Fitness Seller

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
Lekker bezig Panz! Had zelf ook de bovenrug hard verbrand, geen p*ssy, je deed je squats toch? ;)

Ja dat wel maar woensdag niet :o Tis nu bijna weg dus dat gezeur is bijna over... zit nu al met een t-shirt aan pijnloos :D

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 12:15 ----------

@Panzer nee man ik doe thuis benchpress,incline dumbbell fly's en incline dumbbell press, en ik had ze gisteren echt heel langzaam en goed uitgevoert en daarna waren me triceps eigenlijk al helemaal kapot en heb ik nog wel close crip benchpress gedaan maar thuis kan ik eigenlijk me hele bicep,tricep,borst en schouder workout doen ook wel 3 oefeningen voor de rug en 3 voor benen

Idd je kan volgens mij alles wel goed trainen met bars/dumbbells, heb je geen machines voor nodig. Lijkt mij wel erg lekker om buiten of met een ventilator te trainen ofzo, en natuurlijk eigen muziek :o

@Panzer jatoch ik denk dat ik zelfs overweeg om alleen maar thuis te gaan trainen, je eigen muziek etc. En dat kan je zeker en het is nog veel beter dan machines, ook met machines zijn het meestal isolatie oefeningen.

Ja dat wel maar woensdag niet :o Tis nu bijna weg dus dat gezeur is bijna over... zit nu al met een t-shirt aan pijnloos :D

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 12:15 ----------

Idd je kan volgens mij alles wel goed trainen met bars/dumbbells, heb je geen machines voor nodig. Lijkt mij wel erg lekker om buiten of met een ventilator te trainen ofzo, en natuurlijk eigen muziek :o
hehe

Als ik de ruimte en geld voor een homegym had.. In een garage ofzo, knalharde metal aan en maar raggen. Zorg je dat je een paar andere sterke boys hebt en knallen maar.
Na afloop samen vreten en bieren, lijkt mij top.

Als ik de ruimte en geld voor een homegym had.. In een garage ofzo, knalharde metal aan en maar raggen. Zorg je dat je een paar andere sterke boys hebt en knallen maar.
Na afloop samen vreten en bieren, lijkt mij top.

gast.. hebben die powerlifters je nu al helemaal omgeturnd:P

alcohol is echt een no-go na je training, alcohol verlaagt eiwitsynthese hè!

Zo'n oldskool gym met gelijkgestemden moet wel zwaar motiverend zijn idd maargoed vind maar eens een paar bb ers in de buurt en dan nog eens geld en ruimte.

@Rusty jatoch is kk chill toch. Meestal ging ik 3 x in de week naar de sportschool maar ik denk dat ik alle spiergroepen thuis 2 x ga pakken en dan lekker vreten heel de dag + eigen muziekje en kreunen bij de laatste reps zonder dat mensen raar kijken en niet wachten bij machines etc. Alleen bij rug en benen moet ik nog ff kijken hoe ik dat ga doen. Want wij hebben zegmaar z'n bankdruk apparaat waar je ook die stoel kan instellen op incline etc. en zn kussen voor scott curl kijken of ik misschien ook via dat rek mijn gewichten kan instellen op een squat ik heb ook geluk dat ik ook nog een v-bar heb / t-bar en z'n grote barbell waar ik ook squats/deadlifts mee kan doen dus gewoon baas zulke spullen thuis

@Rusty jatoch is kk chill toch. Meestal ging ik 3 x in de week naar de sportschool maar ik denk dat ik alle spiergroepen thuis 2 x ga pakken en dan lekker vreten heel de dag + eigen muziekje en kreunen bij de laatste reps zonder dat mensen raar kijken en niet wachten bij machines etc. Alleen bij rug en benen moet ik nog ff kijken hoe ik dat ga doen. Want wij hebben zegmaar z'n bankdruk apparaat waar je ook die stoel kan instellen op incline etc. en zn kussen voor scott curl kijken of ik misschien ook via dat rek mijn gewichten kan instellen op een squat ik heb ook geluk dat ik ook nog een v-bar heb / t-bar en z'n grote barbell waar ik ook squats/deadlifts mee kan doen dus gewoon baas zulke spullen thuis

Jelly man, had ik zoiets maar. En niet kreunen, maar brullen :D
En squatrack is wel handig inderdaad zeker met die bars waarop je kan failen want dat kan ook wel eens gebeuren.

Alcohol verhoogt de fun! :D
1x per week zupen moet kunnen.

Ja natuurlijk, maar ik dacht na elke training zuipen is slecht voor je gains. Net zoals stoppen met fappen slecht is voor je test:p

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 21:23 ----------

Probeer een klein beetje op interpunctie te letten, helemaal bij zulke grote lappen tekst man:p

Als de interpunctie ontbreekt ga ik het niet eens lezen ;)
En zuipen doe ik maar een keer per week, feestdagen uitgezonderd. Morgen ook ff "de tent" in.
Stoppen met fappen slecht voor je test? Muhahaha.

