AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Onderhoud is 3000 calorieen (gemiddelde van beide formules (harris + katch), dus 3500 calorieen eten is goed?

ja en als je nog niet bij komt verhoog je het weer met 100-200 kcal tot je wel aankomt :)

Zit nu op 3500 calorieen, wil nog tonijn uit blik gaan vreten 1 blikje dat maakt dan 3600 calorieen.

Bijlagen

Vroeger wel, nu niet meer. Is zo onhandig ;) Eet nu alleen de groente mee, is niet zoveel calorieen maar heb je wel nodig.

Vroeger wel, nu niet meer. Is zo onhandig ;) Eet nu alleen de groente mee, is niet zoveel calorieen maar heb je wel nodig.

Groente is zonder meer 0 KH's dus kan je genoeg van eten.. Maar waarom alleen groente en geen vlees/aardappels/pasta?! Jongen, je moet eten wat je kan zometeen hoor, wat denk je dat je gaat verbranden met die FB workouts. Dat beetje vet wat je bijkomt train je er echt wel van af.. Liever iets teveel eten dan te weinig en gains mislopen.

Wat xtremez zegt, gewoon eten en kijken hoe je er op gaat (aankomen en ook belangrijk of je je fit voelt anders KH verhogen) en evt aanpassen.

Ik zit nu al op 3600 calorieen en dat is al 600 calorieen boven mijn verbruik (wat ook al veel is, 1.55 activiteitscijfer terwijl ik niks doe behalve 3x trainen per week). Ik ga echt niet excessief eten zodat ik vetgains maak... cutten lijkt me nou niet echt lekker om te doen.

En als je mijn voedingsschema bekijkt paar posts terug zie je dat ik echt wel genoeg binnenkrijg :)

Maakt me nu eigenlijk niet veel meer uit.. Bedoeling is nu massa van mij en als daar wat vet komt bij kijken so be it, zo lang ik maar niet over de 22%vp ga is het goed :p

Maakt me nu eigenlijk niet veel meer uit.. Bedoeling is nu massa van mij en als daar wat vet komt bij kijken so be it, zo lang ik maar niet over de 22%vp ga is het goed :p

Zou toch maar je vetgains inhouden... ik heb geen ervaring met cutten maar met 500 calorieen per dag gaat het lang duren voor die kilo's eraf zijn. En die moeten er toch een keer af.

Zou toch maar je vetgains inhouden... ik heb geen ervaring met cutten maar met 500 calorieen per dag gaat het lang duren voor die kilo's eraf zijn. En die moeten er toch een keer af.

Op die massiv vet gains zit ik nu ook niet te wachten :D Gewoon cardio erbij doen! Ik ga minimaal 1x per week gaan zwemmen + gaan lopen om het vet wat in te tomen. Daarmee hou ik het wel onder controle lijkt me, ik ga dan ook af en toe men vp laten opmeten :)

Als je kuurt verbrand je ook meer kcal :trollface:

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 15:58 ----------

Op die massiv vet gains zit ik nu ook niet te wachten :D Gewoon cardio erbij doen! Ik ga minimaal 1x per week gaan zwemmen + gaan lopen om het vet wat in te tomen. Daarmee hou ik het wel onder controle lijkt me, ik ga dan ook af en toe men vp laten opmeten :)

Jij moet gewoon op onderhoud super clean eten en alleen kt geen cardio.

Ik zit nu al op 3600 calorieen en dat is al 600 calorieen boven mijn verbruik (wat ook al veel is, 1.55 activiteitscijfer terwijl ik niks doe behalve 3x trainen per week). Ik ga echt niet excessief eten zodat ik vetgains maak... cutten lijkt me nou niet echt lekker om te doen.

En als je mijn voedingsschema bekijkt paar posts terug zie je dat ik echt wel genoeg binnenkrijg :)

Ja ziet er netjes uit hoor Panzer. Wel rekening houden dat je met FB workout wel wat meer KH'tjes verbrand als met niet-FB.

Als je kuurt verbrand je ook meer kcal :trollface:

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 15:58 ----------

Jij moet gewoon op onderhoud super clean eten en alleen kt geen cardio.

Hoe kom je daar nu bij suwardi :p Zit daar een therorie achter ofso? bekijk anders eens men pic's in men log, ga je miss beter beeld krijgen zo :)

De eerste training full body compound is binnen :D

Viel toch wel wat tegen, maar daar laat ik me niet meer door uit het veld slaan. Bij alle oefeningen gedeload, toch zo'n 5-10% bij elke oefening. Maargoed, zal hopelijk snel op het oude niveau zitten. En vermoeiend, tjezus zeg :p Was al kapot na squat en deadlift, en bp/bor/mp zijn ook niet de makkelijkste oefeningen :o

Ben heel benieuwd naar hoeveel spierpijn ik morgenavond heb en hoe de spieren aanvoelen... bij borst merk ik wel dat ik hem nog hard aan kan spannen wat normaal niet het geval is (na 13 setjes). Hoop dat de spieren goed zijn belast maar niet uitgeput zodat ze in 48 uur weer hersteld zijn.

SQUAT
5x70
5x80
5x80
5x82
5x80

DEADLIFT
5x80
5x90
5x100
5x100
5x1000 (PR)

BENCHPRESS
5x54
5x56
5x56
5x56
5x56

BOR
5x56
5x60
5x60
5x60
5x60

MILITARY PRESS (standing ofcourse)
5x30
5x34
5x34
5x34
5x34

Dedicated to:
Me gusta! :D

Lekker volume vind het geen slechte eerste training hoor

holy **** 5x1000kg deadlift:eek:

Problem sebastiaan?

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 22:21 ----------

Lekker volume vind het geen slechte eerste training hoor

Thanks :) Is denk even wennen en dan op mijn oude gewichten terugkomen, laatste wat ik wil zijn niet kloppende gewichten opgeven ;)

Panzer I am proud. Goed bezig kerel. Maakt niet uit dat je 10% onder je vorige max zit. Dit is een heel nieuw iets hey.
Echt, ben echt blij dat je bent begonnen, ik weet zeker dat je vooruit zal gaan.
Ik ga volgende week ook weer dit schema pakken :)

Thanks Rusty :D

En zit eraan te denken om toch isolatie toe te voegen, buik/kuiten/preacher curl/CGBP op vrijdag, dan heeft het 72 uur rust en deze spiergroepen zijn juist zo lekker gegroeid laatste tijd. Doen of niet... want misschien heb ik die extra dag rust wel hard nodig.

Terug
Naar boven