Fitness Seller

Panzer VIII LOG

Heyheyhey panzer, je gaat mij toch niet voorbij qua kracht hè! Je mag meer wegen maar waag het is om me dl en bp voorbij te gaan he :p

• Topic Starter Topic Starter
over helpen gesproken

wilde 66kg proberen, had een gozer waar ik af en toe mee praat gevraagd om te helpen... en ja hoor laatste rep zat hij aan de stang... vroeg zat je nu aan de stang of niet niet mad natuurlijk... hij zei ja om even in de houders te doen :o wtf :o voortaan maar zonder spotter en als ik fail help roepen ofzo :o:o

over helpen gesproken

wilde 66kg proberen, had een gozer waar ik af en toe mee praat gevraagd om te helpen... en ja hoor laatste rep zat hij aan de stang... vroeg zat je nu aan de stang of niet niet mad natuurlijk... hij zei ja om even in de houders te doen :o wtf :o voortaan maar zonder spotter en als ik fail help roepen ofzo :o:o

Gewoon wat "vaste spotters" regelen. Als ik aan het sportne ben zie ik meestal wel 2-3 mensen waar ik weleens een babbeltje mee maak of die ik weleens help met spotten die mij dan weer kunnen helpen.

En Roderick, ik ben lichter je hoort mij te helpen :mad:

over helpen gesproken

Zwaaar k*t die mongooltjes altijd. Gewoon zeggen, niet aanraken tot ik het zeg.

over helpen gesproken

dat soort spotters moet je doodgooien met dumbbells. met benchen flikken vele dat vaak. trekken ze gewoon dat ding uit je handen.

Deed ik ook :mad: Alleen de instructeur spot goed maar die is vaak bezig :o

jeetje wat reageer ik agressief man. sorry

Die MP is normaal, man. Je doet ervoor 3 major compounds...
Als eerste oefening haal je volgens mij makkelijk 5x38 ofzo...

Helemaal niet. Je had wel verkeerd getypt. Je had moeten schrijven: "Moet je doodgooien met 40kg dumbbells."

idd het is echt zwaar frustrerend.. zeker als je eerste 4 reps supergoed gaan en je bij de 5e denkt fck yeah een pr en dan........

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 23:26 ----------

Die MP is normaal, man. Je doet ervoor 3 major compounds...
Als eerste oefening haal je volgens mij makkelijk 5x38 ofzo...

Idd haal ongeveer dat gewicht als ik MP voor BP doe, ga ik denk 1x per week doen.

Lekker panzer! Feli met pr's!!
Die 1x70 haal je zeker, ik kon al 4x70 voor ik dit schema deed..

Lekkere training man veel pr's beter kan bijna niet man

Thanks man, begint nu goed op gang te komen :)

En heb je niet getraind vanavond?

Nee ik had eig deze week al bijna elke dag getraind dus morge word weer in een andere gym van een vriend ff kijken maar heb lichte schouderblessure dus schouders gaat niet en borst al minder dus zijn sws minder trainingen :(

Oeps je had tegen iemand andes fail:(

Ja maar ik ben net thuis en nu heb geen zin meer om veel te typen, ben wat lam..
Heb alle gewichten opgeschreven, zal dus morgen te zien zijn :) Wel geen bor kunnen doen wegen tijdsgebrek :mad:

Terug
Naar boven