AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
Ja man is goed. Je moet ook afwisselen hoor, doe ook eens BP om te beginnen, gewoon een beetje waar je zin in hebt. Goed dat je aan het eten bent, anders gaat het weinig nut hebben ;)

Nah ik begin denk sowieso met ub, zijn toch de zwaarste oefeningen de rest gaat prima na die 2 oefeningen.

Lijkt me goed me goed idee en je doet ma bijv heavy squats en low deadlift dan woe heavy deadlift low squat en dan vrij medium sq/dl zoiets ofzo dan lijkt me echt tof idee want me lijkt dit schema zwaar pakken elke keer beetje overkill .

Ja zoiets had ik ook in gedachten, maar ik focus toch meer op squat ;) En met die overkill valt hartstikke mee, dacht ik eerst ook maar voelde me voor elke training in topvorm :)

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 13:15 ----------

Panzer, heb je al je nieuwe voedingsschema online gezet?

Bij deze dan...

Deed afgelopen week 100 gram pinda's maar dan zit ik op 4k calorieen is een beetje teveel :D Doe nu 50 gram en dan zit ik op 15-20% bulk. Op rustdagen doe ik geen dextro, alleen voor en na trainingen neem ik dat. Heb alsnog vaak honger, kan makkelijk 5k eten :o

Oke man, wanneer post jij je nieuwe fysiek? ben benieuwd man. Ik ga deze week een logje openen. Ik heb net mijn armen weer gemeten, en het verschil qua arm omtrek is flink bijgetrokken dus ben er blij om.

Nieuwe fysiek? :roflol: dat duurt nog wel een tijdje... zit misschien een beetje verandering in meer niet maar lang niet genoeg om te posten... misschien in de herfst? :)

En ga nu dat logje maken dan ;) Gewoon topic openen je kan het later nog veranderen etc.

@Panzer nu geen zin :o ik heb mezelf net klaargemaakt haartjes in gel enz :P ik doe morgen wel. @kixat whahaha!

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 14:00 ----------

@Panzer trouwens ik begin er nu wel aan, en morgen komen de pica's dan ;)

Okay ik zie het wel verschijnen ;)

Hij staat voor een deels online! bekijk het even als je wilt. ;)

Lekker training van 18 mei gaat ook goed omhoog ingewicht,ga je vandaag ook weer?

Yep, over 2 uurtjes :) Hoop dat het niet al te warm is... hopelijk 5x88 squat ofzo

GVD knallen ga je doen panzer :fire:

Ga me best doen :(

Dus je hebt vandaag been training? en nog iets?

Panzer doet hetzelfde zoals mij, namelijk:
5x5
Bor
Squat
deadlift
bench press
Mp

En dit 3x in één week.

Oohja dat is waar, Panzer deed sinds kort fullbody. En jullie trainen op kracht ga ik vanuit?

Ok man, succes ermee!

Lekkere training weer maar god wat was het warm... kapot gezweet maargoed hoort er allenaam bij :D

SQUAT
5x80
5x82
5x84
5x86
5x88 (niet direct door na elke rep maar even rust, seconde of 2)
5x90 (ging erg zwaar, veel rust tussen de reps maar het komt in de buurt van mijn oude stats)

BOR
5x60
5x62
5x64
5x62
5x62

DEADLIFT
5x100
5x100
3x120 (erg zwaar)
5x110
2x110

BENCHPRESS
5x60
5x62
5x64
5x64
4x66 (spotter erbij geroepen, deed zijn werk goed haalde net de 5e rep niet)

MP standing :cool:
5x30
5x32
3x34
3x32
5x30

MP viel wat tegen, waarschijnlijk omdat het net na bankdrukken was. Maar morgen zal ik het voor bankdrukken doen. Begin deadlift steeds meer in mijn hamstrings te voelen, goed of slecht teken? En bij squat gaan bij meestal de laatste zware rep knieen denk ik een procent of 10-15 uit de baan naar binnen, klein beetje dus kan dit kwaad?

Nette training man.
Probeer bij het squatten wat meer op de buitenkant van je voeten te steunen. Ik merk bij mezelf dat mijn knieën dan stabieler blijven en minder naar binnen gaan.

Doe je je BOR met je upper-body horizontaal tov de grond of iets rechter?

Ik ga je volgen, succes!

Goed geknald panzer!

Terug
Naar boven