XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
5 dagen in de week hoop beter werk te vinden eerst maar eens dit doen en eens wat geld op je rekening hebben staan :o

Heeey Panzer!!! ik ga je volguh!

5 dagen in de week hoop beter werk te vinden eerst maar eens dit doen en eens wat geld op je rekening hebben staan :o

T klinkt niet echt als een baan waar je slecht mee gaat verdienen.
Als je dit gewoon maandje fulltime doet (5 dagen dus) heb je denk toch wel even genoeg geld om van te leven desnoods een andere kleinere baan te zoeken?

Ja moet eerst eens zien wat ze gaan storten en of het werk bevalt etc.. maar moet nu snel gaan slapen wekker om 4:45 :o

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 23:40 ----------

Heeey Panzer!!! ik ga je volguh!

Hey thanks man :D En ben nu eigenlijk ook powerlifter, 3x in de week de 5 compounds puur op kracht :)

Ja Panzer jij komt er wel jong. Maar wel ff een fatsoenlijke ava kiezen.

En hoe bevalt het tot nu toe de dag?

panzer waar is je log?

@Sebas op die log, heb je net een bericht geplaatst.

Zometeen weer trainen, op een of andere manier voel ik bijna niks meer van men verbrande schouders (i.t.t. vanochtend) dus ga het gewoon proberen desnoods lightweight. Sorry dat ik woensdag p*ssy was maar was echt hevig verbrand en moe. Alleen squatten gaat beetje pijnlijk worden maar dat zien we nog wel. Heb het echt gemist woensdag :D

SQUAT
5x82
5x84
5x84
5x84
5x86

BENCHPRESS
5x60
5x62
5x62
5x62
5x62

BENT OVER ROW
5x60
5x62
5x64
4x66
4x66 (twijfelgevallen, reken het toch maar niet als volle 5 reps omdat bij de laatste rep de stang niet mijn buik aanraakte)

MILITARY PRESS
5x30
5x32
5x32
5x32
5x34 (steeds goede form, dus abs en bilspieren aanspannen om je rug niet overmatig te laten hollen, had veel minder 'last' van mijn rug erna)

DEADLIFT
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100 (even rustig aan gedaan)

Heerlijk squatten, die stang op je verbrande traps leggen (yes p*ssy) :o Dacht thuis het valt erg mee maar met een redelijk gewicht doet het toch nog flink pijn maargoed maandag is alles weg.

Heavy shit voor zoon warme dag je ben zeker ook gelijk onder de doushe gerkopen en de doushe zo koud mogelijk gezet, sterke deadlifts en rows!

had eerst ook beetje last van me rug bij de mp, maar span nu ook me benen met buik en bilspieren voor perfecte vorm schild een hoop

Yep dat is de truc inderdaad bil en buikspieren aanspannen werkt perfect. En mij lijkt standing ook beter, zeker in dit schema, omdat je gewoonweg meer spieren aanpakt (niet zwaar, maar dan nog).

En het was gelukkig niet heel warm in mijn gym, ramen stonden open en het was niet druk dat scheelt al veel.

Nette workout, man!
Ik moet zelf ook letten dat ik bij MP mijn rug niet overmatig hol maak.
Toch maar eens die bilspieren aanspannen :p

Netjes Panzer, ik heb vandaag thuis borst gedaan. Ik ga denk ik ook maar is beginnen met bankdrukken op kracht. Vandaag was mijn schema van benchpress:

8 x 30 (opwarmertje) 8 x 60 8 x 60 8 x 60 ik denk dat ik als ik 5 reps ga doen dit zoiezo wel moet gaan lukken 5 x 30 (opwarmertje) 5 x 60 5 x 65 5 x 70 5 x 72

Goeie training panzer!
Toch nog goeie deads gezet als laatste oefening!

Netjes Panzer, ik heb vandaag thuis borst gedaan. Ik ga denk ik ook maar is beginnen met bankdrukken op kracht. Vandaag was mijn schema van benchpress:

8 x 30 (opwarmertje) 8 x 60 8 x 60 8 x 60 ik denk dat ik als ik 5 reps ga doen dit zoiezo wel moet gaan lukken 5 x 30 (opwarmertje) 5 x 60 5 x 65 5 x 70 5 x 72

Ik ging zelf van 56 naar 60 kilo bankdrukken toen ik de reprange aanpaste, scheelt niet zo bijster veel hoor maar test het maar uit ;) En doe je alleen benchpress voor je training vandaag?

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 01:14 ----------

Goeie training panzer!
Toch nog goeie deads gezet als laatste oefening!

Thanks.. jij ook goeie training maar wel ff reageren hè ;) En deads had ik weinig zin meer in... weet niet waarom :o Ga volgende keer eens 1 rep maxen, hopelijk haal ik 126 ofzo

Lekker bezig Panz! Had zelf ook de bovenrug hard verbrand, geen p*ssy, je deed je squats toch? ;)

@Panzer nee man ik doe thuis benchpress,incline dumbbell fly's en incline dumbbell press, en ik had ze gisteren echt heel langzaam en goed uitgevoert en daarna waren me triceps eigenlijk al helemaal kapot en heb ik nog wel close crip benchpress gedaan maar thuis kan ik eigenlijk me hele bicep,tricep,borst en schouder workout doen ook wel 3 oefeningen voor de rug en 3 voor benen

lekker zwaar hoor, netjes.

Terug
Naar boven