- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En waarom staat er dit plaatje op bb.com, hoe zit dat nu met knieen over je tenen?
http://www.bodybuilding.com/fun/2002/fullsquat1.jpg
**
Nee niet gegaan had nogal last van mijn elleboog... en sochtends kan ik gewoon echt niet trainen![]()
net terug van examenreis vijf dagen junkfood alcohol slecht slapen maar wel nomnom chicks en veel lol gemaakt nu weer de draad oppakken
eet weer op voedingsschema en vanavond hoop ik weer te knallen![]()

dankje... begint al een beetje massa op me benen te komen nom nom :d

dankje... begint al een beetje massa op me benen te komen nom nom :d
**** je niet vrienden dat zijn toch ecto's. Stelletje zeikwijven.
Je bent lekker bezig panzer, echt srs. Aan de stang "hangen" doe ik ook. Als ik een rep eruit moet persen trek ik de stang eigenlijk naar beneden. Die pijn in je armen herken ik, had ik ook wel eens last van. Experimenteer even met de stand van je handen. Ik pak 'm altijd breed (snatch) vast.
---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 22:44 ----------
I told you bro!
Nu alleen zorgen zo min mogelijk vet aan te zetten, blijf wel 500 calorieen boven onderhoud eten maar ga 1 of 2 keer cardio per week doen om het nog meer tegen te gaan.ah sorry man had het niet gezien
lijkt me opzich wel leuk (als toeschouwer ofcourse) waar is het? misschien moet ik werken...

ah sorry man had het niet gezien
lijkt me opzich wel leuk (als toeschouwer ofcourse) waar is het? misschien moet ik werken...
Okay dan zal ik wat breder pakken en toch hangen want het voelt inderdaad goed... en het is echt een constante pijn in je ellebogen als je ze belast (bijvoorbeeld iemand hard duwen).
En ja ben echt dik tevreden met tot nog toe behaalde resultaat, hoe weinig het ook zijn kanNu alleen zorgen zo min mogelijk vet aan te zetten, blijf wel 500 calorieen boven onderhoud eten maar ga 1 of 2 keer cardio per week doen om het nog meer tegen te gaan.