiten duwen tijdens het squatten.
Weet niet of ik de naam goed uit me hoofd heb, maar je zou goblet squats kunnen proberen om dat een beetje aan te leren.
Ik heb normaal een goede stand, maar omdat ik failde liep dat zo... normaal heb ik mijn voeten \ / staan (uiteraard knieen boven de voeten) maar omdat ik het gewicht niet omhoog kreeg gingen mijn knieen tegen elkaar. Toch maar deloaden voortaan, hopelijk kan dit 1x geen kwaad hoop dat het nooit meer gebeurt.

Ah ik zie je vid nu pas... zo doe ik het ook al ongeveer... ging gewoon automatisch de knieen naar elkaar toe volgende keer beter concentreren als ik fail en gewoon goede form behouden.
En hoe zie jij goed dat je een stuk onder par squat... in de spiegel is het moeilijk te zien zeker als je flink bezig bent.
Heb wel nu al flinke spierpijn, vooral in hamstrings echt heerlijk![]()
.Ah ik zie je vid nu pas... zo doe ik het ook al ongeveer... ging gewoon automatisch de knieen naar elkaar toe volgende keer beter concentreren als ik fail en gewoon goede form behouden.
En hoe zie jij goed dat je een stuk onder par squat... in de spiegel is het moeilijk te zien zeker als je flink bezig bent.
Heb wel nu al flinke spierpijn, vooral in hamstrings echt heerlijk![]()