AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

het beste is om +/- elke 8 weken te wisselen van trainingsschema voor nieuwe trainingsprikkels. doe ik het zelf altijd? nee.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 21:09 ----------

ei pellen is klote inderdaad zeker als het ei uit elkaar breekt :o

en goed dan neem ik wel direct na training 30gr whey en 30gr dextro zodra ik het heb. en zal eens kijken voor visolie..
visolie is goedkoop en heeft veeeeeeel voordelen. Must voor BB-er

het beste is om +/- elke 8 weken te wisselen van trainingsschema voor nieuwe trainingsprikkels. doe ik het zelf altijd? nee.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 21:09 ----------

visolie is goedkoop en heeft veeeeeeel voordelen. Must voor BB-er

+1 10,90 bij BFshop voor 180 caps. Neem er zelf 4 per dag.

• Topic Starter Topic Starter
okay ga ze gelijk met de whey meebestellen

Gast steek je schema eens in je reet pannekoek je bent net met een nieuwe begonnen. Zolang je daar goed op gaat niks veranderen. Ongeduldig ventje dat je bent.
Ga maar fantaseren over geile wijven met beugeltjes ofzo.

Haha, wat een eindbaas ben je toch rusty :D

Ey panzer, hoe zit het met je gewicht?

idd ben echt bang van hem

srs

En gewicht is moeilijk te zeggen, zit boven de 80 maar ik heb alleen een weegschaal in de gym en daar heb ik al heel de dag gegeten en meestal al ruim een liter water op... daar tik ik ruim de 84 aan zal leeg wel 81/82 zijn hoop ik.

Ei truck werkte dus niet :mad:

IMG_0460[1].jpg

doe het dan op het aanrecht, je moeder moet wel mad zijn nu

werkte bij mij ook niet :o ei was ook kapot werkt alleen bij harde eieren

doe het dan op het aanrecht, je moeder moet wel mad zijn nu

werkte bij mij ook niet :o ei was ook kapot werkt alleen bij harde eieren

Ze was niet thuis :o
Net effe gevraagd aan men moeder, en het zou wel moeten lukken als het ei volledig afgekoeld is (van mij was het nog warm). Ook hoe verser het ei is hoe meer de schaal 'plakt' aan het binnenste.
Morgen maar eens paar keer proberen, zou hoop prutswerk besparen :rolleyes:

Het moet idd nog even afkoelen. Zoals de gast in het filmpje zegt: nog een uurtje ofzo in het water laten :)

15!! Minuten je ei koken + uur in het water laten liggen duurt veel langer dan even 5 minuutjes koken en pellen:p

SQUAT
5x84
5x88
5x90
5x90
5x92 (PR)

BENCHPRESS
5x60
5x64
5x64
5x66 (PR) (volgende week 1x70 proberen? :p)
5x66

DEADLIFT
5x100
5x110
3x120
3x122
3x126 (PR) (met instructeur erbij, techniek was goed)

MILITARY PRESS
5x30
5x32
5x34
5x34
5x34 (blijft moeilijk gaan)

BENT-OVER-ROW
5x60
5x62
4x64 (stang raakte borst niet)
4x64 (stang raakte borst niet)
5x62

Ging wel goed, squat moet ik echt blijven concentreren op goede techniek, iniedergeval blijven mijn knieen nu in een rechte lijn met mijn voeten omdat ik meer op de buitenkant van mijn voeten druk en er op let. Heb wel het idee dat mijn knieen een stuk of 7cm uitsteken voor mijn tenen op het laagste punt.. kan dit kwaad?

nice nice! grats op je DL PR!

Zo zo je gaat goed jong. 3x PR! Tuurlijk, als je het leuk vind kan je die 70 BP proberen hoor..
MP heb ik zelf ook altijd moeite mee, komt vanzelf, consistent blijven trainen.
En je knieën bij squat, tja, ik heb het zelf ook wel eens en ik zie het probleem niet zo.. Doe desnoods iets minder gewicht en probeer het te voorkomen. Als ik er goed oplet lukt het me ook.

En heb me nog gewogen, wel met minstens 1 liter water en natuurlijk eten 85.7 kilo hoop dat er 83 overblijft? Zal zaterdagochtend eens "leeg" wegen in de gym :o (we hebben zon analoog ding thuis)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 22:36 ----------

Zo zo je gaat goed jong. 3x PR! Tuurlijk, als je het leuk vind kan je die 70 BP proberen hoor..
MP heb ik zelf ook altijd moeite mee, komt vanzelf, consistent blijven trainen.
En je knieën bij squat, tja, ik heb het zelf ook wel eens en ik zie het probleem niet zo.. Doe desnoods iets minder gewicht en probeer het te voorkomen. Als ik er goed oplet lukt het me ook.

Scheelt ook dat ik BP ervoor doe, ging ook niet gemakkelijk die 66kg dus heb wel iets meer me schouders belast denk ik :o En zal eens een filmpje maken van squat volgende week.

Ik ga ook zaterdag trainen maar dan doe ik denk een deload dagje :o

Goede pr's man! Die 70 kg benchpress hoef je geen eens te proberen eigenlijk, die heb je sowieso wel.

idd ben echt bang van hem

srs

En gewicht is moeilijk te zeggen, zit boven de 80 maar ik heb alleen een weegschaal in de gym en daar heb ik al heel de dag gegeten en meestal al ruim een liter water op... daar tik ik ruim de 84 aan zal leeg wel 81/82 zijn hoop ik.

En heb me nog gewogen, wel met minstens 1 liter water en natuurlijk eten 85.7 kilo hoop dat er 83 overblijft? Zal zaterdagochtend eens "leeg" wegen in de gym :o (we hebben zon analoog ding thuis)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 22:36 ----------

Scheelt ook dat ik BP ervoor doe, ging ook niet gemakkelijk die 66kg dus heb wel iets meer me schouders belast denk ik :o En zal eens een filmpje maken van squat volgende week.

Ik ga ook zaterdag trainen maar dan doe ik denk een deload dagje :o

Oh ja ff deloaddagje is wel lekker hoor. Gewoon alles op 50% gewicht en evt 8 reps.

Goede training, doe ik soms ook even aan iemand vragen of me techniek goed is bij laaste setje deadlifts, volgens mij kan je wel hoger dan 1x70

Terug
Naar boven