AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

Je gaat lekker. Goede squats en DL :)

• Topic Starter Topic Starter
jij dan met je 5x60 na 2 maanden, hoe flik je dat :(

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 00:24 ----------

Ik heb ook lang op 60 kg bench gezeten en ineens schoot die omhoog naar 80.
Probeer anders is te variëren in reps als t echt niet lukt.

ik schoot ook met 8 reps weinig op, gaat denk gewoon langzaam vooruit :D

jij dan met je 5x60 na 2 maanden, hoe flik je dat :(

Licht eraan hoe je aangelegd bent ik ben bijv zelf ook sterk in borst terwijl ik weer zwakker ben rug en weer wat sterker in benen.
Jij bent misschien beetje in lb en rug oefeningen en borst wat minder.

BP gaat nog het langzaamst bij me omhoog, maar sinds ik UB/LB doe gaat het wel beter. Ik probeer elke training 2.5-5kg erbij te doen en soms heb ik mijn goede dagen, soms weer niet, je herkent het vast wel. Ik ben erg onder de indruk van hoe snel je benen vooruitgang boeken en je DL! Succes verder!:)

Licht eraan hoe je aangelegd bent ik ben bijv zelf ook sterk in borst terwijl ik weer zwakker ben rug en weer wat sterker in benen.
Jij bent misschien beetje in lb en rug oefeningen en borst wat minder.

in alles dus

:sad:

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 00:31 ----------

BP gaat nog het langzaamst bij me omhoog, maar sinds ik UB/LB doe gaat het wel beter. Ik probeer elke training 2.5-5kg erbij te doen en soms heb ik mijn goede dagen, soms weer niet, je herkent het vast wel. Ik ben erg onder de indruk van hoe snel je benen vooruitgang boeken en je DL! Succes verder!:)

wil hierna ook lb/ub schema doen, over 8 weken ofzo ;) maar hoe kan je elke training 2.5 kilo erbij doen, begin je dan zo laag ofzo?

in alles dus

wil hierna ook lb/ub schema doen, over 8 weken ofzo ;) maar hoe kan je elke training 2.5 kilo erbij doen, begin je dan zo laag ofzo?

Ik probeer gewoon elke week er meer uit te krijgen. Ik doe sindskort elke training mijn BP, SQ en DL omhoog. BP met 2,5kg, SQ steeds 4kg ( dumbbell sq ) en DL 5kg. Probeer dit ook te doen, tenzij je het al doet. En ook al haal je die 5 reps niet, stel je probeert steeds hoger en het lukt, al zijn het maar 2 reps, je gaat erop vooruit.

in alles dus

Oeps mijn fout er moest staan:
Jij bent in lb en rug wat sterker en borst wat minder.
Je dl is echt killing man ik wou dat ik die zo kon :D

Ik probeer gewoon elke week er meer uit te krijgen. Ik doe sindskort elke training mijn BP, SQ en DL omhoog. BP met 2,5kg, SQ steeds 4kg ( dumbbell sq ) en DL 5kg. Probeer dit ook te doen, tenzij je het al doet. En ook al haal je die 5 reps niet, stel je probeert steeds hoger en het lukt, al zijn het maar 2 reps, je gaat erop vooruit.

kan bij mij nooit man, ik zit nu al tegen mijn max aan en die gaat langzaam vooruit :p

en sq en dl ga ik sowieso niet forceren/failen...

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 00:38 ----------

Oeps mijn fout er moest staan:
Jij bent in lb en rug wat sterker en borst wat minder.
Je dl is echt killing man ik wou dat ik die zo kon :D

je doet nu toch ook 120 kilo? en ben al vanaf het begin begonnen met deadliften dus is wel normaal dit gewicht.

kan bij mij nooit man, ik zit nu al tegen mijn max aan en die gaat langzaam vooruit :p

je doet nu toch ook 120 kilo? en ben al vanaf het begin begonnen met deadliften dus is wel normaal dit gewicht.

Das ook wel slimme bijv eerst 70 benchen eerst lukt dat je 1 x de volgende training moet je er proberen dan 2 uit te halen net zolang tot dat je vijf hebt maak je nog een set van.

