XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

6 is max hoeveelheid Nacl--> 2,4 gram natrium per dag. Dus het kan prima, houd er wel rekening mee dat je ook met ander voedsel zout binnenkrijgt.
hou er ook rekening mee dat panzer 3x in de week sport en zijn lichaam ook meer nodig heeft.....

kan niemand hier serieus bedenken dat als je meer spiermassa hebt en meer beweging krijgt dan de gemiddelde bankzitter je ook meer voedingstoffen nodig hebt???

Als je redelijk wat brood wegvreet krijg je al zat zout binnen.
Verder true wat Suwardi zegt.

• Topic Starter Topic Starter
Prima training imo... was minder moe en heb flink meer gewicht op BP gepakt. Zat echt van wtf is this... kon makkelijk 5x62 pakken en misschien tegen de 70 one rep. En na deadlift voel ik steeds sterker mijn onderrug, soort stijfheid/kramp in je onderrug/bil/hamstrings, voelt wel goed :)

MP vind ik nog altijd lastig, heb niet zo veel kracht en mijn rug holt teveel... voelde het wel in mijn rug erna... wat te doen zittend of deloaden? Squat had ik meer kracht dan gisteren, toch maar niet veel meer gewicht gedaan omdat ik wil focussen op techniek.

SQUAT
5x80
5x80
5x80
5x82
5x82

DEADLIFT
5x90
5x100
5x100
5x110
5x100

BENCHPRESS
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

BOR
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

MP
5x34
5x34
5x32
5x32
5x32

Thank you Rusty :D

Told you so boy ;)
Netjes man. Doe de MP wat lichter gewoon, niet gaan zitten, zonde want het is ook een goede oefening om je core te versterken.
En kijk eens hoe dicht je eigenlijk tegen je max aantraint, mooi man!!!

Okay dan maar deloaden naar 28/30 ofzo... nadeel is dat schouders al voorvermoeid zijn met bankdrukken... maar vind bankdrukken ook weer te belangrijk om MP voor te laten gaan ;)

Okay dan maar deloaden naar 28/30 ofzo... nadeel is dat schouders al voorvermoeid zijn met bankdrukken... maar vind bankdrukken ook weer te belangrijk om MP voor te laten gaan ;)

Kan je gewoon mee afwisselen, je doet alles 3x per week hè! MP is net zo belangrijk hoor, heb ik me ook in vergist. En nu heb ik een dikke gay-MP. Dus nu en dan MP voor BP.

Doe je goed panzer srs! Hoe zag je voeding er nu uit voor je training? Geen last had van dipjes fso?

12:00 rijst/ham
15:00 pindas/kwark
18:00 rijst/olijfolie

Dipjes niet echt, wel lang rusten na elk deadlift setje... is echt vermoeiend 5 minuten rust ofzo.

Thanks nog :D

12:00 rijst/ham
15:00 pindas/kwark
18:00 rijst/olijfolie

Dipjes niet echt, wel lang rusten na elk deadlift setje... is echt vermoeiend 5 minuten rust ofzo.

Thanks nog :D

Leuk dat je die luxe hebt, zouden alweer lulletjes tegen me zeggen dat het te lang duurt :rolleyes:

Prima training imo... was minder moe en heb flink meer gewicht op BP gepakt. Zat echt van wtf is this... kon makkelijk 5x62 pakken en misschien tegen de 70 one rep. En na deadlift voel ik steeds sterker mijn onderrug, soort stijfheid/kramp in je onderrug/bil/hamstrings, voelt wel goed :)

MP vind ik nog altijd lastig, heb niet zo veel kracht en mijn rug holt teveel... voelde het wel in mijn rug erna... wat te doen zittend of deloaden? Squat had ik meer kracht dan gisteren, toch maar niet veel meer gewicht gedaan omdat ik wil focussen op techniek.

Als je 5 setjes van 5 op 60 kg maakt met bankdrukken lukt 1 keer 70 je echt wel.;)

Haha mooi... klinkt goed ;)

Goede training! het is goed dat je focust op de uitvoering want dat is ten slotte het belangrijks , als ik setje deadlifts heb gedaan heb ik het gevoel dat ik altijd opstijg

Met squat 100kg gedaan 1 rep, kon ik achteraf beter niet doen want de form was niet een beetje slecht maar fcking slecht... filmpjes staan hieronder ook van deadlift trouwens was 100kg maar laatste setje was best wel moe :o

http://www.youtube.com/watch?v=xpwrd9qMDKk&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=_Q5byzvfpN0&feature=youtu.be

Hoeveel kwaad kan dat als je 1x zon fout maakt?

