AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
Rot op met je cardio man. Gewoon rusten op rustdagen. Dan eet je maar 400 calorieën boven onderhoud.
Bovendien, luisteren naar anderen die zeggen dat ze je vet vinden, je bent toch geen wijf? **** them. Spreek ze over een jaartje nog maar eens.

Wat je trouwens ook kan doen, doe ik zelf ook, is op rustdagen minder KH's naar binnen werken, werkt voor mij prima.

Okay dan doe ik op traindagen 500 calorieen bulk en op rustdagen 200 calorieen boven onderhoud wat ik overigens op 3100 gok (en op rustdagen minder ik dan de rijst).

Zie ome Ro zegt het ook. Luister nou naar vader Rusty en ome Ro, die begrijpen het wel.

hehe :D ben ik ooit tegen je in gegaan ;)

kga voortaan op slippers naar de gym en train op blote voeten, veel lekkerder :o

zometeen met een bakkie rijst kijken hoe nederland gehakt maakt van denemarken

ohja en heb me gewogen gisteren 84.0 kilo ben niet echt aangekomen denk ik vorige week was ik bijna 1kg zwaarder maar toen heb ik ook meer gegeten.

Ga je af en toe wel een week deloaden ofzo? Best hoog volume namelijk.
En goed bezig verder hoor.

voorlopig nog niet hoop ik, heb net 5 dagen niks gedaan dus dat beschouw ik wel als een deloadweekje.

hehe :D ben ik ooit tegen je in gegaan ;)

kga voortaan op slippers naar de gym en train op blote voeten, veel lekkerder :o

zometeen met een bakkie rijst kijken hoe nederland gehakt maakt van denemarken

ohja en heb me gewogen gisteren 84.0 kilo ben niet echt aangekomen denk ik vorige week was ik bijna 1kg zwaarder maar toen heb ik ook meer gegeten.

Dat kan je vergeten :rolleyes:
Was echt dramatisch.

Logisch met je bw.
Toch best netjes met je lengte

idd al die gemiste kansen waren om te janken

thanks :D toen ik begon woog ik 71.3kg godzijdank een keer gewogen en opgeschreven toen :o wel wat vet aangekomen maar dan nog ;) maar wat is logisch met bw?

dat het normaal is dat je BW schommelt!;)

ah ok... toch maar eens een weegschaaltje kopen :o

dat het normaal is dat je BW schommelt!;)

idd al die gemiste kansen waren om te janken

thanks :D toen ik begon woog ik 71.3kg godzijdank een keer gewogen en opgeschreven toen :o wel wat vet aangekomen maar dan nog ;) maar wat is logisch met bw?

Indd hij zegt t al:)

ja die kansen he wat moet je ervan zeggen.
Nu moeten we van duitsland en portugal winnen anders is het over:mad:

matige training, denk toch dat ik iets te enthousiast ben met gewicht bij squat en deadlift dus maar iets minderen volgende keer omdat ik denk dat mijn form eronder lijdt.

en bij deadliften komt opeens een heel stuk eelt onder mijn ringvinger los, deed fcking pijn bij stang beethouden ???

SQUAT
5x84
5x88
5x90
5x92
5x92

BENCHPRESS
5x60
5x62
5x64
5x64
4x64 (fail, wtf)

DEADLIFT
5x100
5x120
5x120
3x126
3x126

MILITARY PRESS
5x30
5x32
5x32
5x34
5x34

BENT-OVER-ROW
5x60
5x62
5x62
5x64
5x64

Just as I had foreseen, your improvement is most impressive.
Netjes bezig panzer. En dat eelt. Gewoon eraf trekken en doorgaan. Is mans.
Gewoon ietsje terug voor de vorm, maar de vooruitgang is er zeker! Nice.

thanks man... maar blijf teveel willen kom er niet vanaf... had bijvoorbeeld het idee dat ik vorige training 5x66 bor deed wat niet blijkt te zijn maargoed :o

Nou ja, geeft niks zolang je niks forceert of sloopt.

goede benchpress man je bencht meer dan zon jongen waarmee ik toen anderhalf jaar heb getraind.

ok maar dan nog het past ook niet in mijn schema zo dicht tegen mijn max ofwel?

en hoop zo op de 5x100 squat in een paar maanden, ga srs fappen op mijn filmpje als ik dat doe met een goede form

Naarmate je langer bezig ben verschuift je max. Als je dit aankan gewoon blijven doen dus.

Nette training die bench is niet eens zo heel slecht hoor.

bedankt maar zit al een tijdje rond dat gewicht

maargoed het gaat om de massa uiteindelijk ;)

Terug
Naar boven