MuscleMeat

Panzer VIII LOG

Ceetn als je geen spierpijn hebt, betekend niet gelijk dat je benen er gelijk al aan aangepast zijn. Dat betekend dus niet dat als ik na gelijk na de eerste keer aan bodybuilding doe, de eerste training en als ik dan geen spierpijn hebt me spieren gelijk al aangepast zijn. Soms heb je spierpijn soms niet

spierpijn is een indicatie van afvoer van toxines in je spieren (gifstoffen), hoe langer je traint hoe minder groot en sneller die afvoer is, als je dan ook nog eens minder volume per training pakt zoals in dit schema is het vrij logisch dat je geen/weinig spierpijn hebt. (mits je al een tijdje traint ofc)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga vanaf morgen 8/10 uur ongeveer per dag in de bouw werken, gewoon rotbaantje maar je moet toch wat :) Heb activiteitsfactor op 1.8 gezet ipv 1.55, is dat ongeveer correct?Het is sowieso morgen, en als het een beetje te doen ga ik ermee door. win-win situatie, meer eten + veel geld voor eten :D

1.8 is ongeveer 3450 onderhoud, ik ga denk ongeveer 3900 eten dan denk ik. En heb net tonijn in tomatensaus gehaald 190 gram stop je in je holle kies kan je er daar 2 van per dag eten?

Ik ga vanaf morgen 8/10 uur ongeveer per dag in de bouw werken, gewoon rotbaantje maar je moet toch wat :) Heb activiteitsfactor op 1.8 gezet ipv 1.55, is dat ongeveer correct?Het is sowieso morgen, en als het een beetje te doen ga ik ermee door. win-win situatie, meer eten + veel geld voor eten :D

1.8 is ongeveer 3450 onderhoud, ik ga denk ongeveer 3900 eten dan denk ik. En heb net tonijn in tomatensaus gehaald 190 gram stop je in je holle kies kan je er daar 2 van per dag eten?

Panzer jong je kan er 4 per dag eten vedergewichtje van me. :D
Maar ik heb geen idee van die factoren eigenlijk.. Is meestal wel zwaar werk dus verbranden zal je wel. Zou op safe spelen, ik zei al eerder, het is minder erg een beetje vet aan te zetten dan gains mis te lopen!
Wat ga je eigenlijk in de bouw doen? Niks mis met rotbaantjes, ik doe ze al veel te lang. ;)

Okay dan ga ik nu ruim 4000 eten... op niet werkdagen eet ik er 3700 ofzo (minderen op koolhydraten/vet) en op niet trainingsdagen skip ik de dextro.

en ik moest metselaars gaan helpen ofzo... ik wil graag geld hebben heb ook gezegd als ik het niks vind kan ik ermee stoppen gaat via uitzend bureau :o

Bijlagen

Ah ok opperman heet 't toch? Kan je de hele dag stenen en zakken cement slepen. Goed voor je ;)
Lekker met 25 graden :p

Ja zo noemden ze dat.... ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Iig lekker bijbruinen :o

idd hoop wel dat het de training niet al teveel beinvloed... ik ben half vier ongeveer thuis heb ik 4 uur om uit te rusten en lekker te eten... en ga dan wel even thuis zonnebrand insmeren heb echt geen zin om te verbranden dat zuigt zo erg :o

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 21:44 ----------

En ben iig weg van huis... je kan nog zolang no-fap doen maar als je de hele dag thuis zit blijf je beta :o

Haha ja lekker chicks kijken de hele dag.

Ik sta morgen op dag 9 no-fap :D

Netjes Panzer, ik ben er helemaal overheen over dat fappen.

Ik denk dat het na een paar weken je trainign niet gaat beinvloeden, denk dat het herstel ietjes minder snel gaat maar das denk ik ook niet zo heel veel

Ik denk eigenlijk dat het helemaal niks scheelt... en hoezo zou je herstel minder gaan? Je verspilt juist geen brotein :o

ALs je bevoorbeeld maandag traint: herstel je in de nacht en de andere dag door dinsdag ga je zwaar werk doen dan belast je lichaam weer, ik denk dat je ietjes meer herstel hebt als je de dag minder zwaare dingen doet, maar kan ook gewon bro sience zijn, mischien wordt je van dat sjouwen alleen maar groter :)

Ja let wel op je onderrug ik heb ook even in de bouw gewerkt bij gewoon bouwbedrijf was ook beetje de sjouw man maar ik krijg soms wel last van onderrug dus pas je deadlift techniek daar toe en denk niet van schijt tis maar een baksteen of wat dan ook.
Verder eet goed ja slaap goed ga dus vroeg naar bed pak sws 8 uur slaap.
Dan ist verder niet heel erg oja als je bijv benen hebt getraind of onderrug en je moet de volgende dag sjouwen doe dan rustig aan dan belast je ze niet erg tijdens hun herstel

Als je heel zwaar werk doet is je herstel gewoon minder. Klaar. Maar alles went, zie het als extra training.

Sorry... ik dacht dat sebastiaan op dat fappen doelde :o

En moet nog zien hoe zwaar het word... maar zal wel meevallen die paar emmertjes cement :o

@nesselaar ja dat is het voordeel van deadliften let altijd op mijn rug zeker bij iets tillen :)

Denk dat het je wel gaat tegen vallen meestal moet je behoorlijk wat sjauwen ligt eraan voor hoeveel man je werkt + hoe hard diegene door werkt.
Hoelang wil je t precies doen en hoeveel dagen in de week?

Terug
Naar boven