Haha heb ooit eens gelezen dat 1 keer per week fappen het beste zou zijn voor je test.. Na 7 dagen loopt het af, Maarja zal wel ongelooflijk overrated zijn. Veel plezier in de tenten, ik zit lekker op de boot, chill met dit weer.

Haha heb ooit eens gelezen dat 1 keer per week fappen het beste zou zijn voor je test.. Na 7 dagen loopt het af, Maarja zal wel ongelooflijk overrated zijn. Veel plezier in de tenten, ik zit lekker op de boot, chill met dit weer.

Is waar, heb ik ook gelezen. Maar ik kan uit ervaring zeggen dat ik geen enkel nadelig iets ondervind aan no-fap.
Veel plezier op je boot jong!

@Panzer brullen gaat een beetje, te ver bescheiden roepen is beter. Anders denken de buren nog rare dingen.

SQUAT
5x80
5x84
5x86
5x88
5x90

BENCHPRESS
5x60
5x62
5x64
5x64
5x64

DEADLIFT
5x100
5x110
5x110
5x110
3x120

MILITARY PRESS
5x30
5x32
5x32
5x34
5x34

BENT-OVER-ROW
5x60
5x64
5x64
5x62
5x62

Heb squat ook 94 kilo gepakt en iemand gevraagd of hij kon kijken, ik ga dan automatisch een stukje verder mijn tenen met mijn knieen dan normaal (normaal is dat nihil). Te zwaar pakken is dus funest voor je techniek. Volgende week 5x5x90 doen zit ik weer op mijn oude gewicht, op naar de 100kg :D

Instructeur zei dat wat je aankomt met dit schema in massa nihil is en dat je veel spieren verwaarloost (arm/buik). Ik zei maar dat ik kracht ook best belangrijk vond.

Motivatie (mute de muziek):

die instructeur is gay en weet er blijkbaar niet zo veel vanaf

**** die instructeur jong. Luister naar die gekke Rusty. Arm/buik verwaarlozen. Wat een lul. Wat met SQ/DL/BOR pak je geen buik. En met BP/MP/DL/BOR pak je geen armen.
De gemiddelde instructeur kan alleen maar slappe splitschematjes maken. De enige compound die zij kennen is BP. Ik bekijk wel eens de schema's die sommige jongens in mijn gym hebben. Dan kijk ik ze aan en zeg.. "What the ****?" Ja, hij zei dat het zo moest. "Is toch k*t?" Ja vind ik ook maar..
Echt Panzer, trainen en vreten, je zal zien wat je aan kracht en massa gaat gainen.
Kijk alleen al naar de mooie gewichten die je vandaag weer gepakt hebt. Gaat toch prachtig? Je gaat toch mooi vooruit?
Ben ook benieuwd of je je echt sterker voelt. (niet kijkende naar de gewichten)

**** die instructeur jong. Luister naar die gekke Rusty. Arm/buik verwaarlozen. Wat een lul. Wat met SQ/DL/BOR pak je geen buik. En met BP/MP/DL/BOR pak je geen armen.
De gemiddelde instructeur kan alleen maar slappe splitschematjes maken. De enige compound die zij kennen is BP. Ik bekijk wel eens de schema's die sommige jongens in mijn gym hebben. Dan kijk ik ze aan en zeg.. "What the ****?" Ja, hij zei dat het zo moest. "Is toch k*t?" Ja vind ik ook maar..
Echt Panzer, trainen en vreten, je zal zien wat je aan kracht en massa gaat gainen.
Kijk alleen al naar de mooie gewichten die je vandaag weer gepakt hebt. Gaat toch prachtig? Je gaat toch mooi vooruit?
Ben ook benieuwd of je je echt sterker voelt. (niet kijkende naar de gewichten)

Leek mij ook onzin, je armen/buik werken net zo hard mee aan je compounds. Maargoed ik ga als beginner natuurlijk niet tegen hem in, beetje meepraten maar :p En die splitschema's is so true, op die van mij stonden geen benen en +50% machines. Stond trouwens bij: 24 oktober 71 kilo me eerste dag daar :D En bankdrukken begon ik met 24 kilo :roflol::roflol::roflol: Altijd erg leuk om terug te zien..

En ik ben zeker leuk vooruitgegaan in de afgelopen weken, paar kilootjes erbij op elke compound... en eten doe ik wel, 600 calorieen bulk ;) En sterker in het dagelijkse leven merk ik vooral bij mijn benen... traplopen helemaal :)

Nou lekker toch! En inderdaad, nooit discussies aangaan met die lui, ze denken het toch altijd beter te weten.
Let maar eens op jong, over een tijdje kan je nieuwe broeken gaan kopen door je squatreet/poten. ;) En je tshirts zitten eindelijk een keertje knap. :D

Terug
Naar boven