XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

@Panzer haha oke dan. Ik heb 2 uur geleden nog gefapt, en voel me fantastisch.

• Topic Starter Topic Starter
ik meestal niet :p maargoed je hebt er niks aan dus gewoon zoveel mogelijk vermijden

training van vanmiddag staat trouwens op vorige pagina voor het geval dat

Mooi panzer! Die handschoentjes kan je al kopen voor 10euro, maar de kwaliteit is wel niet echt super merk ik zelf, maar het voorkomt wel dat je pollen open liggen + ik merk ook wel dat de grip beter zit.

k*tvoetbal :o

Laatst bewerkt:
dl met straps of gewoon niet aanstellen. Of je doet andere oefening voor je onderrug .

ja maar ligt niet aan grip maar aan die k*tplekken.. zal wel een paar keer handschoenen gebruiken tot het weer beetje dicht is gegroeid

Heb ik ook, moet denk ik nog wat meer eelt op komen van het trainen? Denk dat je het beste handschoentjes kan kopen, en iedere keer dat het echt open gaat ze aantrekken laten herstellen. En dan weer uitdoen, op die manier krijg je er steeds meer eelt denk ik waardoor het beter gaat!

Heb ik ook, moet denk ik nog wat meer eelt op komen van het trainen? Denk dat je het beste handschoentjes kan kopen, en iedere keer dat het echt open gaat ze aantrekken laten herstellen. En dan weer uitdoen, op die manier krijg je er steeds meer eelt denk ik waardoor het beter gaat!

ja thanks zoiets lijkt me wel wat... vroeger met 1x deadliften per week ging het nog 'goed' nu is het wat teveel

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 00:26 ----------

Kan je wel zeggen man.
Lekkere training

stond eerst een scheldverhaal wat ik na de wedstrijd had getikt
had ook nog eens gezeik met een programma waarmee ik de wedstrijd keek waar ik onder de hele wedstrijd heb lopen klooien :o :o :o

thanks anyway, is wel over dat voetbal

Niet fappen en al helemaal geen handschoenen kopen. Vet gay en je hebt vaak nog minder grip. Gewoon doorbijten pijn is fijn jong ;) Niks is zo lekker als met helse pijn je set afmaken en je daarna een ekte baas te voelen. Had ik ook toen ik epic verbrand was op me rug en moest squatten.

ja opzich heb je wel gelijk maar op deze manier kan er ook totaal geen normale eelt op groeien wat er op groeit gaat er direct weer af en het deadlift gewoon niet fijn... dan maar gay ga het toch proberen met handschoenen voor een paar keer tot het weer normaal is :sad:

Hoort er bij man, op gegeven moment heb je daar geen last meer van hoor. Is gewoon gewenning.

ok en zat eens smolov door te lezen, gewoon benieuwd wat het is, is het de gewoonte dit naast je normale (ub) schema te doen? ... en heb jij hier ervaring mee? Misschien wel interessant voor de toekomst om eens naar te kijken..

Handschoentjes moet je echt niet doen man die dingen zijn alleen maar irritant ik had ze eerst ook altijd maar als je eenmaal beetje gewend bent dan zijn handschoentjes zo irritant dus beter doe je gewoon zonder:)

ja ik wil er ook niet aan wennen gewoon voor 1 of 2 trainingen tot dat eelt weer een beetje terug is, klinkt wel leuk om met wonden aan je hand te deadliften maar zonder is gewoon beter

ja ik wil er ook niet aan wennen gewoon voor 1 of 2 trainingen tot dat eelt weer een beetje terug is, klinkt wel leuk om met wonden aan je hand te deadliften maar zonder is gewoon beter

Kan je dan niet beter straps kopen die ga je toch in de toekomst nodig hebben en voorkomt het ook geloof ik klein beetje?

misschien ook wel een idee ja, kan je toch overhand grip flink 'verbeteren'? vind mixed grip niet echt ideaal

misschien ook wel een idee ja, kan je toch overhand grip flink 'verbeteren'? vind mixed grip niet echt ideaal

T verbeterd je grip volgens mij geen reed maar t zou kunnen heb dr niet zo verstand van.
Je kan ook gewoon shrugs doen met overhand grip met een barbell of aan optrek rek gaan hangen met gewicht om je grip te verbeteren.

Shrugs lijken me trouwens veel makkelijker met traps

geen training vanavond. komt morgen begin van de middag, was namelijk 21:00 terug van werk 15 uurtjes gedraaid :D ga whey betere voeding en grippers (kracht in je handen) kopen over een week ofzo van dat geld want heb maanden niet gewerkt

Matige training, BP en MP gingen wel lekker. Trainde dan ook in de ochtend en had niet bijster goed gegeten vrijdag. En bij squat had ik altijd een kleine hipdrive, heb ik nu denk ik gefixt door meer omhoog te kijken (so you think you can squat)

SQUAT
5x84
5x88
5x90
5x90
5x90

BENCHPRESS
5x60
5x62
5x64
5x64
5x66 (ging best makkelijk ;))

DEADLIFT
5x100
5x110
5x120
1x124 (had handschoenen aan maar dan krijg ik vooral bij bovenhanse grip (1 hand want ik deed mixed grip) dat de bar uit je handen glijd, 2e rep dus maar niet gedaan. Voordeel: me handen liggen niet open)
8x100

MILITARY PRESS
5x30
5x32
5x34
5x36
5x36

BENT-OVER-ROW
5x60
5x62
5x62
5x62