Fitness Seller

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
Is eieren/kwark niet dierlijk? En heb niet zo bijster veel geld te makken dus als het goedkoper kan graag... pinda's kosten niks zit toch veel eiwit in... wel plantaardig.

Is eieren/kwark niet dierlijk? En heb niet zo bijster veel geld te makken dus als het goedkoper kan graag... pinda's kosten niks zit toch veel eiwit in... wel plantaardig.

Ehm, jawel. Maar je wil ook niet 3 emmers kwark per dag leegvreten toch?
Dan zou ik als ik jou was lekker tonijn halen bij de aldi à 1 euro per blikje.. En veel eieren eten.

Ehm, jawel. Maar je wil ook niet 3 emmers kwark per dag leegvreten toch?
Dan zou ik als ik jou was lekker tonijn halen bij de aldi à 1 euro per blikje.. En veel eieren eten.

Delhaize: 3 x 150 gram tonijn: €1.70
Haal ik ook altijd :)

Liter wel ;) En eieren ga ik meer halen zodra het mogelijk is... heb er net 4 op kon er makkelijk 10 op :)
Morgen weet ik of ik een chill bijbaantje heb of niet :D

Liter wel ;) En eieren ga ik meer halen zodra het mogelijk is... heb er net 4 op kon er makkelijk 10 op :)
Morgen weet ik of ik een chill bijbaantje heb of niet :D

Ik hoop het voor je jong! Toch zou ik kijken of je gewoon vlees etc met je ouders mee kan eten hoor, scheelt jou ook weer geld kerel!
Je hoeft echt niet op de minuut af te eten, zit zat flexibiliteit in.

waar kan je het beste kip halen? btw geen log vandaag?

Thx , moet ik die nee nee sticker van de brieven bus af trekken :S

Als je in buurt van Albert Heijnn woont: €6.30 per kilo, en af en toe €4.99 voor een kilo wanneer ze in aanbieding staan.

Moest je in België wonen België zijn nu ook al enkele Albert Heijns open (vlak bij mij, hoera!), en er komen er alsmaar meer :D!

@rusty maar die 200 calorieen schelen volgens mij wel veel, wil eigenlijk precies genoeg eten om optimaal te gainen maar om vetgains ook te beperken, zoveel mogelijk eigenlijk.

@sebastiaan ik doe nu full body dus 3 of 4 trainingsdagen (4e voor isolation oefeningen, laat ik denk voorlopig weg).

Heb trouwens nergens spierpijn, behalve heel licht in quads/borst. Had iets heel anders verwacht :D blijkbaar slopen die oefeningen na de compounds je helemaal

@rusty maar die 200 calorieen schelen volgens mij wel veel, wil eigenlijk precies genoeg eten om optimaal te gainen maar om vetgains ook te beperken, zoveel mogelijk eigenlijk.

@sebastiaan ik doe nu full body dus 3 of 4 trainingsdagen (4e voor isolation oefeningen, laat ik denk voorlopig weg).

Heb trouwens nergens spierpijn, behalve heel licht in quads/borst. Had iets heel anders verwacht :D blijkbaar slopen die oefeningen na de compounds je helemaal

Zei ik toch!
En je moet kijken wat voor jou het beste/voordeligste is jong.

Mooi ben erg benieuwd hoe het morgen gaat verlopen... ga toch altijd met squat starten vind die het belangrijkst + de moeilijkste form.

Ga bijna maar eens slapen gisteren was het over drieen :o

Mooi ben erg benieuwd hoe het morgen gaat verlopen... ga toch altijd met squat starten vind die het belangrijkst + de moeilijkste form.

Ga bijna maar eens slapen gisteren was het over drieen :o

Vergis je ook niet in DL's. Maar dat komt vanzelf wel als je vooruit gaat.
Slaapze jong, ik ga ook.

DL ben ik wel tevreden mee nu, vind squat belangrijker.

Hee panzer, ik zou die zoute pinda's gewoon even in een zeef gooien en dan even onder de kraan spoelen voordat je ze opeet. Problem solved.

Ja maar zag net dat er maar 1 gram natrium per 300 gram in zit... natrium is niet hetzelfde als zout blijkbaar?

In 100 gram kipfilet zit behalve 100 calorieen slechts 26 gram eiwit... voor dat geld misschien niet waard?

Is het meeste eiwit dat je vind in vlees hoor, kalkoen is ook behoorlijk hoog maar toch net iets minder.

Let wel wat op met je hoeveelheid eieren, 1 ei is namelijk de dagelijkse hoeveelheid cholestrol die aanbevolen is voor mens. Nu ben je wel nog jong maar als het wat in de familie zit kan je er wel vroegtijdig last van hebben.
Of scheid je het wit van het geel af?

Mss iets stoms maar als je die apenootjes savonds laat op hebt poets dan zeker je tanden, je bekt stinkt anders behoorlijk hard de volgende morgen :p

I

Let wel wat op met je hoeveelheid eieren, 1 ei is namelijk de dagelijkse hoeveelheid cholestrol die aanbevolen is voor mens. Nu ben je wel nog jong maar als het wat in de familie zit kan je er wel vroegtijdig last van hebben.
Of scheid je het wit van het geel af?

chlosterol verhaal is nogal achterhaald, daarnaast heeft panzer niet nodig wat de gemiddelde persoon nodig heeft maar meer. Dus kan hij ook wel wat meer chlosterol binnen krijgen. Ik zou ook visolie nemen in je voedingsschema voor je goede chlosterol. + heeel veeel andere voordelen voor je gezondheid

chlosterol verhaal is nogal achterhaald, daarnaast heeft panzer niet nodig wat de gemiddelde persoon nodig heeft maar meer. Dus kan hij ook wel wat meer chlosterol binnen krijgen. Ik zou ook visolie nemen in je voedingsschema voor je goede chlosterol. + heeel veeel andere voordelen voor je gezondheid

Nuja, je kan wel gelijk hebben maar zie onze panzer soms 5+ eieren eten in een dag terwijl hij iedere dag al eieren eet. Wou het toch maar eens aanhalen.
Die visolie lijkt wel goed, goeie tip!

Btw heb jij geen log suwardi?

Terug
Naar boven