MuscleMeat

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
kook ze dan ook zo dat het eigeel tegen het vloeibare aanzit (eiwit wel hard natuurlijk) in 1 keer opeten als ze perfect warm zijn echt heerlijk man :D

dat is het um ik kook ze te hard denk ik:(

idd ben niet zo van die jaren 70 hippie bewegingen :p

ga trouwens over een paar weken toch maar whey perfection kopen, prijs valt wel mee dan doe ik 2x 30 gram, direct na training en direct na ik wakker ben. Ga dan denk alle zuivel schrappen ook kwark en dan 10 eieren per dag nemen. Of 8 eieren per dag en savonds een bakkie kwark moet nog zien.

Ja dat is prima man. Ik doe altijd 1,5 scoop. Prijs valt idd wel mee en als je in de ochtend 1,5 scoop neemt en post wo 1,5 scoop doe je er zeker een maand mee.

En goed bezig met die eieren, ik eet er ook 6 per dag, gebakken, op brood. Net als jij vroeger véél te weinig gehad, zoals van alles trouwens.

dat is het um ik kook ze te hard denk ik:(

Idd dan zijn ze ook minder... vooral als ze groen worden :o Met zout is helemaal lekker maar ik vermijd het toch maar krijg al genoeg zout binnen

Ja dat is prima man. Ik doe altijd 1,5 scoop. Prijs valt idd wel mee en als je in de ochtend 1,5 scoop neemt en post wo 1,5 scoop doe je er zeker een maand mee.

En goed bezig met die eieren, ik eet er ook 6 per dag, gebakken, op brood. Net als jij vroeger véél te weinig gehad, zoals van alles trouwens.

Okay mooi... en moet je die whey en dextro voor/tijdens/na je training nemen, tijdstip is denk ik best wel belangrijk. En prijs valt wel mee ja, met een pot van 32E kan je 35 dagen doen.

Alcohol/cafeïne zijn wel degelijk drugs.

Ot: Goed bezig en mooie log.

Laatst bewerkt:
Gekookt ei is ranzig man, gewoon roerbakei maken op sneetjes met kaas = omnomnomnom

je weet hoe moeders zijn. die van mij gaat zeuren over vieze pannen als ik ze bak:(

vieze koekepan= warm water + 2 tissues/keukenpapiertje en het is schoon.

Zo'n verrot pannetje om in te koken= begin er niet eens aan xD.

En je moet het ei pellen, das al helemaal een gedoe :o

Okay mooi... en moet je die whey en dextro voor/tijdens/na je training nemen, tijdstip is denk ik best wel belangrijk. En prijs valt wel mee ja, met een pot van 32E kan je 35 dagen doen.

Nee joh laat je niet gek maken, gewoon shakey na de training, klaar.
Dextro hoeft ook niet, koop een fles limonade en gooi dat door je water tijdens het trainen.

Trust me, ik heb ook van alles geprobeerd wat supps betreft, enige wat ik nu nog neem is whey+creatine. (en visolie/vit D/zma maar dat zijn micro's). Zonde van je centen.

En je moet het ei pellen, das al helemaal een gedoe :o

Yeah buddy dat weerhoud mij ook altijd.

En Ro, koop je eigen koekepan, kan je mams ook niks zeggen. :D

ei pellen is klote inderdaad zeker als het ei uit elkaar breekt :o

en goed dan neem ik wel direct na training 30gr whey en 30gr dextro zodra ik het heb. en zal eens kijken voor visolie..

Zit zomaar eens te fantaseren over mijn volgende ub/lb schema:

Maandag: LB1
Dinsdag: UB1
Donderdag: LB2
Vrijdag: UB2

LB1
Squat
Deadlift
Sitting calves
Hamstrings machine

LB2
Deadlift
Squat
Standing calves
Quads machine

UB1
Bent-over-row
Incline benchpress
Lat pulldown
Flat dumbbell press
Military press
Preacher curl
Skullcrushers

UB2
Benchpress
Chin-ups
Incline dumbbell press
One arm dumbbell row
Dumbbell shoulder press
CGBP
Hammer curl

Dit denk ik over een week of 8-10 te gaan doen, ben nu geloof ik al 2 weken bezig met fullbody.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 20:11 ----------

Jongens, serieus?
Een eitje pellen duurt 2 sec.
Watch and learn:
http://www.youtube.com/watch?v=oZ7STYWbTlA

Karma is appreciated.

Thanks, ga ik gelijk proberen :o

Gast steek je schema eens in je reet pannekoek je bent net met een nieuwe begonnen. Zolang je daar goed op gaat niks veranderen. Ongeduldig ventje dat je bent.
Ga maar fantaseren over geile wijven met beugeltjes ofzo.

:roflol::roflol:

ok dan... is het dan niet zo dat een schema maar 8 weken werkt wat ik overal te horen krijg?

:roflol::roflol:

ok dan... is het dan niet zo dat een schema maar 8 weken werkt wat ik overal te horen krijg?

Het werkt zolang als het werkt. Als jij na 8 weken nog goed vooruit gaat werkt het dan niet meer?
Ik zeg niet dat het niet waar is, zelf heb ik nooit een schema veranderd zolang ik er goed op ging.

Okay dan ga ik er gewoon langer mee door. Zeker als ik de eerste training 2 weken terug waar ik echt niet meer kon liften nog eens zie... epic thanks voor dit schema rusty :D

Okay dan ga ik er gewoon langer mee door. Zeker als ik de eerste training 2 weken terug waar ik echt niet meer kon liften nog eens zie... epic thanks voor dit schema rusty :D

Haha, NP bro. Je zit nog vol in je beginnersgains fase dus je kan nog een heel end komen met dit schema.

Gast steek je schema eens in je reet pannekoek je bent net met een nieuwe begonnen. Zolang je daar goed op gaat niks veranderen. Ongeduldig ventje dat je bent.
Ga maar fantaseren over geile wijven met beugeltjes ofzo.

like a boss+1

Terug
Naar boven