Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Buik hoeft niet. doe daar dan dan 3x10 qua setjes/reps . doe dan de ene dag extra kuiten erbij , dandere curl en weer andere cgbp. (als je toch 3x traint).Thanks Rusty
En zit eraan te denken om toch isolatie toe te voegen, buik/kuiten/preacher curl/CGBP op vrijdag, dan heeft het 72 uur rust en deze spiergroepen zijn juist zo lekker gegroeid laatste tijd. Doen of niet... want misschien heb ik die extra dag rust wel hard nodig.
Buik hoeft niet. doe daar dan dan 3x10 qua setjes/reps . doe dan de ene dag extra kuiten erbij , dandere curl en weer andere cgbp. (als je toch 3x traint).
Thanks Rusty
En zit eraan te denken om toch isolatie toe te voegen, buik/kuiten/preacher curl/CGBP op vrijdag, dan heeft het 72 uur rust en deze spiergroepen zijn juist zo lekker gegroeid laatste tijd. Doen of niet... want misschien heb ik die extra dag rust wel hard nodig.
Moet verdelen blablabla, lekker billen nomnomnom.
En lekkere training man, lijkt me idd zwaar.. Squat/deadlift in één training!
Is zeker zwaar, maar hopelijk went het en anders gewoon trainen daar ben je er voor. 
Ik zei toch dat ik 'm ook ga doen? Zit zelf te denken om op zaterdag (naast ma/wo/vr) even paar iso dingen te doen.. Even de guns/kuiten aanpakken. Buik krijgt er wel van langs met SQ/DL hoor.
En ja, rust heb je wel nodig man.
Heb nu zelf ook zin om dit weer te doen!
En van die isolatie weet ik niet, zit nog te dubben..ThanksIs zeker zwaar, maar hopelijk went het en anders gewoon trainen daar ben je er voor.
---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 23:10 ----------
Mooi... doen we dit schema met zijn drieenEn van die isolatie weet ik niet, zit nog te dubben..

Idd is een stuk pittiger dan iets onder par squatten... moet denk nog verder teruggaan in gewicht om 5 goede reps te maken... maar is dat het waard?
Okay jammer wilde graag 100kg squats doen maargoed komt later dan wel![]()
Nu ik toch 80kg squat.. denk maar dat ik dat blijf doen, perfect form en fullsquat (dus echt kont tegen kuiten aan) met 80kg is denk beter dan rushen naar meer gewicht met 90kg en iets onder par squatten.
---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 00:45 ----------
En mijn handen gaan het nog zwaar krijgen denk ik, 25 setjes waarin je een bar beethoudt eelt ligt alweer open![]()

Okay jammer wilde graag 100kg squats doen maargoed komt later dan wel![]()
als je dikke quads wil is een fullrange motion squat niet nodig, heeft meer te maken met hoe wijd je je voeten zet en op wat voor manier.