- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Ik hoop dat je hams bedoeld Rusty, anders kloppen jouw benen niet![]()
Pff, zo vermoeiend sommige mensen.

Ik ga j volgen, interessant schema
Vraagje over die ATG squats, hoe voer je die uit? Met je kont tot op je kuiten? O_o
Als ik zo laag ga val ik achterover of ik moet op men tippen duwen, enige tips? Waarschijnlijk zijn men hamstrings te zwak en moet ik minder gewicht pakken?
Ik heb laatst 3x8x60 gedaan iets boven par, maar ben nog maar 4weekjes aant squaten, moet ik gewoon men ego aan de kant zetten en met 30kg techniek ontwikkelen?
Nog veel succes verder en ben benieuwd!
Techniek voor gewicht. En logs zijn niet bedoelt om vragen te stellen tenzij het direct van toepassing is op wat er besproken word. Maak zelf een topic aan.
---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 15:03 ----------
Vergeet je liezen niet bij wide stance. Waarom squat jij trouwens wijd? Ik doe het omdat ik bij smal omvalFrontsquats vind ik wel fijn, enige moeilijke is om je ellebogen hoog te houden.
Kan meer gewicht pakken als ik wijd sta en ATG lukt niet met een smalle stance haha. Bij smal sta ik gewoon niet lekker, klaar. Denk dat het ook gewoon per persoon verschilt, ben ook vrij lang, misschien heeft het daar iets mee te maken.

Frontsquats vind ik wel fijn, enige moeilijke is om je ellebogen hoog te houden.

?