AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

of uhgsyzrlpy?

Ja Panzer, is een erg goede oefening voor de triceps. Maar waarom wil je eigenlijk een full body schema gaan doen?

• Topic Starter Topic Starter
CGBP doe ik in mijn split... maar niet in fullbody anders word het tegek. Ik houd het bij de 5 compounds.

Fullbody lijkt mij goed schema... hoop er goed op vooruit tegaan en ben dit split schema met teveel isolatie beetje zat. Alleen compounds is ook niet goed maar ga over 10-12 weken weer meer isolatie erin doen.

Gewoon sterker worden dus en hopelijk zoveel mogelijk massa pakken.

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 00:07 ----------

Hoop op dit soort stats... geen idee wanneer ik ze ga halen ga er mijn best op doen.

BP: 5x70
DL: 5x135
SQ: 5x100
MP: 5x46
BOR: 5x70

Ik concentreer me niet op deze zomer meer hoor, misschien een paar weken terug ofzo maar zie wel in dat volgende zomer misschien nog te vroeg is. En met die fullbody ga ik morgen beginnen, ik doe alleen niet enkel sq/dl/bp maar ook bor/mp erbij... anders pak je je rug niet en het zijn ook goede compounds.

Ik las een tijdje terug iets over lb/ub schema, lijkt mij een erg goed schema. Wil dan ook 8 weken fullbody doen en daarna dat lb/ub schema weer 8 weken... maargoed eerst dat fullbody eens doen.

En heb eigenlijk nooit (hoogstens een week of 2) volgens een vast voedingsschema gegeten te wijten aan geldgebrek. Erg idioot achteraf maar daar ga ik verandering in brengen...

En zal direct ff in je log kijken... weet niet wanneer je gaat beginnen met fullbody schema maar ga je zeker volgen :D

Dacht al aan zoiets

Squat
Deadlift
Benchpress/Incline benchpress/Benchpress
BOR/Lat pulldown & optrekken/BOR
MP/Dumbbell shoulder press/MP

Maar ben nog niet zeker... eens kijken wat rusty ervan zegt.. en ik wil eigenlijk volledig concentreren op sq/dl/bp/bor/mp

Zo deed ik het niet maar is wel een goeie van Suwardi hoor.. Zoals het er nu staat ziet het er prima uit kerel! En laat die lat pulldown maar, doe maar BOR en optrekken.

Ik doe dan gewoon de 5 compounds... ga het niet nodeloos ingewikkeld maken.

Variatie ga ik wel doen als ik ub/lb schema ga doen.

Hoe ga jij het doen qua gewicht?

Constant hetzelfde gewicht nemen? Bv; 5x5x30
Of telkens +2.5?

Hoe ga jij het doen qua gewicht?

Constant hetzelfde gewicht nemen? Bv; 5x5x30
Of telkens +2.5?

Dat gaat toch niet werken man.. Je moet gewoon met gewicht opbouwen (vind ik het fijnst trainen) en je zal, omdat je volgorde steeds anders is, toch niet steeds hetzelfde gewicht kunnen pakken. Verhogen moet je zelf kijken wat het best werk, met MP kan je wel met 2,5 verhogen maar de rest vind ik dat wel héél kleine stapjes.

Dat gaat toch niet werken man.. Je moet gewoon met gewicht opbouwen (vind ik het fijnst trainen) en je zal, omdat je volgorde steeds anders is, toch niet steeds hetzelfde gewicht kunnen pakken. Verhogen moet je zelf kijken wat het best werk, met MP kan je wel met 2,5 verhogen maar de rest vind ik dat wel héél kleine stapjes.

Had ik nog niet aan gedacht.. Nuja ik zie wel, heb wel geen zin om telkens een zoektocht te doen naar het juiste gewicht qua belasting.

Weet je nog hoe lang je deed over dat schema? Na men werk heb ik beperkte trainingstijd daarmee.

Had ik nog niet aan gedacht.. Nuja ik zie wel, heb wel geen zin om telkens een zoektocht te doen naar het juiste gewicht qua belasting.

Weet je nog hoe lang je deed over dat schema? Na men werk heb ik beperkte trainingstijd daarmee.

Nee echt geen idee, maar ik wil eigenlijk maximaal een uur bezig (zonder socializen) dus ik denk als je er goed tegenaan gaat dat je dat wel red.

Qua gewicht ga ik denk ik 1x wat rustiger aan doen en 2x tegen het randje aanzitten... moet nog zien.

En het zijn 25 setjes, wel zware setjes dus denk toch dat je al gauw een uur bezig bent.

Je lichaam went er snel aan hoor.

Ik heb een hele lange tijd fullbody gedaan. Alleen vind ik zelf dat je op splitschema sneller vooruit gaat qua kracht / massa. Maar waarom opeens een fullbody schema Panzer?

Ik heb een hele lange tijd fullbody gedaan. Alleen vind ik zelf dat je op splitschema sneller vooruit gaat qua kracht / massa. Maar waarom opeens een fullbody schema Panzer?

Ik ben begonnen met fullbody, knalhard vooruit gegaan op massa en kracht. Beginners moeten gewoon eerst overall sterk worden, daarna pas op isolatie gaan focussen. Als je goed eet ga je dus echt wel hard groeien (3x per week squat).
Sterke compounds is imo 10x belangrijker dan sterke isolatie. Bij mij zitten jongens die curlen zwaarder dan ik, maar ze squatten de helft van mij.. Wat voor kracht heb je dan?

Wat Rusty zegt... en ik wil wel eens wat andere proberen dan split schema. Gewoon eens kijken hoe dit gaat lopen, en hopelijk gaan de compounds goed oplopen als is het maar een beetje.

Wat Rusty zegt... en ik wil wel eens wat andere proberen dan split schema. Gewoon eens kijken hoe dit gaat lopen, en hopelijk gaan de compounds goed oplopen als is het maar een beetje.

Jij traint kort genoeg om dikke vooruitgang te boeken met dat schema man.

Dam rusty je klinkt zo zeker van je zaak :p Hopelijk boeken we dan ook die dikke vooruitgang of het zal een ferme teleurstelling zijn :o

Ik maak me niet eens druk. Als je goed traint, slaapt en eet gaat het helemaal goedkomen. Het is niet voor niets dat ik aan het overwegen ben het zelf ook weer te gaan doen.
Vraag anders ook even de PL boys, die zullen het bevestigen. ;)

Daar heb je helemaal gelijk in Rusty, en nu klinkt het ook weer goed fullbody. Als je inderdaad 3 x per week squats en alle andere compound pakt dan ga je inderdaad wel lekker vooruit op kracht dat zeker.

Met fullbody moet sowieso krachtgains door het dak heen gaan. Mass ook als je consistent ben met goede voeding.

Terug
Naar boven