En MP ging goed, gewoon zo hard mogelijk je abs/core aanspannen en dan gaat het goed.

SQUAT
5x80
5x82
5x82
5x84
5x84

DEADLIFT
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

BENCHPRESS
5x60
5x60
5x60
5x60
5x62

BOR
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

MP
5x30
5x32
5x32
5x32
5x32

Heb echt spijt van die 100kg squat... voel het nu nog een beetje in me knieen... **** it :mad: En let eens op mijn hielen, die komen zelfs van de grond af zag ik later. Heb trouwens 1x96 en 2x100 gedaan. Serieus kan dat kwaad als je het 1x doet en nooit meer?

Zal volgende week maandag eens filmpjes opzetten waar ik proper squat met 84 kilo 5 reps.

Bij je squat komen je hakken van de grond af.

Bij je deadlift lijkt het alsof je in je bovenrug geen spanning houd?

Verder nette training man pff moet er echt niet aan denken om die 5 oefeningen achter elkaar te doen

Edit: oh je zag het zelf ook al van je hakken :) Probeer volgende keer de filmpjes van wat meer afstand te maken zodat we een completer beeld hebben.

Maar hoeveel kwaad kan 3 reps fout squatten? Kan er niks over vinden op google.

En hoezo spanning in je bovenrug, moet je je rug aanspannen? En is een geheel rechte rug ook goede form bij deadlift, want normaal heb ik altijd een lichte holling.

Moet je je rug aanspannen.... panzer je stelt me teleur jongen (ookal deed ik het zelf ook fout vroeger :rolleyes:) Maar geen nood, wij zijn er om het je te vertellen.

TUURLIJK moet je je rug aanspannen! Je wilt jezelf in een zo sterk mogelijke positie brengen!

Hoeveel kwaad kan een foute rep... ja, umm. Hoe slechter je techniek word hoe eerder een blessure de hoek komt. Je moet zelf kijken hoe veel risico je wilt nemen, maar ik zou gewoon als je techniek slecht wordt de stang neerleggen en hem dan na een paar sec met een goede techniek optillen.

Edit: Het gaat er natuurlijk om dat je de oefening goed uitvoert hè, als jij een 1rm probeert dan kan je techniek nog wel wat minder zijn maar eigenlijk moet elke rep perfect zijn.

Laatst bewerkt:
Maar hoeveel kwaad kan 3 reps fout squatten? Kan er niks over vinden op google.

En hoezo spanning in je bovenrug, moet je je rug aanspannen? En is een geheel rechte rug ook goede form bij deadlift, want normaal heb ik altijd een lichte holling.

jonge van 3 foute reps ga je gewoon helemaal stuk, morgen heb je hernia

Netjes man, je BOR en BP lopen ook mooi gelijk. Weer goed bezig geweest.
En die squat, tja, hoeveel het kwaad kan ga je wel merken.. Maar ik denk dat het wel mee zal vallen hoor. Heb ook wel eens dat ik de laatste rep er met een slechte form uit krijg.
Gewoon lekker uitrusten van 't weekend, maandag weer een nieuwe dag.. Wel zorgen dat je 'n beetje loopt. Niet te druk om maken.
Oh DL vid ziet er goed uit, je rug is goed recht. SQ video vond ik vrij onduidelijk.

Belangrijkste is altijd.. Form voor gewicht. Zorg gewoon dat je een gewicht pakt waarbij je form goed blijft. Tuurlijk wil je wel eens een keertje de max opzoeken, maar maak het niet te gek.

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 22:49 ----------

Bij je squat komen je hakken van de grond af.

Bij je deadlift lijkt het alsof je in je bovenrug geen spanning houd?

Verder nette training man pff moet er echt niet aan denken om die 5 oefeningen achter elkaar te doen

Edit: oh je zag het zelf ook al van je hakken :) Probeer volgende keer de filmpjes van wat meer afstand te maken zodat we een completer beeld hebben.

Ik zag het niet eens! Lette alleen maar op de onderrug.
Ja Panzer, je moet je rug aanspannen alsof je er een auto in wil laten stoppen. Het moet aanvoelen als een blok beton.

Terug
Naar boven