Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is eieren/kwark niet dierlijk? En heb niet zo bijster veel geld te makken dus als het goedkoper kan graag... pinda's kosten niks zit toch veel eiwit in... wel plantaardig.
Ehm, jawel. Maar je wil ook niet 3 emmers kwark per dag leegvreten toch?
Dan zou ik als ik jou was lekker tonijn halen bij de aldi à 1 euro per blikje.. En veel eieren eten.

Liter welEn eieren ga ik meer halen zodra het mogelijk is... heb er net 4 op kon er makkelijk 10 op
![]()
Morgen weet ik of ik een chill bijbaantje heb of niet![]()
waar kan je het beste kip halen? btw geen log vandaag?
Kijken waar 't het goedkoopst is in reclamefolders?
Thx , moet ik die nee nee sticker van de brieven bus af trekken :S
Thx , moet ik die nee nee sticker van de brieven bus af trekken :S
!
blijkbaar slopen die oefeningen na de compounds je helemaal@rusty maar die 200 calorieen schelen volgens mij wel veel, wil eigenlijk precies genoeg eten om optimaal te gainen maar om vetgains ook te beperken, zoveel mogelijk eigenlijk.
@sebastiaan ik doe nu full body dus 3 of 4 trainingsdagen (4e voor isolation oefeningen, laat ik denk voorlopig weg).
Heb trouwens nergens spierpijn, behalve heel licht in quads/borst. Had iets heel anders verwachtblijkbaar slopen die oefeningen na de compounds je helemaal
Mooi ben erg benieuwd hoe het morgen gaat verlopen... ga toch altijd met squat starten vind die het belangrijkst + de moeilijkste form.
Ga bijna maar eens slapen gisteren was het over drieen![]()
In 100 gram kipfilet zit behalve 100 calorieen slechts 26 gram eiwit... voor dat geld misschien niet waard?
Is eieren/kwark niet dierlijk? En heb niet zo bijster veel geld te makken dus als het goedkoper kan graag... pinda's kosten niks zit toch veel eiwit in... wel plantaardig.

I
Let wel wat op met je hoeveelheid eieren, 1 ei is namelijk de dagelijkse hoeveelheid cholestrol die aanbevolen is voor mens. Nu ben je wel nog jong maar als het wat in de familie zit kan je er wel vroegtijdig last van hebben.
Of scheid je het wit van het geel af?
chlosterol verhaal is nogal achterhaald, daarnaast heeft panzer niet nodig wat de gemiddelde persoon nodig heeft maar meer. Dus kan hij ook wel wat meer chlosterol binnen krijgen. Ik zou ook visolie nemen in je voedingsschema voor je goede chlosterol. + heeel veeel andere voordelen voor je gezondheid