AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

Ik maak me er ook nooit zo druk om en heb nergens last van. Ik let er altijd wel op, techniek over gewicht hè.

• Topic Starter Topic Starter
Okay mooi je knieen worden dus gewoon wat meer belast maar daar passen ze zich toch op aan? het is altijd maar een klein stukje <10cm wat eroverheen gaat.

En waarom staat er dit plaatje op bb.com, hoe zit dat nu met knieen over je tenen?

http://www.bodybuilding.com/fun/2002/fullsquat1.jpg

Lange onderbenen
Airmax > = verhoogde hak
Hak lijkt iets omhoog te gaan, maar dit durf ik wel op de schoenen te gooien.

Knieën over de tenen is een veelbesproken iets, de 1 zegt dat het niet kan/mag de ander zegt van wel. Ik probeer het zelf minimaal te houden , meestal krijg ik ze zelfs nog iets achter m'n tenen als ik in de onderste positie even me stand controleer.

Zoals bij alles, je moet doen wat goed aanvoelt. Als jij je voeten op de grond kan houden maar je knieën gaan voorbij je tenen en je voelt geen pijn of iets en je squat gaat goed dan zie ik geen probleem. Krijg je wel pijn of iets dan moet je aan je flexibiliteit gaan werken.

**geen zin gehad om te lezen wat de rest zei dus kan iets dubbel zeggen :) **

Edit: Die kerel op dat plaatje staat trouwens echt ontzettend smal zeg, jelly.

10 cm is trouwens best veel man, anders maak je gewoon is een keer een filmpje van je squat? Zijkant, volledig beeld dus ook van je voeten :)

Beperken dus maar niet te krampachtig doen, thanks :) Zal morgen of volgende week eens een filmpje maken inderdaad. Ik begin de squat wel altijd door mijn heup naar achteren te doen, rest van de beweging gaat eigenlijk automatisch.

Waar blijft t filmpje dan.
ik denk zelf dat het niet echt veel uit maakt als je er klein beetje overheen zit ik heb dit zelf ook en als ik perse niet erover heen ben dan gaat me rug lichtelijk bolle.

Maar 10cm is wel veel?

Nee niet gegaan had nogal last van mijn elleboog... en sochtends kan ik gewoon echt niet trainen :o

net terug van examenreis vijf dagen junkfood alcohol slecht slapen maar wel nomnom chicks en veel lol gemaakt nu weer de draad oppakken

eet weer op voedingsschema en vanavond hoop ik weer te knallen :D

hoop het niet, zal vanavond weer eens wegen :o

SQUAT
5x80
5x86
5x88
5x90
5x90

BENCHPRESS
5x60
5x62
5x62
5x62
5x62

DEADLIFT
5x100
5x100
5x100
5x100
5x120

MILITARY PRESS
5x30
5x32
5x32
5x34
5x34

BENT-OVER-ROW
5x60
5x62
5x64
5x64
5x64

Viel toch best tegen, was na squat eigenlijk al uitgeput komt denk ik door lage koolhydraten inname. En ik had best wel last van mijn elleboog en denk dat het komt door de houding van mijn armen bij het squatten, ik 'hang' soms aan de stang als het zwaar is en denk dat mijn handen te dicht bij elkaar zijn, gewoon de uiteindes beetpakken dan maar en niet meer 'hangen' hoop dat het dan over gaat.

Van niet-vrienden heb ik alleen gehoord dat ik dik was en te veel at :sad::D

Geen foute training best sterke squat:)

dankje... begint al een beetje massa op me benen te komen nom nom :d

**** je niet vrienden dat zijn toch ecto's. Stelletje zeikwijven.

Je bent lekker bezig panzer, echt srs. Aan de stang "hangen" doe ik ook. Als ik een rep eruit moet persen trek ik de stang eigenlijk naar beneden. Die pijn in je armen herken ik, had ik ook wel eens last van. Experimenteer even met de stand van je handen. Ik pak 'm altijd breed (snatch) vast.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 22:44 ----------

dankje... begint al een beetje massa op me benen te komen nom nom :d

I told you bro!

ah sorry man had het niet gezien

lijkt me opzich wel leuk (als toeschouwer ofcourse) waar is het? misschien moet ik werken...

**** je niet vrienden dat zijn toch ecto's. Stelletje zeikwijven.

Je bent lekker bezig panzer, echt srs. Aan de stang "hangen" doe ik ook. Als ik een rep eruit moet persen trek ik de stang eigenlijk naar beneden. Die pijn in je armen herken ik, had ik ook wel eens last van. Experimenteer even met de stand van je handen. Ik pak 'm altijd breed (snatch) vast.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 22:44 ----------

I told you bro!

Okay dan zal ik wat breder pakken en toch hangen want het voelt inderdaad goed... en het is echt een constante pijn in je ellebogen als je ze belast (bijvoorbeeld iemand hard duwen).

En ja ben echt dik tevreden met tot nog toe behaalde resultaat, hoe weinig het ook zijn kan :D Nu alleen zorgen zo min mogelijk vet aan te zetten, blijf wel 500 calorieen boven onderhoud eten maar ga 1 of 2 keer cardio per week doen om het nog meer tegen te gaan.

ah sorry man had het niet gezien

lijkt me opzich wel leuk (als toeschouwer ofcourse) waar is het? misschien moet ik werken...

Okay dan zal ik wat breder pakken en toch hangen want het voelt inderdaad goed... en het is echt een constante pijn in je ellebogen als je ze belast (bijvoorbeeld iemand hard duwen).

En ja ben echt dik tevreden met tot nog toe behaalde resultaat, hoe weinig het ook zijn kan :D Nu alleen zorgen zo min mogelijk vet aan te zetten, blijf wel 500 calorieen boven onderhoud eten maar ga 1 of 2 keer cardio per week doen om het nog meer tegen te gaan.

Rot op met je cardio man. Gewoon rusten op rustdagen. Dan eet je maar 400 calorieën boven onderhoud.
Bovendien, luisteren naar anderen die zeggen dat ze je vet vinden, je bent toch geen wijf? **** them. Spreek ze over een jaartje nog maar eens.

Wat je trouwens ook kan doen, doe ik zelf ook, is op rustdagen minder KH's naar binnen werken, werkt voor mij prima.

op rustdagen KH mindereren. ik laat bijvoorbeeld me noten staan enzo. werkt prima. Cardio is k*t

Terug
Naar boven