suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik concentreer me niet op deze zomer meer hoor, misschien een paar weken terug ofzo maar zie wel in dat volgende zomer misschien nog te vroeg is. En met die fullbody ga ik morgen beginnen, ik doe alleen niet enkel sq/dl/bp maar ook bor/mp erbij... anders pak je je rug niet en het zijn ook goede compounds.
Ik las een tijdje terug iets over lb/ub schema, lijkt mij een erg goed schema. Wil dan ook 8 weken fullbody doen en daarna dat lb/ub schema weer 8 weken... maargoed eerst dat fullbody eens doen.
En heb eigenlijk nooit (hoogstens een week of 2) volgens een vast voedingsschema gegeten te wijten aan geldgebrek. Erg idioot achteraf maar daar ga ik verandering in brengen...
En zal direct ff in je log kijken... weet niet wanneer je gaat beginnen met fullbody schema maar ga je zeker volgen![]()
Thanks
Dacht al aan zoiets
Squat
Deadlift
Benchpress/Incline benchpress/Benchpress
BOR/Lat pulldown & optrekken/BOR
MP/Dumbbell shoulder press/MP
Maar ben nog niet zeker... eens kijken wat rusty ervan zegt.. en ik wil eigenlijk volledig concentreren op sq/dl/bp/bor/mp
Hoe ga jij het doen qua gewicht?
Constant hetzelfde gewicht nemen? Bv; 5x5x30
Of telkens +2.5?
Dat gaat toch niet werken man.. Je moet gewoon met gewicht opbouwen (vind ik het fijnst trainen) en je zal, omdat je volgorde steeds anders is, toch niet steeds hetzelfde gewicht kunnen pakken. Verhogen moet je zelf kijken wat het best werk, met MP kan je wel met 2,5 verhogen maar de rest vind ik dat wel héél kleine stapjes.
Had ik nog niet aan gedacht.. Nuja ik zie wel, heb wel geen zin om telkens een zoektocht te doen naar het juiste gewicht qua belasting.
Weet je nog hoe lang je deed over dat schema? Na men werk heb ik beperkte trainingstijd daarmee.
Ik heb een hele lange tijd fullbody gedaan. Alleen vind ik zelf dat je op splitschema sneller vooruit gaat qua kracht / massa. Maar waarom opeens een fullbody schema Panzer?
Ik heb een hele lange tijd fullbody gedaan. Alleen vind ik zelf dat je op splitschema sneller vooruit gaat qua kracht / massa. Maar waarom opeens een fullbody schema Panzer?
Wat Rusty zegt... en ik wil wel eens wat andere proberen dan split schema. Gewoon eens kijken hoe dit gaat lopen, en hopelijk gaan de compounds goed oplopen als is het maar een beetje.
Jij traint kort genoeg om dikke vooruitgang te boeken met dat schema man.
Hopelijk boeken we dan ook die dikke vooruitgang of het zal een ferme teleurstelling zijn 
Dam rusty je klinkt zo zeker van je zaakHopelijk boeken we dan ook die dikke vooruitgang of het zal een ferme teleurstelling zijn
![]()