Jammer, ik denk persoonlijk dat je meer in huis hebt qua BP. Alleen heb ik niet zoveel verstand van Stronglifts, wat je nu nog volgt. Er is een grote kans dat je veel meer baat hebt bij UB/LB, waarbij je je spieren vaker traint en met verschillende oefeningen, waardoor alles sneller vooruitgaat, but idk! Ik kan mijn trainingsschema posten als je wilt, werkt heel goed.

Jaa 1 x jij drie:mad:
Ooh oh ke ik deadlift pas 2 maanden:eek:

Jammer, ik denk persoonlijk dat je meer in huis hebt qua BP. Alleen heb ik niet zoveel verstand van Stronglifts, wat je nu nog volgt. Er is een grote kans dat je veel meer baat hebt bij UB/LB, waarbij je je spieren vaker traint en met verschillende oefeningen, waardoor alles sneller vooruitgaat, but idk! Ik kan mijn trainingsschema posten als je wilt, werkt heel goed.

hoe bedoel je vaker? naar mijn weten train je met ub/lb 2x met meer volume in vergelijking met mijn huidige compounds schema? en bp gaat langzaam omhoog, ik ben wel tevreden zit elke training dicht tegen mijn max aan

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 00:42 ----------

Jaa 1 x jij drie:mad:
Ooh oh ke ik deadlift pas 2 maanden:eek:

wat zeur je dan man, ik ben al 5 maanden bezig met deadlift :p

Das ook wel slimme bijv eerst 70 benchen eerst lukt dat je 1 x de volgende training moet je er proberen dan 2 uit te halen net zolang tot dat je vijf hebt maak je nog een set van.

opzich wel leuk maar past sowieso niet in mijn huidig schema waar ik onder mijn max moet trainen... misschien in volgend schema ;)

hoe bedoel je vaker? naar mijn weten train je met ub/lb 2x met meer volume in vergelijking met mijn huidige compounds schema? en bp gaat langzaam omhoog, ik ben wel tevreden zit elke training dicht tegen mijn max aan

wat zeur je dan man, ik ben al 5 maanden bezig met deadlift :p

Ja maar ja ik train al 8 maanden ofzo en dat ik dan geen dl heb gedaan betekent niet dat me onderrug er niet op vooruit is gegaan.
Maarja zoals elke beginner ik trainde ook geen benen.
Staat er morgen nog een training op de planning:cool:

Ja je kan het in ieder geval 1 x proberen gewoon trainingdag erbij plakken en even kijken hoe t voelt.
Je hoeft je niet altijd strict aan een schema te houden als dit voor jou niet werkt en dat wel met bp dan pas je dat toch gewoon aan.

BP ging bij mij ook het langzaamst vooruit. Maar blijf erbij dat 5x5 de beste manier is om het omhoog te krijgen.
Ben in twee maanden 10 kg vooruit gegaan naar 110.

Met vaker bedoel ik meer gericht op isolatieoefeningen en afwisseling tussen oefening zoals BP / DP. Maar wel mooi dat je BP omhoog gaat, vind het zelf ook de zwaarste compound..

Met vaker bedoel ik meer gericht op isolatieoefeningen en afwisseling tussen oefening zoals BP / DP. Maar wel mooi dat je BP omhoog gaat, vind het zelf ook de zwaarste compound..

hoe bedoel je zwaarst? langzaam vooruit of zwaar in je training? want na squatten rust ik tijdens bp uit hoe ik mijn best ook doe :p

Lekker bezig Panzer, fap je nog of niet? ;)

Me fikken lagen na de eerste set deadlift weer open, heb 3 setjes gemaakt toen niet verder gegaan yes p*ssy. Hoe ga ik dit nu doen want vrijdag lig alles weer open... handscoenen kopen voor een paar keer?

SQUAT
5x84
5x86
5x88
5x90
5x92

BENCHPRESS
5x60
5x62
5x62
5x64
5x66

DEADLIFT
5x100
5x110
5x120

MILITARY PRESS
5x30
5x32
5x34
5x34
5x36 (PR)

BENT-OVER-ROW
5x60
5x62
5x64
5x64
5x64

Lekker bezig Panzer, fap je nog of niet? ;)

haha is al even geleden, 2 weken geloof ik maar hou het niet meer zo bij :o

Terug
Naar boven