Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Ja man is goed. Je moet ook afwisselen hoor, doe ook eens BP om te beginnen, gewoon een beetje waar je zin in hebt. Goed dat je aan het eten bent, anders gaat het weinig nut hebben![]()
Nah ik begin denk sowieso met ub, zijn toch de zwaarste oefeningen de rest gaat prima na die 2 oefeningen.
Lijkt me goed me goed idee en je doet ma bijv heavy squats en low deadlift dan woe heavy deadlift low squat en dan vrij medium sq/dl zoiets ofzo dan lijkt me echt tof idee want me lijkt dit schema zwaar pakken elke keer beetje overkill .
Ja zoiets had ik ook in gedachten, maar ik focus toch meer op squat
En met die overkill valt hartstikke mee, dacht ik eerst ook maar voelde me voor elke training in topvorm 
---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 13:15 ----------
Panzer, heb je al je nieuwe voedingsschema online gezet?
Bij deze dan...
Deed afgelopen week 100 gram pinda's maar dan zit ik op 4k calorieen is een beetje teveel
Doe nu 50 gram en dan zit ik op 15-20% bulk. Op rustdagen doe ik geen dextro, alleen voor en na trainingen neem ik dat. Heb alsnog vaak honger, kan makkelijk 5k eten 

dat duurt nog wel een tijdje... zit misschien een beetje verandering in meer niet maar lang niet genoeg om te posten... misschien in de herfst?
ik doe morgen wel. @kixat whahaha!