Fitness Seller

Panzer VIII LOG

Matige training, BP en MP gingen wel lekker. Trainde dan ook in de ochtend en had niet bijster goed gegeten vrijdag. En bij squat had ik altijd een kleine hipdrive, heb ik nu denk ik gefixt door meer omhoog te kijken (so you think you can squat)

Heb ik ook altijd last van in de ochtend. Ik train het liefst óf laat in de middag óf uurtje na het avondeten.
Toch geen slechte training neergezet hoor!

Nee beste training hoor.

• Topic Starter Topic Starter
mwah voor mij niet :p

thanks anyway!!

hopen dat ik maandagavond wel kan trainenen 1x100 squat gaat er voorlopig nog niet inzitten, heb squat gefilmd en ben er nog ontevreden over, ga nog teveel met mijn knieen over mijn tenen heen (10 cm ofzo). stand, baan van knieen en rug is wel goed.

hieronder voedingsschema dat over een week ingaat, meer geld dus kan beter voedsel kopen. heb onderhoud op 3000 staan en bulk dan op 3500, ga dan whey shakes na opstaan, voor en na training hoop dat dat gunstig is. heb ook tonijn, meer eieren, zilvervlies ipv witte rijst, minder zuivel, ongezouten ipv gezouten pinda's gedaan.

Bijlagen

ondanks dat ik een lange en best zware werkdag achter de rug had een superlekkere training, voelde me best kapot toen ik thuiskwam maar 3 uur gamen en goed eten en ik had er weer zin in :D

Squat ga ik wel een stukkie met me knieen over me tenen heen, maar heb ook eens lightweight geprobeerd maar dan gebeurde het nog, lukt gewoon niet om nog verder naar achteren te gaan. praat dan over 5-10cm ongeveer. zorg wel altijd dat mijn voeten naar buiten staan en mijn knieen die lijn volgen en probeer natuurlijk zo min mogelijk over mjn tenen te gaan. afijn.

deadlift ging ook goed, heb 1x130 getrokken :D en mijn handen liggen niet open omdat ik keepers handschoenen gebruikte, lekker dun zodat ik toch goeie grip heb.

en heb geen elleboog maar bicep blessure (voel lichte pijn in begin van mijn biceps als ik eropdruk) een kleintje, komt vermoedelijk niet door squatten maar door verkeerd gebruik van de mixed grip. span voortaan mijn triceps aan tijdens deadliften, weet ik dat ook weer.

SQUAT
5x80
5x84
5x86
5x88
5x90

BENCHPRESS
5x60
5x62
5x64
5x66
5x66

DEADLIFT
8x80 (overhandse grip)
5x100
5x110
5x120
1x130 (PR)

MILITARY PRESS
5x30
5x32
5x34
5x36
5x36

BENT-OVER-ROW
5x60
5x62
5x64
5x66
5x66

niaceee die PR. hoe was je techniek op je DL?

moet goed zijn geweest, heb 120 al eens gefilmd en toen wastie goed, denk ook dat je best raar moet doen wil je techniek echt verkeerd zijn, druk sowieso buik naar de grond en kont naar achteren en hoofd/torso zo veel mogelijk naar boven en goed omhoog kijken...

oke dan is het goed Panzer:D

Gefeliciteerd met je PR ;)

Lekkere training zo te zien en gz met je pr op DL :)

Jij gaat lekker hè;) gefeliciteerd met je pr bro

Gefeliciteerd! Wanneer ga je voor een 1RM squat en bench?

idd en squat vind ik een beetje te link om 1rm te proberen, heb wel eens 1x100 gedaan maar dan gaat je techniek gewoon slecht (knieen naar elkaar)

bench zal ik eens proberen woensdag ja

Lekkere training man je bent dus conditioneel ook sterker als je na zo'n zware werk dag nog zo'n training kan zetten lijkt me.

WTF mijn abbo op je log was gewoon weg..
Je gaat echt goed hè, nice PR man!! Jij bent nu het officiële bewijs dat FB the way to go is voor een beginner. Vind het echt top dat je zo goed vooruit gaat.
Hoe gaat het trouwens met je gewicht/massa? Zie je ook al verschil?

haha ik miste je al :)

en gaat lekker inderdaad, heb op elke compound denk wel 2/4 kilo gepakt in een paar weken, maar vooruitgang qua massa weet ik niet, zal wel nauwelijks te zien zijn na die paar weken/maanden maar hoop wel dat er vooruitgang is :p gewicht is lastig laatste keer woog ik 85 maar toen had ik al goed gedronken/gegeten heel de dag was tijdens trainen zal binnenkort weegschaal thuis aanschaffen dan kan ik sochtends na de wc wegen

en die deadlift ging nog niet eens zo heel moeilijk, had veel erger verwacht (fail ofzo) volgende keer 132 doen plus evt filmpje

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 22:51 ----------

ohja en morgen weer werken hoop dat ik vroeg thuis ben (5 uur ofzo) kan ik eten+uitrusten anders train ik donderdag ofzo eet overdag brood/ham/pinda's en sochtends (4 uur :o) een stevig ontbijt weet alleen niet wat ik verbruik op zon dag schat 600 calorieen extra verschilt ook per dag wat je doet af en toe veel rijden en af en toe sjouwen en af en toe weer omgedraaid maargoed eet liever teveel dan te weinig

Lekker man, ik moet heel erg wennen aan de fitness haha. Ik moet ook nog leren eten.
Jij gaat wel netjes zo!

Terug
Naar boven