AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

Nette training kerel! Dit is wel een leuk schema om over een paar weken ook eens mee te beginnen!

[Q

Hoe zet jij je voeten dan ongeveer Suwardi?

Maximaal schouder breedte, voeten wijzen (licht) naar buiten. Is veel zwaarder en je pakt meer je quads.[/QUOTE]

Dit moet ook mogelijk zijn, ik raak maar tot par als ik men voeten ver buiten schouderbreedte plaats en men voeten sterk naar buiten :o

Dit moet ook mogelijk zijn, ik raak maar tot par als ik men voeten ver buiten schouderbreedte plaats en men voeten sterk naar buiten :o

Lichter gewicht pakken en verder doorzakken. Als ik wide stance doe zit ik met m'n quads op m'n kuiten.
Ga volgende week maar een proberen wat minder wijd te staan, voel al zwaarder zonder gewicht op m'n nek.

Lichter gewicht pakken en verder doorzakken. Als ik wide stance doe zit ik met m'n quads op m'n kuiten.
Ga volgende week maar een proberen wat minder wijd te staan, voel al zwaarder zonder gewicht op m'n nek.

Gaat gewoon niet.. Plots stopt het gewoon en kan ik onmogelijk verder :mad:
Blijkbaar zouden mijn pezen te kort, maarje kan dat wel trainen (is er mij gezegd geweest).

Ja dat weet ik.. Ik heb altijd wel behoorlijke wijde stand, doe ook ATG. Ik kan je wel zeggen dat ik zeker geen 150 kg ga redden als ik smal sta. :D
Hoe diep ga je? Net onder par?

Ja ik ga par miss iets eronder. Wel k*t dat ik dan veel minder zwaar kan squatten. heb soms wel moeite me ego buitende sportschool te lateen

Ja ik ga par miss iets eronder. Wel k*t dat ik dan veel minder zwaar kan squatten. heb soms wel moeite me ego buitende sportschool te lateen

Haha ja ik ken dat gevoel bro. Als ik smal zou squatten kom ik misschien niet eens verder dan 120, moet het maar een proberen. Maar voor je mass gains op je benen is het wel veel beter.
Komt ook nog eens bij dat wij geen knappe leg press hebben, alleen dit k*tding.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
als je dikke quads wil is een fullrange motion squat niet nodig, heeft meer te maken met hoe wijd je je voeten zet en op wat voor manier.

Okay, dus ATG is ook niet heilig. Heb wel het idee dat het eerste stuk van de squat met minder gewicht te makkelijk is, dat het alleen het onderste stuk is wat moeilijkheden geeft. Ga ik voortaan iets onder par weer squatten en weer meer gewicht :)

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 10:27 ----------

Lol panzer goeie eerste training?? **** it shit is depressing me :o
Hoe lang heb je ongeveer gedaan over je training?

Still impressed..

Thanks :D Ongeveer 75 minuten... ongeveer 3 minuten rust genomen tussen setjes sq/dl/bp. Heb jij nog getraind dan?

Okay, dus ATG is ook niet heilig. Heb wel het idee dat het eerste stuk van de squat met minder gewicht te makkelijk is, dat het alleen het onderste stuk is wat moeilijkheden geeft. Ga ik voortaan iets onder par weer squatten en weer meer gewicht :)

Voor mass is dat wel beter ja.

Ik betwijfel dat van dat "voor meer massa" trouwens. Hoe dieper je gaat hoe meer je je kont en je hamstrings belast, dus je krijgt gewoon een wissel in wat er gaat werken. Als je zo graag grote quads wilt hebben ga dan frontsquats doen, maar ga niet je backsquat vernaggelen omdat je zo graag grotere quads wilt. Je hamstrings zijn net zo belangrijk ookal zitten ze aan de achterkant (en die helpen je meer bij je deadlifts).

Ik betwijfel dat van dat "voor meer massa" trouwens. Hoe dieper je gaat hoe meer je je kont en je hamstrings belast, dus je krijgt gewoon een wissel in wat er gaat werken. Als je zo graag grote quads wilt hebben ga dan frontsquats doen, maar ga niet je backsquat vernaggelen omdat je zo graag grotere quads wilt. Je hamstrings zijn net zo belangrijk ookal zitten ze aan de achterkant (en die helpen je meer bij je deadlifts).

True wide stance+atg is veel zwaarder voor je hams. Nu heb ik ook zeker geen kleine quads hoor, maar ik zou toch wel wat meer willen zien.
Frontsquat vind ik echt een über-k*tte oefening dus daar begin ik niet aan.

True wide stance+atg is veel zwaarder voor je hams. Nu heb ik ook zeker geen kleine quads hoor, maar ik zou toch wel wat meer willen zien.
Frontsquat vind ik echt een über-k*tte oefening dus daar begin ik niet aan.

Vergeet je liezen niet bij wide stance. Waarom squat jij trouwens wijd? Ik doe het omdat ik bij smal omval :o Frontsquats vind ik wel fijn, enige moeilijke is om je ellebogen hoog te houden.

Ik hoop dat je hams bedoeld Rusty, anders kloppen jouw benen niet:P

Hams pak je sowieso alsnog gewoon hoor ook al squat je niet dieper dan paralel. Daarnaast doe ik er nog altijd leg curl bij.
En zoals je zelf al aangeeft pak je hams ook met DL.. Je hecht teveel waarde aan een ATG squat.

Ik ga j volgen, interessant schema

Vraagje over die ATG squats, hoe voer je die uit? Met je kont tot op je kuiten? O_o
Als ik zo laag ga val ik achterover of ik moet op men tippen duwen, enige tips? Waarschijnlijk zijn men hamstrings te zwak en moet ik minder gewicht pakken?

Ik heb laatst 3x8x60 gedaan iets boven par, maar ben nog maar 4weekjes aant squaten, moet ik gewoon men ego aan de kant zetten en met 30kg techniek ontwikkelen?

Nog veel succes verder en ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Ik ga j volgen, interessant schema

Vraagje over die ATG squats, hoe voer je die uit? Met je kont tot op je kuiten? O_o
Als ik zo laag ga val ik achterover of ik moet op men tippen duwen, enige tips? Waarschijnlijk zijn men hamstrings te zwak en moet ik minder gewicht pakken?

Ik heb laatst 3x8x60 gedaan iets boven par, maar ben nog maar 4weekjes aant squaten, moet ik gewoon men ego aan de kant zetten en met 30kg techniek ontwikkelen?

Nog veel succes verder en ben benieuwd!
ik weet niet hoe je het doet maar elke post die je maakt gaat het uiteindelijk altijd weer over jezelf

Terug
Naar boven