Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede pr's man! Die 70 kg benchpress hoef je geen eens te proberen eigenlijk, die heb je sowieso wel.

Heyheyhey panzer, je gaat mij toch niet voorbij qua kracht hè! Je mag meer wegen maar waag het is om me dl en bp voorbij te gaan he![]()
Heyheyhey panzer, je gaat mij toch niet voorbij qua kracht hè! Je mag meer wegen maar waag het is om me dl en bp voorbij te gaan he![]()

Panzer gaat je voorbij schieten man. over 2 weken bencht hij 80kg!

wtf
voortaan maar zonder spotter en als ik fail help roepen ofzo 

over helpen gesproken
wilde 66kg proberen, had een gozer waar ik af en toe mee praat gevraagd om te helpen... en ja hoor laatste rep zat hij aan de stang... vroeg zat je nu aan de stang of niet niet mad natuurlijk... hij zei ja om even in de houders te doenwtf
![]()

over helpen gesproken
wilde 66kg proberen, had een gozer waar ik af en toe mee praat gevraagd om te helpen... en ja hoor laatste rep zat hij aan de stang... vroeg zat je nu aan de stang of niet niet mad natuurlijk... hij zei ja om even in de houders te doenwtf
![]()
over helpen gesproken
![]()
Helemaal niet. Je had wel verkeerd getypt. Je had moeten schrijven: "Moet je doodgooien met 40kg dumbbells."
Die MP is normaal, man. Je doet ervoor 3 major compounds...
Als eerste oefening haal je volgens mij makkelijk 5x38 ofzo...
Lekker panzer! Feli met pr's!!
Die 1x70 haal je zeker, ik kon al 4x70 voor ik dit schema deed..

Thanks man, begint nu goed op gang te komen
En heb je niet getraind vanavond?