MuscleMeat

Panzer VIII LOG

Moet verdelen blablabla, lekker billen nomnomnom.:lick:
En lekkere training man, lijkt me idd zwaar.. Squat/deadlift in één training!

Thanks Rusty :D

En zit eraan te denken om toch isolatie toe te voegen, buik/kuiten/preacher curl/CGBP op vrijdag, dan heeft het 72 uur rust en deze spiergroepen zijn juist zo lekker gegroeid laatste tijd. Doen of niet... want misschien heb ik die extra dag rust wel hard nodig.
Buik hoeft niet. doe daar dan dan 3x10 qua setjes/reps . doe dan de ene dag extra kuiten erbij , dandere curl en weer andere cgbp. (als je toch 3x traint).

• Topic Starter Topic Starter
Buik hoeft niet. doe daar dan dan 3x10 qua setjes/reps . doe dan de ene dag extra kuiten erbij , dandere curl en weer andere cgbp. (als je toch 3x traint).

Waarom buik niet? Buik zal allicht assisteren bij deze compounds maar heb niet het idee dat hij echt word aangezet tot groei... maar misschien gewoon helemaal laten die isolatie en richten op de compounds.

Thanks Rusty :D

En zit eraan te denken om toch isolatie toe te voegen, buik/kuiten/preacher curl/CGBP op vrijdag, dan heeft het 72 uur rust en deze spiergroepen zijn juist zo lekker gegroeid laatste tijd. Doen of niet... want misschien heb ik die extra dag rust wel hard nodig.

Ik zei toch dat ik 'm ook ga doen? Zit zelf te denken om op zaterdag (naast ma/wo/vr) even paar iso dingen te doen.. Even de guns/kuiten aanpakken. Buik krijgt er wel van langs met SQ/DL hoor.
En ja, rust heb je wel nodig man.

Heb nu zelf ook zin om dit weer te doen!

Moet verdelen blablabla, lekker billen nomnomnom.:lick:
En lekkere training man, lijkt me idd zwaar.. Squat/deadlift in één training!

Thanks :D Is zeker zwaar, maar hopelijk went het en anders gewoon trainen daar ben je er voor. :)

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 23:10 ----------

Ik zei toch dat ik 'm ook ga doen? Zit zelf te denken om op zaterdag (naast ma/wo/vr) even paar iso dingen te doen.. Even de guns/kuiten aanpakken. Buik krijgt er wel van langs met SQ/DL hoor.
En ja, rust heb je wel nodig man.

Heb nu zelf ook zin om dit weer te doen!

Mooi... doen we dit schema met zijn drieen :) En van die isolatie weet ik niet, zit nog te dubben..

Thanks :D Is zeker zwaar, maar hopelijk went het en anders gewoon trainen daar ben je er voor. :)

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 23:10 ----------

Mooi... doen we dit schema met zijn drieen :) En van die isolatie weet ik niet, zit nog te dubben..

Yep, even m'n deloadweekje en maandag ben ik in.

Nu ik toch 80kg squat.. denk maar dat ik dat blijf doen, perfect form en fullsquat (dus echt kont tegen kuiten aan) met 80kg is denk beter dan rushen naar meer gewicht met 90kg en iets onder par squatten.

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 00:45 ----------

En mijn handen gaan het nog zwaar krijgen denk ik, 25 setjes waarin je een bar beethoudt eelt ligt alweer open ;)

Eelt is goed voor je! gewoon wegknippen als het je in de weg zit ;) En jij ragt je handen open met squats? dafuq, doe ik dan iets verkeerd of houd jij de stang gewoon vaag vast.

Nee vooral met deadliften maar de andere oefeningen helpen ook goed mee ;) En hoe zou ik het doen met die squat?

Geen idee, ik heb mijn backsquat tijdelijk uit me schema gegooit om over het plateau te komen. Heb ook geen idee hoe jouw techniek eruitziet en hoeveel dit gaat veranderen als je fullsquats gaat doen, ik weet wel dat fullsquats je vies gaan tegenvallen (op een goede manier) :D

Idd is een stuk pittiger dan iets onder par squatten... moet denk nog verder teruggaan in gewicht om 5 goede reps te maken... maar is dat het waard?

Idd is een stuk pittiger dan iets onder par squatten... moet denk nog verder teruggaan in gewicht om 5 goede reps te maken... maar is dat het waard?

Ik denk het wel, ik zou zoiezo iets lager dan je verwacht beginnen met fullsquats zodat je de techniek goed onder controle hebt met deze diepte.

Okay jammer wilde graag 100kg squats doen maargoed komt later dan wel :o

Haha, zie het maar zo. Het gaat jou veel meer voldoening geven om 100kg ATG te squatten dan 100kg net onder par.

Maar kerel, ik zeg weltrusten want ik ga pitte. Morgen een collega even voorstellen aan mijn UB schema, hopen dat die niet gaat kotsen..

Slaapze nog man :D

als je dikke quads wil is een fullrange motion squat niet nodig, heeft meer te maken met hoe wijd je je voeten zet en op wat voor manier.

Lol panzer goeie eerste training?? **** it shit is depressing me :o
Hoe lang heb je ongeveer gedaan over je training?

Still impressed..

Nu ik toch 80kg squat.. denk maar dat ik dat blijf doen, perfect form en fullsquat (dus echt kont tegen kuiten aan) met 80kg is denk beter dan rushen naar meer gewicht met 90kg en iets onder par squatten.

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 00:45 ----------

En mijn handen gaan het nog zwaar krijgen denk ik, 25 setjes waarin je een bar beethoudt eelt ligt alweer open ;)

Zorg gewoon dat je techniek inderdaad goed blijft. Ik ga ook even een stapje terug doen om dat weer scherp te zetten. Je squat 3x per week dus vooruit gaan zal je wel ;)
En eelt? Das toch mans? Dikke eeltklauwen maken indruk. Want alleen kerels hebben dat.

Komt vanzelf.

als je dikke quads wil is een fullrange motion squat niet nodig, heeft meer te maken met hoe wijd je je voeten zet en op wat voor manier.

+++
Voor massa is ATG zeker niet nodig. Doe het zelf wel omdat ik het me zo heb aangeleerd, denk wel dat ik meer massa gains zou kunnen maken als ik par ging.
Dus Panzer, laat je niet gekmaken over niet-ATG is gay dit dat, je traint voor jezelf dus beslis zelf wat je wil doen.

Hoe zet jij je voeten dan ongeveer Suwardi?

[Q

Hoe zet jij je voeten dan ongeveer Suwardi?[/QUOTE]

Maximaal schouder breedte, voeten wijzen (licht) naar buiten. Is veel zwaarder en je pakt meer je quads.

Terug
Naar boven