Fitness Seller

Panzer VIII LOG

Ik hoop dat je hams bedoeld Rusty, anders kloppen jouw benen niet:P

Pff, zo vermoeiend sommige mensen. :D

Ik ga j volgen, interessant schema

Vraagje over die ATG squats, hoe voer je die uit? Met je kont tot op je kuiten? O_o
Als ik zo laag ga val ik achterover of ik moet op men tippen duwen, enige tips? Waarschijnlijk zijn men hamstrings te zwak en moet ik minder gewicht pakken?

Ik heb laatst 3x8x60 gedaan iets boven par, maar ben nog maar 4weekjes aant squaten, moet ik gewoon men ego aan de kant zetten en met 30kg techniek ontwikkelen?

Nog veel succes verder en ben benieuwd!

Techniek voor gewicht. En logs zijn niet bedoelt om vragen te stellen tenzij het direct van toepassing is op wat er besproken word. Maak zelf een topic aan.

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 15:03 ----------

Vergeet je liezen niet bij wide stance. Waarom squat jij trouwens wijd? Ik doe het omdat ik bij smal omval :o Frontsquats vind ik wel fijn, enige moeilijke is om je ellebogen hoog te houden.

Kan meer gewicht pakken als ik wijd sta en ATG lukt niet met een smalle stance haha. Bij smal sta ik gewoon niet lekker, klaar. Denk dat het ook gewoon per persoon verschilt, ben ook vrij lang, misschien heeft het daar iets mee te maken.

**** 4 pagina's per training.

• Topic Starter Topic Starter
Net examen pffff

Maar verwarrend, below par of atg... zie voor beide kanten voor en nadelen voorbijkomen... ga denk toch maar voor below par, wel een ruim stukkie onder par maar niet zo diep mogelijk. En jammer, kan vanavond niet trainen maargoed Ceetn gaat zelfde manier trainen als ik ben benieuwd wat hij ervan vind.

En ik snap niet hoe je hamstrings meewerken aan squat... die trekken je been toch juist omlaag, tegenovergestelde van quads toch?

Let the bulk begin :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En als ik diep inadem voel ik een kleine steek links van mijn ruggegraat kan geen kwaad hoop ik was vanochtend erger...

Van die foto krijg ik honger:(

ga eten dan :)

En denk net dat ik goedkoop schouderham heb, 1 ons voor 75 cent hoor ik van mijn moeder dat je kippepoten heb 4 ons voor 4 euro en die zijn 20 keer lekkerder :D Is dat de moeite waard 100 gram kippevlees per dag?

En denk net dat ik goedkoop schouderham heb, 1 ons voor 75 cent hoor ik van mijn moeder dat je kippepoten heb 4 ons voor 4 euro en die zijn 20 keer lekkerder :D Is dat de moeite waard 100 gram kippevlees per dag?

kan je beter kilo kip voor 5 euro kopen. of 600 gr panga voor 2.89 is veel goedkoper. en ook beter

Haha jazeker, ik hap altijd 2 ons weg rond lunchtijd. Ook vrij makkelijk en snel te bereiden. Ikzelf maak altijd op zondag rijst+kip+groente voor een week. Gooi het in zakjes in de vriezer en neem het mee naar m'n werk.

Zoute pinda's... zit daar niet gigantisch veel zout in :p?

Ja maar panga vind ik echt goor en schijnt ook wel baggervis te zijn hoor, schijnt veel gif in te zitten door de plaatsen waarop het gekweekt word.

Dat dacht ik ook al.. Volgende keer ongezouten kopen Panzer.

Tonijn ook en zwaardvis, zitten veel zware metalen in naar het schijnt, maar tonijn is echt makkelijk, smaak valt ook wel mee en goedkoop voor bodybuidling en alleen maar eiwitten.

Damn dacht al ik ben wat vergeten in de supermarkt... naar tonijn in blik zoeken. Toch maar lijstje maken voortaan :o En op de verpakking van die pindas staat natrium per 300 gram 1 gram?

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 21:54 ----------

kan je beter kilo kip voor 5 euro kopen. of 600 gr panga voor 2.89 is veel goedkoper. en ook beter

Winkel ging bijna dicht dus heb niet echt verder gekeken, maar is gewoon los kippevlees zoveel goedkoper dan kluiven? Ben namelijk gek op vlees :D

Damn dacht al ik ben wat vergeten in de supermarkt... naar tonijn in blik zoeken. Toch maar lijstje maken voortaan :o En op de verpakking van die pindas staat natrium per 300 gram 1 gram?

Winkel ging bijna dicht dus heb niet echt verder gekeken, maar is gewoon los kippevlees zoveel goedkoper dan kluiven? Ben namelijk gek op vlees :D

Kippebouten zijn wat duurder en bevatten minder vlees en zijn moeilijker te bereiden vind ik persoonlijk, makkelijkste is gewoon wachten tot kip in de aanbieding is hier in belgie en dan kan je ze voor 6 euro de kilo krijgen

Al gedaan maar ik heb altijd honger als ik eten zie ookal heb dan net gegeten:rolleyes:

Hoe bedoel je op dat de moeite waard is?
Of je er winst uitmaakt totdat het over datum gaat ofzo?

Tonijn ook en zwaardvis, zitten veel zware metalen in naar het schijnt, maar tonijn is echt makkelijk, smaak valt ook wel mee en goedkoop voor bodybuidling en alleen maar eiwitten.

Vreet 2 blikkies tonijn per dag weg.. Eurotje het stuk bij de Aldi. Cheap, makkelijk en nog redelijk te eten ook met wat augurk of uit de oven.

En kipkluifjes zijn zekers lekker, maar wel een stuk vetter dan kipfilet. Beter haal je gewoon een kilo kipfilet voor een week. Lean en vol eiwitten.

Effe naar belgie rijden? :) Ben ik 2x meer brandstof aan brandstof kwijt dan aan de kip :p
Maar kijk volgende keer wel als ik er erg in heb.

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 22:13 ----------

Al gedaan maar ik heb altijd honger als ik eten zie ookal heb dan net gegeten:rolleyes:

Hoe bedoel je op dat de moeite waard is?
Of je er winst uitmaakt totdat het over datum gaat ofzo?

Nouja is best prijzig in vergelijking met kwark of pinda's... of het een meerwaarde heeft wil geen vlees meeeten met me ouders door calorieen..

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 22:14 ----------

Vreet 2 blikkies tonijn per dag weg.. Eurotje het stuk bij de Aldi. Cheap, makkelijk en nog redelijk te eten ook met wat augurk of uit de oven.

En kipkluifjes zijn zekers lekker, maar wel een stuk vetter dan kipfilet. Beter haal je gewoon een kilo kipfilet voor een week. Lean en vol eiwitten.

Vet is toch goed? En zal eens kijken naar kipfilet ja.

Vet is echt niet slecht maar ik eet het toch ook weer niet te veel.
Ff reclamefolders in de gaten houden, kilotje kip is wel te scoren voor 5/6 euro. Elke week wel ergens in de aanbieding.

In 100 gram kipfilet zit behalve 100 calorieen slechts 26 gram eiwit... voor dat geld misschien niet waard?

Terug
Naar boven