Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kom bijna weer op een bijna dood punt denk ik, deze gewichtsverhogingen zijn omdat ik aan dit schema wen ik kom langzaam terug op mijn oude stats
Hoop van niet eigenlijk 

Nette training je kan ook is keer beginnen met mp en bp dan de rest kan denk geen kwaad zie je veel mensen doen omdat je dan nog het meest energie hebt.

Nette training man.
Probeer bij het squatten wat meer op de buitenkant van je voeten te steunen. Ik merk bij mezelf dat mijn knieën dan stabieler blijven en minder naar binnen gaan.
Doe je je BOR met je upper-body horizontaal tov de grond of iets rechter?
Ik ga je volgen, succes!
Zal er eens op letten, gaat wel steeds beter om mijn knieen recht te houden als je er maar op focus. 
Klinkt heel correct iig.ThxZal er eens op letten, gaat wel steeds beter om mijn knieen recht te houden als je er maar op focus.
En BOR doe ik niet helemaal horizontaal, maar iets naar boven. en ellebogen hou ik naast mijn lichaam, dat is toch correct? Echt de roei beweging laat maar zeggen![]()
Thanks man Panzer! ik blijf jou ook volgen! @sebastiaan woon je in west-kapelle of in oost-kapelle?

Check m'n nieuwe sig. Las dat zojuist in een verhaal van EliteFTS. Dat is het idee.
En ben blij dat het zo goed gaat man, wist ook wel dat het zou gebeuren.![]()
Damn lijkt me echt hard al die compounds 5x5 na elkaar!
Is ook kwestie van wennen, eerste training stond ik nog te duizelen na deadliften, nu ben ik alleen buiten adem 
Zijn vooral squats en deadlift die echt killing zijn, rest valt wel mee eigenlijkIs ook kwestie van wennen, eerste training stond ik nog te duizelen na deadliften, nu ben ik alleen buiten adem
![]()

Dacht eerst dat ik iets had geforceerd 
Maar ook wel lekker, bij wat lagere temperaturen heb ik een vuurrooie kop dan is dit beter.
Ik heb dat zweten bij alle oefeningen wel, droop van me gezicht afMaar ook wel lekker, bij wat lagere temperaturen heb ik een vuurrooie kop dan is dit beter.
Duurt altijd 10 minuten ofzo na het deadliften, soort spierpijn in je onderrug idd.. ging na deadliften bankdrukken dan kan je amper normaal op de bank liggen of het doet zon pijn![]()
Dacht echt van wtf is dit nu weer 

Idd wel lekker gevoel iniedergeval
Blijf me wel verbazen dat ik na een training helemaal niet gesloopt ofzo ben, wel moe maar ik voel het amper aan mijn spieren behalve een beetje lome benen... heb ook geen spierpijn niks...
En maar hopen dat je enig verschil ziet na een paar maanden dit schema te volgen, kracht is leuk maar het gaat mij toch om de massa![]()

En je had toch wel spierpijn na squats.. is dat ook weg? 
Haha mooizo... ben echt benieuwd waar dit schema ons gaat brengenEn je had toch wel spierpijn na squats.. is dat ook weg?
En denk wel dat die massa goed moet komen zolang je goed eet en vooruitgang maakt in gewicht... en anders zou ik het er nog voor over hebben sterk zijn heeft ook zijn voordelen![]()