XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik had eig deze week al bijna elke dag getraind dus morge word weer in een andere gym van een vriend ff kijken maar heb lichte schouderblessure dus schouders gaat niet en borst al minder dus zijn sws minder trainingen :(

doelde eigenlijk op ceetn, nevermind :)

kloteblessure man, zou je uberhaupt dan wel trainen? en heb zelf af en toe last van mijn ellebooggewricht, zou ik er aandacht aan besteden?

doelde eigenlijk op ceetn, nevermind :)

kloteblessure man, zou je uberhaupt dan wel trainen? en heb zelf af en toe last van mijn ellebooggewricht, zou ik er aandacht aan besteden?

Ik zag t later man.
Ja tis meer beetje geërgerd denk ik t voelt ook niet heel fout aan want als ik gewoon 2 min wacht na de oefening kan opnieuw weer dusja ik denk gewoon rustig wachten.

Ja hoe en wanneer heb je last?

Zelf heb ik ook 'iets' achter men rechter achterkant van men schouder (net op dat been precies), maar remt me niet echt af qua gewicht. Geen idee door wat het komt..

Ik zag t later man.
Ja tis meer beetje geërgerd denk ik t voelt ook niet heel fout aan want als ik gewoon 2 min wacht na de oefening kan opnieuw weer dusja ik denk gewoon rustig wachten.

Ja hoe en wanneer heb je last?

voor het trainen en bij me eerste paar setjes... nu voel ik niks meer heb het ook af en toe sochtends... zou niet weten waardoor het zou moeten komen...

en zat ff wat te zoeken over die schouder... misschien ooit rare beweging gemaakt of belast je het teveel? hoop voor je dat het vanzelf weggaat..

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 00:41 ----------

Ja maar ik ben net thuis en nu heb geen zin meer om veel te typen, ben wat lam..
Heb alle gewichten opgeschreven, zal dus morgen te zien zijn :) Wel geen bor kunnen doen wegen tijdsgebrek :mad:

idd lekker lam achter je pctje kruipen met een zooitje eten :D ben benieuwd man, wel goed getraind verder?

Ik heb geen idee ik denk ergens dat me borst te ver voor loopt op de rest.
Ik druk namelijk al 2 maande rond 70-80
Terwijl me mp maar 40

Maar we zullen zien kan ook mss kleine overbelasting zijn maar ik heb er eerder met kickboks een flinke stoer tegen aangekregen terwijl ik zelf sloeg dus je hoorde krak toen had ik er ook even last van nu ist gewoon weer terug maar toen ging t ook zo over:$

ja mp is iets aan de lage kant dan lijkt mij... scheelt ook wel als je schouders voorvermoeid zijn met bankdrukken, dan is je mp meestal lager ;) zou het een weekje aankijken en anders rustiger aan doen

ja mp is iets aan de lage kant dan lijkt mij... scheelt ook wel als je schouders voorvermoeid zijn met bankdrukken, dan is je mp meestal lager ;) zou het een weekje aankijken en anders rustiger aan doen

Ik doe een split dus dat heeft dan niks meer met mee te maken

Nu voelt t gewoon goed aan hoop ik blijft dat gewoon even zo.

idd lekker lam achter je pctje kruipen met een zooitje eten :D ben benieuwd man, wel goed getraind verder?

Bp viel wat tegen maar deadlift was piece of cake, nochtans behoorlijk zwaar gegaan in vergelijking met andere training.
Had 2 schepjes hard! genomen miss dat het daardoor kwam. Ik ben er zeker van dat ik er nog 10+ kg's kon bijsmijten maar heb het niet gedaan omdat ik bij cardio ook al eens het gevoel dat ik gewoon kon blijven doorgaan (door hard!) wat ik dan ook heb gedaan, maar de volgende dag voelde ik me net als pap..

Ga nu film checken 'battleship' met men pot kwark :) Log morgen wel uitgebreid :) Slaap ze!

Truste, kga maar eens vroeg slapen :o

Gaat lekker Panzer. ;) Vooral je squats gaan erg goed, hoe gaat het met je benen zijn ze al flink gegroeid? dat moet wel aangezien squats de beste oefening is voor de benen. :P

Thanks... Valt eigenlijk best tegen als ik foto's zie van benen die een soortgelijk gewicht squatten... maar zo 1 op 1 kan je het natuurlijk ook niet vergelijken. Ik ga gewoon lekker door met squatten massa komt vanzelf wel hopelijk :o

Inderdaad, dat is de beste instelling! ;) en je kan het zeker niet vergelijken, omdat niet iedereen dezelfde bouw heeft.

Thanks... Valt eigenlijk best tegen als ik foto's zie van benen die een soortgelijk gewicht squatten... maar zo 1 op 1 kan je het natuurlijk ook niet vergelijken. Ik ga gewoon lekker door met squatten massa komt vanzelf wel hopelijk :o

Op gegeven moment veel sneller dan je lief is. Zodra je nieuwe broeken moet kopen gelijk 4 maten te groot gaan zitten anders mag je 2 maanden later weer.
En het doet me goed dat je dat nichterige avatar van je eindelijk hebt weggedaan.

Nouja valt tegen is ook wat voorbarig, een broek die ik een paar maanden geleden nog aankon, zat wel al strak toen, krijg ik nu echt niet meer aan... vooruitgang is er wel ;)

En die ava, als ik soms zie wat een losers die zyzz generation behalve mij voortbrengt :o

Nouja valt tegen is ook wat voorbarig, een broek die ik een paar maanden geleden nog aankon, zat wel al strak toen, krijg ik nu echt niet meer aan... vooruitgang is er wel ;)

En die ava, als ik soms zie wat een losers die zyzz generation behalve mij voortbrengt :o

Alsof die zyzz zo bijzonder is dat hij icoon staat voor een generatie, dat is helemaal triest.
Wat je poten betreft, wacht maar, goed eten en squatten, je gaat 't wel merken. ;)

En waarom staat er dit plaatje op bb.com, hoe zit dat nu met knieen over je tenen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn knieen komen gegarandeerd ook over men tenen. Snap niet wat daar zo verkeerd aan is.. Je voelt het toch zelf als je iets forceerd of een foute beweging maakt?

denk dat het is: als je met je knieen over je tenen komt dat je dan niet goed uit je hielen drukt?, omdat je dan veder na voren komt, ik weet het niet persies

zie na wat zoeken dat het een mythe schijnt te zijn? dat het kan zolang je knieen maar in lijn met je voeten staan en het is excessief word...

Terug
Naar boven