Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Eet er nu 4 en wil naar 8 gaan, je eet ze zo weg en is goed bb voedsel
Hoor idd regelmatig dat dat verhaal van max 1 ei per dag achterhaald is.. en visolie is dat levertraan ofzo? Ga ik eens proberen dan..
En vanavond training numero 2, gisteren beetje spierpijn + lichte steek in onderrug, beide zijn weg na goed slapen/eten en spieren voelen weer sterk aan.. hopelijk is dat niet slechts schijn
---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 10:28 ----------
En eindelijk is mijn voeding op orde, bulk van 500 calorieen dus dat moet goedkomen.
Hoor idd regelmatig dat dat verhaal van max 1 ei per dag achterhaald is.. en visolie is dat levertraan ofzo? Ga ik eens proberen dan..En vanavond training numero 2, gisteren beetje spierpijn + lichte steek in onderrug, beide zijn weg na goed slapen/eten en spieren voelen weer sterk aan.. hopelijk is dat niet slechts schijn

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 10:28 ----------
En eindelijk is mijn voeding op orde, bulk van 500 calorieen dus dat moet goedkomen.

)
dan was iedereen hier al dood. Eet er zelf 6, maar zou er ook wel meer kunnen eten.. 
Mijn vader heeft last van cholestrol en eieren staat op de lijst van verboden producten voor hem. Daarbij zei die dokter dat zijn aders langzaam zouden dichtslibben als hij toch nog eieren zou eten .. 

. Er zijn inderdaad kei veel mensen die omgekeerde beweren.