Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
jonge van 3 foute reps ga je gewoon helemaal stuk, morgen heb je hernia
Ja beetje overreacted okay

Maar voel me knieen nog een beetje zit me gewoon dwars. Niet meer doen dus

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 22:56 ----------
Netjes man, je BOR en BP lopen ook mooi gelijk. Weer goed bezig geweest.
En die squat, tja, hoeveel het kwaad kan ga je wel merken.. Maar ik denk dat het wel mee zal vallen hoor. Heb ook wel eens dat ik de laatste rep er met een slechte form uit krijg.
Gewoon lekker uitrusten van 't weekend, maandag weer een nieuwe dag.. Wel zorgen dat je 'n beetje loopt. Niet te druk om maken.
Oh DL vid ziet er goed uit, je rug is goed recht. SQ video vond ik vrij onduidelijk.
Belangrijkste is altijd.. Form voor gewicht. Zorg gewoon dat je een gewicht pakt waarbij je form goed blijft. Tuurlijk wil je wel eens een keertje de max opzoeken, maar maak het niet te gek.
---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 22:49 ----------
Ik zag het niet eens! Lette alleen maar op de onderrug.
Ja Panzer, je moet je rug aanspannen alsof je er een auto in wil laten stoppen. Het moet aanvoelen als een blok beton.
BOR blijft wel moeilijk gaan, maargoed. BP ging iets beter zit nu weer op mijn oude gewicht. Zal voortaan eens wat vaker squats/deadlift filmen, wil gewoon zeker weten dat het goed gaat. Zat mezelf alleen beetje op te fokken omdat squat best gemakkelijk ging. En wat is slechte form voor jou, dat je knieen stukkie vooruit je tenen gaan? En zal eens letten op me rug bij deadlift. Maandag weer nieuwe filmies hopelijk wat beter.
---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 23:00 ----------
Heb er wel weer zin in maandag, afgezien van die faal ging het wel lekker

Zit mee dat dit het perfecte schema is om een goeie techniek aan te leren, MP ben ik echt blij mee dat het goed ging geen last van mijn rug gehad wat ik 2 dagen wel had (tot halfuurtje na laatste setje klein beetje pijn in je rug)