MuscleMeat

Panzer VIII LOG

Leek mij ook onzin, je armen/buik werken net zo hard mee aan je compounds. Maargoed ik ga als beginner natuurlijk niet tegen hem in, beetje meepraten maar :p En die splitschema's is so true, op die van mij stonden geen benen en +50% machines. Stond trouwens bij: 24 oktober 71 kilo me eerste dag daar :D En bankdrukken begon ik met 24 kilo :roflol::roflol::roflol: Altijd erg leuk om terug te zien..

En ik ben zeker leuk vooruitgegaan in de afgelopen weken, paar kilootjes erbij op elke compound... en eten doe ik wel, 600 calorieen bulk ;) En sterker in het dagelijkse leven merk ik vooral bij mijn benen... traplopen helemaal :)

goed bezig, ben trots op je

• Topic Starter Topic Starter
Het is te hopen, ga er me best voor doen :D Heb wel duidelijk minder schriele armen gekregen ben ik echt blij mee... is alles wel waard.

Wel klote dat ik gisteren niet kon trainen, zou ik donderdag middag 15 uur trainen en dan zaterdagochtend 11 uur? Die paar uur kunnen toch geen kwaad?

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 23:06 ----------

Thanks man :) Jij nog succes met je kuur ;)

Haha nee natuurlijk niet Panzer, gewoon trainen wanneer het uitkomt. Zit zelf met hetzelfde hoor, lekker zaterdagochtend dat schema van me draaien. :o

Nette training sterke dl en sq man

Okay mooi

Dextro was op dus heb niks gebruikt... merk geen verschil zou ik het dan wel doen voor de training? Na de training doe ik banaan+dextro, dan douchen en dan uitgebreid eten.

Okay mooi

Dextro was op dus heb niks gebruikt... merk geen verschil zou ik het dan wel doen voor de training? Na de training doe ik banaan+dextro, dan douchen en dan uitgebreid eten.

Ah joh boeiend. Neem een bak koffie, heb je meer baat bij. En als je het niet lust dan toch.

nee man geen caffeine voor mij... ben geheelonthouder van caffeine/nicotine/drugs/alcohol :(

dan neem ik wel niks ;)

heb echt wel ervaringen met alcohol/caffeine/nicotine maar die zijn nogal negatief. Die gore smaak in je bek na het roken, kan minder helder denken door alcohol wat nou niet echt handig is op feestjes en chicks en caffeine is nep energie.

caffeine nep energie

lol

Caffeïne pept me wel degelijk op. Aan het eind van de dag tijdens het koken bakkie espresso, na het eten eentje en dan trainen. Werkt perfect.

ja het werkt wel natuurlijk maar ik zie vaak dat het als vervanging van goed eten word gedaan

te lui zijn om sochtends te eten en dan maar energy drinken voor examen bijvoorbeeld :o

ja het werkt wel natuurlijk maar ik zie vaak dat het als vervanging van goed eten word gedaan

te lui zijn om sochtends te eten en dan maar energy drinken voor examen bijvoorbeeld :o

Ghaha nee lul ik zeg toch voor/na avondeten? Het is gewoon een pep voor me, net zo goed als al die PWO shit.

ja snap ik...

nevermind

:nowai:

;)

idd ben niet zo van die jaren 70 hippie bewegingen :p

ga trouwens over een paar weken toch maar whey perfection kopen, prijs valt wel mee dan doe ik 2x 30 gram, direct na training en direct na ik wakker ben. Ga dan denk alle zuivel schrappen ook kwark en dan 10 eieren per dag nemen. Of 8 eieren per dag en savonds een bakkie kwark moet nog zien.

dat je het door je strot krijgt 10 eieren. ik eet er 4 als pwo en dat lukt me net:P

ben vroeger altijd tekort gedaan qua eieren (kreeg er 1 per week :roflol:) dat scheelt denk ik ook wel eet er gemakkelijk 4 weg net weer 2x20 gehaalt

Terug
Naar boven